Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Hij is echt een beetje zielig. Heeft niet heel veel trek. En dat ik 4 x per dag met AB verstopt in recovery aankom zorgt ook niet dat hij honger krijgt

Hij eet het wel maar niet heel enthousiast zeg maar.

Ik kan hem wel beter kijken. Maar dat lukt nog niet zo goed.

Ja 2 is gezellig :-) en veel zooi en haar enzo.

Prinses heeft bedacht dat ze verliefd is op MO sinds een week of 2.

Zo schattig

Ze zoekt hem de hele tijd op en kijkt diep in zijn ogen. Hij MOET haar aaien en zo niet dan bijt ze hem. Ze vind hem het lekkerste ruiken als hij bezweet thuis komt. Vies ding. Dan drukt ze haar neus in zijn oksel.

En vanmorgen betrapte ik haar likkend aan een vieze sok van haar idool

Een 'ik-heb-schijt-aan-alles-prinses'

Heerlijk om te zien. Vindt MO het ook leuk?
Stiekem voelt hij zich wel vereerd
Die prinses van jou heeft toch een paar minder koninklijke trekjes . Maar wel leuk dat ze zo vulliefd is op MO Wat sneu dat prins nou toch weer niet in orde is, hopelijk knapt hij vlot op!

Splinter, Jut en Jul klinken goed samen hoor! Het zijn stoere mannen hè, die moeten lekker sparren met elkaar

Plous, hoe was het dit weekend bij je ouders? En rijdt de nieuwe auto fijn?

Ik werd gisteren wakker met zere keel en snotkop en voel me nog steeds niet top helaas. Vandaag dus maar weer een hangdag
Beterschap TH!

Prins voelt zich ook belabberd hij heeft het naar benauwd.
Shit, arme prins Dikke knuffel van het stel hier
Hè verdorie Hopelijk slaat de ab snel aan, Puss.

En ook verdorie voor jouw snothooofd, TH. Een hangdagje is wel lekker, maar niet als het hierdoor is.

Afgelopen week bij het orkest waren er ook 4 zieken. Raar moment, met dat warme weer.

Fijn trouwens dat jullie dat zeggen, over die mannen van mij. Stoer en jong enzo. Soms ga ik toch weer een beetje twijfelen, of dit nou wel zo leuk is voor ze. Maar waarschijnlijk wel
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 september 2016 @ 00:20:

Stiekem voelt hij zich wel vereerd Hahaha
Dank. Ik voel me weer stom machteloos. De antibiotica zit er voor deze ochtend weer in en het zal tijd nodig hebben.

Ik ga morgen wel even bellen of hij er prednison bij mag.

Zo ja kan ik maandag uit mijn werk ophalen en mee starten.
Vervelend Puss

Je weet dat hij er elke keer toch goed doorheen komt, maar het is zo klote om hem te zien worstelen.

Arm beestje.
En je doet wat je kan hè, beter kan het niet.
Ja hij zal ook niet nu ineens doodgaan ofzo. Daarom ook maar niet op zondag de dierenarts bellen maar ik heb het zo met hem te doen

Ik had ook zo gehoopt dat het nu klaar was.
Pfff.. het gaat kut. Hij wil nu ook niet meer eten.
Oh godver. Kom op prinsje!

Wanneer heeft hij voor het laatste gegeten, Puss? Drinkt hij nog?

Heb je nog ander lekkers in huis (heb je misschien al lang geprobeerd.....)
Puuusss die oranje vlerk toch! :(
Het Viva forum is papaja.
Come on prinsekind, werk eens even mee!
Net met heel veel aandringen wat recovery met AB maar lang niet genoeg.

Morgen gelijk DA bellen wat te doen (prednison?) En leidinggevende geappt of ik later mag komen. Nog geen antwoord gehad.
Beter iets dan niets, Puss. Misschien lukt het straks nog een keertje.

Hup prinsje!
@ Puss, wat balen dat Prins weer zo ziek is van (vermoedelijk) de enting/stress. Inderdaad morgen even bellen. Met of zonder toestemming van je leidinggevende. Poes gaat voor.

Ik moest wel lachen om het niet zo erge prinsessengedrag van Prinses

@Splint: Dat klinkt goed hoor, van de heren. Ze gaan elkaar steeds meer waarderen. Valt Sammi al lekker af?

Ik heb gister inderdaad mijn auto gehaald. Daar ben ik heel blij mee. Hij rijdt heerlijke en het is een echte auto ipv een opgevoerde brommobiel waar net geen boodschappenkrat in de kofferbak past.

Gisteren gelijk even door naar mijn ouders met PM. Het ging wel goed met ze. Mijn moeder heeft gewoon angst voor uitzaaiingen en het onbekende. Ze moet bijna zeker geopereerd worden en dat heeft ze nog nooit meegemaakt. Nog nooit in het zh, mijn vader is nog nooit langer dan een avondje alleen thuis geweest. Dinsdag is een spannende dag.

Met mij gaat het mwah. Ik heb het vooral heel druk op het werk en werk veel te veel uur op een dag (van wekker tot ik naar bed ga) en heb niet zo veel ruimte in mijn hoofd om na te denken. Nu, weekend, komt het langzaam aan boven drijven 'wat nou als...' maar ik kan het redelijk handelen en goed relativeren. Nog 2 nachtjes en dan zien we wel weer.

Dit weekend is mijn zwartwitje ook naar PM verhuisd. Dit omdat ik vaker bij hem ben (mijn 2e locatie zit in Zoetermeer en dan is zijn huis een stuk dichterbij) en ik lange werkdagen maak en dan even wat eet en thuis weer verder werk. Ze wilde zo graag aandacht en ik had daar gewoon echt geen tijd/geduld voor. Dus beter voor haar. Ze was flink aan het blazen naar Dikke Dame en Dikke Dame was juist heel hoopvol en liep achter haar aan te schuifelen, met haar neusje aan ZwartWitje geplakt
Plous, jij running lady, morgen even zachtjes remmen?

Hou je taai, ik duim voor jullie
Hier draaien de duimen ook mee morgen
Sterkte Plou!!
Succes en sterkte Ploutje & Ploumama!

En een dikke voor Puss
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven