Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
maandag 17 mei 2010 om 23:58
Ik ben ook geen studiehoofd hoor, heb havo-mbo-hbo-uni gedaan (in één keer redde ik dus niet, moest gaan stapelen - ik kan kwartetten met mijn diploma's ) en alles puur op wilskracht en met bloed zweet en tranen gehaald. Maar soms brengt je dat verder in het leven dan wanneer alles je komt aanwaaien. Want wij zijn wel vechters en doorzetters Bieb (zo, even in het kader van de veerstekerij)
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 17 mei 2010 om 23:58
Hier zit er ook een die een ramp is met taal. Of moet ik zeggen was? [vals toontje]Als ze een beetje gemotiveerd zijn kun je ze nog wel wat bijbrengen soms. Die van mij schrijft z'n brieven tegenwoordig zelf, en best goed ook[/vals toontje]
Hoe cliché het ook klinkt en ìs: taalgevoel is niet iets wat hij lekker om je heen kan slaan als je je rot voelt. En slim staat niet gelijk aan lief. Boekenwijsheid is ook niet iets waar je je lekker aan kunt verlustigen op een zwoele zomeravond.
Het hele pakketje moet kloppen. En soms klopt het niet doordat IQ en kennis te ver uit elkaar liggen. En soms klopt het ondanks dat IQ en kennis ver uit elkaar liggen. En soms klopt het gewoon, punt.
Maar dat punt, waarop je dat voor jezelf gaat bepalen, dat komt nog wel. En tot die tijd is dat gewoon niet interessant.
Hoe cliché het ook klinkt en ìs: taalgevoel is niet iets wat hij lekker om je heen kan slaan als je je rot voelt. En slim staat niet gelijk aan lief. Boekenwijsheid is ook niet iets waar je je lekker aan kunt verlustigen op een zwoele zomeravond.
Het hele pakketje moet kloppen. En soms klopt het niet doordat IQ en kennis te ver uit elkaar liggen. En soms klopt het ondanks dat IQ en kennis ver uit elkaar liggen. En soms klopt het gewoon, punt.
Maar dat punt, waarop je dat voor jezelf gaat bepalen, dat komt nog wel. En tot die tijd is dat gewoon niet interessant.
Iets anders
dinsdag 18 mei 2010 om 00:13
quote:biebelie schreef op 18 mei 2010 @ 00:08:
Delphi opent zo ook vast en topic over piemols in de sauna en de mannen die daar aan vast zitten
Oh, wat heb ik toch weer een enge piemols gezien.... Ieuw. En uitgezakte tatoeages, en putten in billen die nog veel dieper zijn dan de mijne... Ach, dan kan ik nog best blij zijn met mezelf.
Alhoewel, misschien is het niet helemaal eerlijk om mezelf alleen met 50+ers te vergelijken, maar een kniesoor die daar op let
Delphi opent zo ook vast en topic over piemols in de sauna en de mannen die daar aan vast zitten
Oh, wat heb ik toch weer een enge piemols gezien.... Ieuw. En uitgezakte tatoeages, en putten in billen die nog veel dieper zijn dan de mijne... Ach, dan kan ik nog best blij zijn met mezelf.
Alhoewel, misschien is het niet helemaal eerlijk om mezelf alleen met 50+ers te vergelijken, maar een kniesoor die daar op let
dinsdag 18 mei 2010 om 00:14
ik wil ook wel studeren in een thermen..alhoewel moet je daar niet verplicht naakt lopen? Ach ja. Misschien dat ik me dit jaar maar eens over mn hangbuiktrauma heen ga zetten. Gisteren was ik zelfs al zo ver dat toen ik in bed lag en t ijskoud had er blij mee was..lekker warm,haha. Verder geen complexen hoor! (enter ) het bleef bij 2 biertjes hoor. Baileys was op, helaas! En ik lust nog geen wijn. Al had ik daar vanmiddag wel opeens trek in. Ik heb dat wel meer. Zo lustte ik jaren geen mosterd en opeens had ik zon dag dat ik zó'n trek had in mosterd dat ik gelijk een pot heb gekocht. En lekker dat ik het vond. Jezus wat een slap geouwehoer weer van mijn kant. Duidelijk tijd om te gaan slapen. Trusten ladies.
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 18 mei 2010 om 00:15
Slaap lekker Babs en Delphi (en Bieb zometeen ook denk ik). Ik ga zo ook richting mandje en nog ff lekker lezen. Ben weer begonnen in Nieuwe Buren van Saskia Noort, lekkerrrrr. Oh en Bieb, er is een nieuw boek van Simone vd Vlugt uit (Op klaarlichte dag), had 'm van het weekend geleend bij de bieb en in 2 dagen uitgelezen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 18 mei 2010 om 00:17
Lieve meiden!!!
Ben net thuis, heb bijgelezen en moet eigenlijk alweer nodig naar bed. Maar ik kom eerst even goed nieuws brengen: het gaat lukken met de meet!!!
Op haifs heb ik meer info gezet, bij ´afspreken...´.
Volgens mij is een positief berichtje wel welkom hier. Ga nu geen hele lange post meer maken, maar wil wel even knuffelen met Bieb, Leo, Ratteke en Medusa, Pilous, Olijfje en Babsjuh. Omdat die het wel kunnen gebruiken.
En lekker ook met alle anderen, of het nou nodig is of niet.
Ben net thuis, heb bijgelezen en moet eigenlijk alweer nodig naar bed. Maar ik kom eerst even goed nieuws brengen: het gaat lukken met de meet!!!
Op haifs heb ik meer info gezet, bij ´afspreken...´.
Volgens mij is een positief berichtje wel welkom hier. Ga nu geen hele lange post meer maken, maar wil wel even knuffelen met Bieb, Leo, Ratteke en Medusa, Pilous, Olijfje en Babsjuh. Omdat die het wel kunnen gebruiken.
En lekker ook met alle anderen, of het nou nodig is of niet.
dinsdag 18 mei 2010 om 00:18
wat grappig olijfje. Ik ben nu ook bezig in saskia van noort. Dat andere boek heb ik in mijn bieb niet zien liggen. Had nog wel een ander boek meegenomen. Van loes hollander ofzo. Volgens de website van de bieb erg gewild onder thriller lezers dus moet goed komen! Maar ik ging dus slapen.. Nou ja nog even lezen en dan slapen... My god heartwork... Shut up! Haha
Poelepoelepoelepoes!