Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Perfectionist?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hahaha heartwork, als ik nog denk aan je sollicitatie laatst, dan is die kans best groot ja Succes alvast!

Klets, succes met je formulier invullen. Hopelijk brengt het wat goeds!

Jemig Leo, je bent er maar druk mee! Leuk hoor, ken je je tekst al een beetje? En wat schandalig dat de politie niet mee wil werken!! Er is toch wél een strafbaar feit gepleegd?? -> jachtgeweer buiten jachtseizoen gebruiken en ook niet voor de jacht? Goed dat jullie de media nu toch gaan inschakelen hoor want dit kan echt niet!! Ik ben wel blij dat je iig wel weer meer als Leo klinkt. Hopelijk red je het zondag!!

Bieb, hoe komt het dat je zo hoest? Is dat nog van dauwpop? Je kan ook noscapect kopen (bij het Kruidvat) dat helpt ook goed tegen de hoesterij, altijd het proberen waard lijkt me. Goed dat je nog halve dagen werkt.

En Ratteke, zal idd best even wennen zijn om weer te werken maar ik ben trots op je! Goed dat je ook over lullobaas hebt gepraat. Je gaat echt de goede kant op!

Vanochtend naar dwk gebeld ivm UPC gedoe. Het schijnt iets uit 2007 te zijn en alles was steeds naar ons oude adres gestuurd waar we dus al bijna 3 jaar weg zijn en ten tijde van de verhuizing waren we al een half jaar geen klant meer bij UPC. Verder hebben we na verhuizing nog een hele tijd die doorzendservice van TNT gehad dus ik snap niet dat er dus nooit iets bij ons terecht is gekomen. Pas bij dagvaardingaankondiging gaat een dwk het GBA gebruiken en kwam ons huidige adres boven water. Nou ja, om lang verhaal kort te maken, ik moet nu een verweer schrijven waarin ik moet vragen om specificaties en situatie moet uitleggen en dan kan dwk bij UPC om opheldering gaan vragen. Palmboom, heb je nog tips? Ik zou nl. ook wel de incassokosten eraf willen krijgen omdat ik niet vind dat ik daarvoor verantwoordelijk ben. Nou ja, dagvaarding is nu afgewend en ik ga een verweer schrijven en dan zie ik het verder wel.

Goh, ik hoor het ineens onweren in de verte!

Met mijn arm gaat het redelijk, flink wat voltaren steeds heeft wel effect gelukkig (zit diclofenac in) dus ik weet niet of het nu zin heeft om naar de ha te gaan. Die kan denk ik ook weinig meer doen dan diclofenac voorschrijven.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Leo: wat naar die reactie van de politie!!! Helaas een bekend fenomeen, ze lachen je nog net niet uit als je aangifte van iets vervelends komt doen..

Ik ben niet zo thuis in het strafrecht, maar volgens mij valt een dier nog steeds onder roerende zaken en is het jouw eigendom (net als een fiets), en dat eigendom is beschadigd (om even in juridische termen te blijven). Volgens mij valt dat dan gewoon onder vandalisme en kun je daar dus gewoon aangifte van doen, en zijn zij verplicht om die op te nemen. Zeker als er raskatten bij de slachtoffers waren (ivm geldwaarde). Klinkt allemaal heel bot en zakelijk, maar als je het zo brengt kan de politie er volgens mij niet omheen... Gewoon doorzetten dus!!!
quote:heartwork schreef op 17 mei 2010 @ 14:36:

[...]

14:00 uur.

Brrr..

Dat betekent dus uitslaapmogelijkheid, maar dat zel wel weer niet gaan omdat ik toch om 8 uur opsta om alle jurken uit de kast te trekken, eindeloos te combineren met pumps/toch sneakers/toch flatjes/toch laarzen.. en al dat soort dingen meer.

Daarna 3 kwartier reizen met de trein zodat ik me nog zenuwachtiger kan maken. haha

Moet goed komen dus :pJa zolang je niet opstaat zoals ik vanochtend met exceem in je gezicht van de stress is er niets aan de hand .
Olijfje, zou je niet voor je vakantie met je arm naar de ha gaan? Liever hier dan in het buitenland.

Gelijk heb je dat je die extra kosten niet wilt betalen, het is volgens mij zeer onterecht.
Olijf: als het daadwerkelijk de schuld van de UPC is en de hoofdsom onterecht is hoef je de incassokosten niet te betalen. Als blijkt dat de rekening terecht is zou je nog kunnen proberen aan te geven dat de aanmaningen niet bij jou terecht zijn gekomen, maar ik denk dat dat zo van tafel wordt geveegd. Want eerlijk gezegd is dat altijd de eerste 'smoes' die gebruikt wordt. In principe ben je nl. zelf verantwoordelijk om je adreswijziging door te geven.

Maar in jouw geval ligt het anders, je hebt doorstuurservice van de TNT gebruikt (kun je dat aantonen?) en je verwachtte in principe ook geen rekeningen meer van hen toch? Het is altijd moeilijk oordelen als ik het 'dossier' niet kan zien, haha

Ik zou eerst even afwachten of de hoofdsom terecht is (zo niet, dan de kosten ook niet). Indien hij wel terecht is zou je kunnen aanbieden de staffelkosten (even googelen naar rapport voorwerk 2) te betalen, die zijn lager dan de kosten die de meeste bureaus rekenen. Hou ons maar op de hoogte iig, het zal vast even duren voor je antwoord op je verweer krijgt.
Heartwork, ik weet niet een term die de lading precies dekt, maar is 'grondig' niet een goede term? Je hebt de dingen graag goed op een rijtje staan dus je gaat 'grondig' te werk. Zoiets ofzo?

Hm tja MV, ik weet het niet van de ha. Ik voel me dan gauw weer een zeikerd. Nou, weet je wat: als ik woensdag er nog best wel last van heb, dan bel ik de ha, ok? Mag je me aan helpen herinneren dan. Maar ik denk dat er weinig anders opzit dan er rustig mee doen (ook weer niet té want dan gaat het vastzitten) en iets ontstekingsremmend (voltaren dus) slikken.

Zo hé...het plenst hier ineens!!
Ik kan vast nog wel bij TNT navragen van wanneer tot wanneer die doorzendservice liep. Tenminste, als TNT dat soort dingen ergens noteert. Ik heb alles van 3 jaar geleden intussen wel weggegooid denk ik, zal straks even zoeken in wat oudere administratie-mappen.
quote:Mittens schreef op 17 mei 2010 @ 14:43:

Communicatief vaardig?

Klantgericht?

Secuur?

Controlfreak?

Poelepoelepoelepoes!
We hebben in de zomer van 2007 UPC opgezegd en zijn overgestapt op Digitenne. In November 2007 zijn we verhuisd en de doorzendservice liep zeker tot begin 2008 door, dus ik snap niet dat er in die tijd niet iets van UPC in mijn brievenbus lag. Ik weet nu weer waarom we bij UPC weg zijn gegaan, administratief is het daar nl. een zooitje, dat blijkt nu wel weer.
Ik denk dat ik zocht naar accuraat.

Dat schiet me nu opeens te binnen.

bedankt voor de suggesties.

En MV. inderdaad een goede. Misschien kan ik me door iemand laten brengen, al slapend. Om daar gewoon aan te komen, al slapend, zodat ik me nergens druk over heb kunnen maken..

Alleen.. dan moet ik dus al in mn goede setje kleding gaan slapen en om dat kathaarvrij te houden.. :S moeilijk moeilijk :D
Poelepoelepoelepoes!
quote:Olijfje_ schreef op 17 mei 2010 @ 15:06:

We hebben in de zomer van 2007 UPC opgezegd en zijn overgestapt op Digitenne. In November 2007 zijn we verhuisd en de doorzendservice liep zeker tot begin 2008 door, dus ik snap niet dat er in die tijd niet iets van UPC in mijn brievenbus lag. Ik weet nu weer waarom we bij UPC weg zijn gegaan, administratief is het daar nl. een zooitje, dat blijkt nu wel weer.

Irritant is dat he.

Wij zijn nu een half jaar lid van de upc, maar meeeehn wat was dat een gezeik. Eerst mistte we 9 zenders (oa rtl 5.. 'die zit niet in het standaard pakket.. ammehoela!).

Nu mis ik nog steeds 3 zenders, maar ik heb de puf niet meer om te bellen naar zo'n *****. Vorige keer had ik iemand aan de telefoon die zo slecht Nederlands sprak dat IK de verbinding verbroken had (en dat na 19 min in de wacht gestaan te hebben).
Poelepoelepoelepoes!
Hou op, schei uit over UPC. Ik kan er een verhaal in 13 delen over vertellen. Voor mij nooit meer UPC dus!

Arggghhh, waar zit de uitknop van Puk, ik word gék van dat gejengel van hem.
Accuraat is ook een mooi woord....betekent letterlijk nauwkeurig...aldus vandale!
Ik ben ook bij Upc met problemen weggegaan. Ging naar Digitenne van KPN. Geen problemen met hun maar ondanks dat mijn ontvangst 99,9% is, is het bar slecht. Ik loop de halve woonkamer door om soms ontvangst te hebben. En ik woon niet aan een weg, er komt hier geen verkeer langs. Nee het is ballen. Ook gingen die dure kastjes net na 1 jaar al kapot, daar zou je zo 10 mee kunnen doen. Geen garantie en bij KPN zeggen ze dat het bijna niet kan gebeuren. Nou bij mij toevallig 2. Nu heb ik boven geen tv omdat ik voor 2 kastjes moet betalen en ik vind dat bull. Ik kijk dan incidenteel 2 x een film in de avond ofzo boven. Ik ga niet dubbel betalen.

Ik ben nu bezig om naar Tele2 te gaan. Ik zit met bellen en internet al bij hun. Tele2 is ook ruk maar dat is het overal. Omdat ik er al zit krijg ik niet de mooie aanbieding als een nieuwe klant.

Dus ze bellen mij van de week terug. Ik heb deze week geen zin om het uit te zoeken dus ik schuif het een week op. Ik moet ook uitzoeken of ik wel weg kan bij kpn of nog aan een abo vast zit.
Hoi tetterettes, ik probeer mezelf deze dagen even in vooral meelezen stand te houden want er moet studietechnisch nogal wat gebeuren . En ik wil natuurlijk wel volop kunnen genieten van de meet .

Babsjuh: mooi verhaal over die gildes en inderdaad, we tetteren er lustig op los! Lees nog even op hyves over het picknick alternatief, stoel mee hoeft misschien niet .

Heartwork, hebben jullie die bonbonbloc nog open gemaakt? En heel veel succes a.s. woensdag! Wees jezelf en zou het helpen om gewoon 1 outfit klaar te hangen dinsdagavond en het daar bij te houden? Scheelt misschien wat stress woensdagochtend

Klets, hopelijk kom je er uit met de gemeente! En wij komen 's ochtends wel eens tot de ontdekking dat de deur de hele nacht niet op slot is geweest

Ratteke, hoe is het de rest van de dag gegaan (behalve afzien van het forummen)? Gesprek met de plv manager klinkt in ieder geval prettig, fijn als er bij haar wel gehoor is voor jouw verhaal! En hopelijk kan K snel terecht voor zijn rug.

MV: je was er vandaag vroeg bij vandaag! En wat sneu van die 2 katten die je ex wilde houden. En er dan niet eens goed voor zorgen En ik las later over exceem, das niet fijn om maar eens een understatement te gebruiken. Maak je svp niet meer zo druk: in tegenstelling tot de tandarts hoef je bij ons niet in de stoel voor allerlei enge en pijnlijke behandelingen en voor de auditie ben je al heel lang geleden geslaagd

Leo, wat leuk dat je weer een rol hebt!! Meld maar wanneer het wordt uitgezonden, dan hangen we voor de buis hoor . En we duimen heel hard dat je op tijd klaar bent met opnemen!

En wat een waardeloze houding van de politie zeg . Ik las nog een reactie van Palmboom, misschien kunnen jullie daar iets mee? Als we richting media iets kunnen doen, let us know!

Zoebie, als die bjoetie voor je neus gaat zitten kun je waarschijnlijk weinig anders dan aandacht geven .

Biebelie, ga jij eens snel alle antihoest middelen halen bij de lokale Kruidvat/Etos/Trekpleister! Dat kunnen we niet hebben hoor, tijdens de film

Mittens, ik vind dat je een erg leuke avatar hebt! Ik ga de mijne misschien toch ook maar eens pimpen of gewoon een andere zoeken. Want om te pimpen moet ik het origineel zien te vinden....lastig.

Olijf: hophop, naar de HA! Die kan waarschijnlijk ook zwaardere ontstekingsremmers/pijnstillers voorschrijven en dat kan erg fijn zijn. Ik heb er vorig jaar wel baat bij gehad voor een paar gekneusde ribben (qua pijnstilling dan, genezing gaat gewoon niet zo snel). En succes met die factuurtoestand, UPC is het echt niet Misschien kun je online ook nog tips vinden van andere gedupeerden?

Palmboom, hoe is het afgelopen met je studiepunten enzo? Is dat nu voor elkaar? Of heb ik daar in het vorige topic overheen gelezen?

Ik ga weer in studiemodus!
Oeps, ik ben wel van de lange postings geloof ik...
quote:Talkinghead schreef op 17 mei 2010 @ 16:14:

Oeps, ik ben wel van de lange postings geloof ik...

Mwaaah

Succes trouwens met je studiedingen, dit geldt ook voor alle andere tetterettes die papers/scripties etc. moeten inleveren!!
quote:Talkinghead schreef op 17 mei 2010 @ 16:13:

Lees nog even op hyves over het picknick alternatief, stoel mee hoeft misschien niet .

Mittens, ik vind dat je een erg leuke avatar hebt! Ik ga de mijne misschien toch ook maar eens pimpen of gewoon een andere zoeken. Want om te pimpen moet ik het origineel zien te vinden....lastig.

Ik kan het niet vinden op hyves.....

Thanks! Heeft Male voor me gemaakt!! Lief he?!?!

En ik als voetbalfanaat kan natuurlijk niet achterblijven
Mittens, het staat bij afspreken, samen naar de film
Gevonden....jeuhhhhh!!!!
Ik ben weer thuis! Om half 4 ben ik weggegaan, daarna nog ff langs het kruidvat voor haarverf en scrubspulletje voor mijn gezicht.

K. was al thuis en staat te kokkerellen. Iets met gehakt en snijbonen. Ik zie het wel. Morgen kan hij naar de huisarts.

Werken ging goed. Heb eigenlijk best wel veel gedaan. Morgen is die huppell*l er weer. Zal wel weer 'praten' worden. Ik hoop echt dat ik mijn grote mond kan houden. Ik zie het wel.

Die pillen zijn echt een wonder. Heerlijk. Alleen ik heb iemand gesproken vandaag die ze ook neemt. Ze zei dat het geen honger hebben overgaat... Ik wil niet dik worden.... MV hoeveel kom je er van aan? 20 kilo? Meer? Minder? En de zin in sex gaat ook weg zei ze. Dat vind ik al helemaal om te janken. Daar zit ik niet op te wachten. K. ook niet....
Waaaaah, wat is er veel getetterd, ben zowat het hele weekend op pad geweest en druk met de website enzo. Denk ik vanochtend ik ga eens even lekker bijlezen; Helllllupppp, zo'n 50 pagina's! Ik heb er kleine oogjes van gekregen.

Babs, als ik jou verhalen lees, wordt ik altijd een beetje weemoedig, zo heerlijk dat je nog zo bij je mams in bed kunt liggen en een grootouders voor je kids. Ik lees zoveel liefde en respect voor je gezin en je ouders in jouw berichtjes, echt mooi. Hoe is het nu met jouw man, nog misselijk?

MV, hoe is het met de zenuwen? Volgens mij kon je mijn zusje zijn, ik ben ook zo'n neuroot in dit soort dingen, alles moet perfect zijn, ben altijd bang om negatief op te vallen, voel me eigenlijk nooit goed genoeg, etc.Dus tja, ik kan je wel raad geven maar dan zou ik het zelf ook moeten gaan opvolgen...

Olijf, wat een narigheid met jouw arm, ik las dat er al iets vooruitgang in zat, hopelijk zet dat door. Ik snap helemaal niks van het UPC verhaal, UPC is toch een barcode? Het klinkt in ieder geval behoorlijk lullig allemaal.

In ieder geval n.a.v. jouw verhaal met de dw nog een vraag geplaatst op ons plekje, misschien iemand die mij kan helpen?

TH, joepie je bent weer veilig in je eigen huisje, 't klinkt als een hele leuke vakantie, lekker relatieversterkend (wat een woord).

Leo, ik ben zo verbaasd dat de pliesie er niks aan kan doen. Echt belacheloos. Ben er helemaal beteuterd van, 't is toch gewoon hartstikke moord op een dier.

HW, een sollicitatie geprek, zet hem op, 't moet een keer gaan lukken, dit is hem vast, absolutement.

Waaaaaah, ik ben helemaal de weg kwijt, kom zo nog een keer terug.

Het is hier trouwens al weer en paar dagen schitterend mooi weer. We eten weer lekker buiten, supergezellig.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik moet even een beetje grinniken hoor...Olief heeft al maanden een bult in zijn oorlel en sinds een week was die ineens flink groter en ook duidelijk ontstoken. Is 'ie vanmiddag laat naar de huisarts gegaan en het bleek een cyste te zijn die nu is opengesneden. Zonder verdoving dus Olief zat te loeien en was duizelig daarna. Toen ik net thuiskwam zat hij echter heel monter met een grijns op de bank en een grote pleister op zijn oor (ik wist dus niet dat hij naar de ha was geweest). En terwijl hij vertelde wat ze hadden gedaan met zijn oor zag ik hem langzaam erg witjes worden...en hij piepte ineens 'ik voel me niet zo lekker'. Dus nu ligt hij met een kopje thee maar even op bed

En ik ga morgen idd toch maar de ha bellen, kan nauwelijks autorijden met die arm (schakelen is een hele toer). Zo lastig dat het rechts is. Dus MV en TH, ik ga toch maar luisteren naar jullie hoor!

Oh en Anneke: UPC is een kabelexploitant voor TV enzo. Geen barcode Lekker hoor dat jullie zulk zalig weer hebben, hier gaat het gelukkig ook opknappen!! Mijn zonnedansjes hebben dus geholpen, komt vast omdat ik vroeger zo fanatiek aan ballet heb gedaan!
Auwwww, net de eerste 350,- overgemaakt naar de dierenarts.

de assistente die mij terug zou bellen over de mogelijke fout in de nota van 75 euro ook nog niet weer gehoord

Ik wacht nog even af...

quote:Talkinghead schreef op 17 mei 2010 @ 16:13:

Biebelie, ga jij eens snel alle antihoest middelen halen bij de lokale Kruidvat/Etos/Trekpleister! Dat kunnen we niet hebben hoor, tijdens de filmquote:Olijfje_ schreef op 17 mei 2010 @ 14:53:

Bieb, hoe komt het dat je zo hoest? Is dat nog van dauwpop? Je kan ook noscapect kopen (bij het Kruidvat) dat helpt ook goed tegen de hoesterij, altijd het proberen waard lijkt me. Goed dat je nog halve dagen werkt..

er zit al een hele doos Trachitol in...helpt geen zak.

Ik heb ieder jaar wel een periode dat ik een vette luchtweginfectie heb.

Had van vorig jaar dan ook nog codeine en noscapect over en die heb ik ook even tevoorschijn getoverd.

Ik blaf er alleen dwars doorheen.

Dat buitenstaan op hemelvaartdag tot 23uur savonds zal me wel een duwtje extra hebben gegeven

Maar verwacht dat dat as zondag écht wel over is hoor..vrees niet,ik blaf niet door de film heen

Olijf...snap ook dat jij het met je Voltaren denkt te redden.

En dat is ook prima spul...je zou ivm kosten de assistente kunnen bellen natuurlijk en vragen of je iig een receptje diclofenac mag ?

Sterker = sneller ..

Wat een ziekenboeg eigenlijk hier...nog steeds..

Ratteke,misschien hoef je wel niet zo vreselijk lang die zooi te slikken.

Als je haptotherapie straks aanslaat en je gaat je zo zachiesaan wat beter voelen kun je toch weer afbouwen?

Anders heb je straks een probleem met je lijf en met je libido

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven