Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Sjeumig wat is er lekker veel getetterd, ga morgen zoveel mogelijk bijlezen, ben helemaal kaduuk en heb spierpijn.

Ben vandaag toch maar gaan werken en het viel eigenlijk best wel een btje tegen.

Ik heb nog geen idee wanneer ik precies de uitslag krijg, de PA moet ernaar kijken maar ik hoop eind deze of zeker begin komende week iets te horen.

Gek genoeg is er wel 100 kilo van m'n schouders af, het idee alleen al dat ze er in Maastricht alles aan doen om mij op m'n gemak te laten voelen doet al heel veel.

Oh en dat ik vandaag zo'n beetje de Xenos leeg heb gekocht in de pauze (want zielig) helpt ook een beetje..
quote:mylenevalerie schreef op 01 juni 2010 @ 19:08:

[...]

Idd, of was het Bieb haar foto?

ik had wel een gaap foto,maar niet met roltong

deze:

quote:mylenevalerie schreef op 01 juni 2010 @ 19:08:

[...]

Idd, of was het Bieb haar foto?nee, was een foto van mij. Tis Koos

hahahaha
Fijn dat je je beter voelt Kat (op zere boob na dan)

wat heb je allemaal gekocht bij Xenos??
[quote]kat75 schreef op 01 juni 2010 @ 19:28:

Gek genoeg is er wel 100 kilo van m'n schouders af, het idee alleen al dat ze er in Maastricht alles aan doen om mij op m'n gemak te laten voelen doet al heel veel.quote]

Hoi Kat, dat van die 100 kilo is helemaal niet raar hoor. De eerste keer ben je toch niet zo fijn behandeld en nu wel, op een manier dat je telt en belangrijk bent!
Okee, nog eentje dan

mag ik gewoon meedoen zonder bij te lezen

Beloof ik dat ik morgen mijn hele verhaal vertel van zaterdag, wil nu alleen nog maar even lekker op de bank hangen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier ook nog een paar gaapies.

Hier een van Bo toen hij klein was;

Floyd;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat mag Its
Ik word lui van al die foto's
Wat lief MV, vooral nummer 1!!!!!!!!!!!!
gaaf al die gaapfoto's!!!

Ik word d'r alleen zo slaperig van
Iets anders
Hahaha, al die diarree-verhalen, ik heb me bescheurd!

En die gaapfoto's zijn té schattig gewoon. Ik heb volgens mij helemaal geen gaapfoto's van de poekels. Ik heb zo wel ballenspam

Ha Pilous, hoe is het meissie?

En ha Its, weer een beetje terug op aarde?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goedeavond dames, ik heb nog niet veel bijgelezen, maar ik kwam wat vieze verhalen tegen, ik heb er ook zo een,

Ooit met een ex gingen we samen douchen, maar eerst nog even snel eenn plasje doen, hij stond te wachten tot ik klaar was, en moest een scheet laten, ja hoor, de diarree klettert zo over de badkamer vloer. Dat was wel errug vies en heel oncharmant, ik ga nooit meer naar het toilet met vriendjes erbij. Andere ex ook al een keer, kwam ziek thuis van zn werk, ging douchen en scheet zo zn broek onder, ik was er niet bij, maar hoorde het op de kamer ernaast. Gelukkig is deze vriend niet zo een (tot nu toe, hij laat wel graag scheten en je weet maar nooit)

Alles goed met iedereen hier?

Ratteke, hoe gaat het nu met je hv? Heb je er al minder last van? Ik heb er niets over gelezen op de laatste bladzijdes dus ik vraag het even, ik hoop dat het weer beter gaat...
En ik ben een beetje sjieluggg, ik heb me daarstraks enorm in mijn vinger gesneden. Ik was tomaten aan het snijden en toen nam ik mijn vinger mee. Lekker handig. Het bloedde als een rund maar de pijn valt eigenlijk nog wel mee, gelukkig.

Ff fotootjes van camera halen, monumentje
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haaaaai Its

Ben heel benieuwd naar je verhaal en je foto's !

Waar hebben jullie die Bach druppels gekocht?

Is toch wel handig voor Tipsy. Blikvoer is weer blijven staan. Ze zit nog steeds onder het bed en misschien helpt het.

Morgen mag ik ook een hele reeks aan blikjes en lekkere dingetjes voor haar kopen...
Bij deze, sorry deze heb ik echt even moeten kopiëren

Mijn zaterdag was geweldig, van het begin tot het einde heb ik genoten. Van itsman, de dierbare mensen om me heen, de geweldige taart en zelfs van de regen. Want de regen bracht iedereen bij elkaar in een tent om met zijn allen daar te eten. Ik voelde me als een prinsesje (en dat bleek ik ook te zijn volgens sommige kinderen) en itsman was mijn ware prins. De liefde die we voor elkaar voelden is zo alleen maar extra bezegeld.

"s avonds hebben we ons bescheurd om alle nep-enveloppen die we moesten uitpakken en toen zijn we heerlijk in elkaars armen in slaap gevallen

(het nep-enveloppen verhaal: ik schijn een keer gezegd te hebben dat het me zo leuk leek om na ons trouwen in bed enveloppen uit te pakken. Dat hoorde mijn schoonzus en tijdens onze fotosessie hebben alle aanwezige gasten enveloppen zitten schrijven met daarin geen kaart maar briefjes met leuke, schattige of onzinnige teksten)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
oke iets anders, raadseltje: WAAR SLAAPT SLOFJE??

Wat leeeeeeuk Its en die envelopjes

Slof: Ik denk op de bank?

Boog: Slof heeft veel meer katten dan ik heur. En ik ben het gastgezin met de minste katten... Ook met het drukste kind waarschijnlijk
Haha, die foto Slofje, zo grappig. Het liefst liggen die van mij ook allemaal zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven