Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat tof dat je het voor ons wil uittesten bieb
Nou, zeg dat wel.

Ik ga slapen. Truste lieve meiden en droom fijn Plous!
quote:Pilou schreef op 26 mei 2014 @ 23:53:

Wat tof dat je het voor ons wil uittesten biebTja geen moeite is me te veel hoor
Topvriendin

Trusten!
Truste
En, Bieb, hoe zijn ze?
Zijn er hier trouwens liefhebbers van mindfulness?

Ik ga dinsdag 3 juni een workshop doen bij Schouten & Nelissen en Zalbommel en mag een 2e persoon gratis meenemen. Dus......iemand?
Mindfulness lijkt me fijn, alleen Zaltbommel veel te ver weg voor mij.

Krijg je dat via je werk?

Hier had ZM net weer een jonge vogel te pakken Heel trots kwam hij mij deze boven brengen.
Interesse!

Van hie laat tot hoe laat?
3 juni van 13u-17u in Zaltbommel.

Is voor jou inderdaad een beetje ver, Bieb. Ik heb mezelf opgegeven, ga niet meer wachten tot het werk me iets toezegt.

Hoe is het met de ijsjes?
Ijsjes (nog) niet in huis.

Ik ben alleen bij de Aldi geweest vandaag en toen de auto vol en geen zin meer om naar Appie te gaan
Ik ga even morgen manager bellen of zij het oke vindt. Er is namelijk al een collega vrij.

Ik laat het je morgen even weten via de App oke?
Ja, prima. Zou leuk zijn!

Van harte gefeliciteerd Tonks!
Ik ben er een paar dagen niet geweest. Zat ff in een dip. Weet nu ook waardoor het komt, het geen ene flikker te doen te hebben op het werk. Had/heb nergens zin in. Volgende week maar eens met mijn leidinggevende praten. Dit is niks zo.

De ijsjes die voorbij kwamen lijken me heerlijk!

Plou is flieft! Wat super om te lezen. Ik gun je alle vlinders van de wereld in je buik.

De kronkelwegen lijken me super om te rijden op de motor.

Nu eens kijken of ik nog wat in mijn werkbak heb staan. Anders ga ik denk ik maar over een uurtje naar de kapper. Wil eigenlijk wat anders maar ik weet niet wat.
Ha Ratteke, ik miste je idd al. Goed idee om met de leidinggevende te gaan praten, dit is niks zo. Misschien zijn er andere mogelijkheden binnen het bedrijf?

Ik heb vanochtend de afspraak bij het UWV.
Gefeliciteerd Tonks!

Succes bij het UWV Slof.

Wat is Bram een prachtkat geworden zeg. En dan je ouwetje met z'n gehavende kop. Ook een lekker ding.
Bieb! Ik heb je reddende Engel gezien op TV! Bij het RTL nieuws, vlak na de nieuwste berichten over Philip Morris.

Stoere vent hoor.
En lieve TonkerdeTonks, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Later meer, nu eerst hard werken vandaag.
quote:Ratteke schreef op 28 mei 2014 @ 08:33:

Wat is Bram een prachtkat geworden zeg. *Glimglimglim*
quote:Splinter_ schreef op 28 mei 2014 @ 09:01:

Bieb! Ik heb je reddende Engel gezien op TV! Bij het RTL nieuws, vlak na de nieuwste berichten over Philip Morris.

Stoere vent hoor. Over de pony's?
Tonkie van Harte!!

MO was er overigens niet bij..was op de kazerne en kon weer gaan. Ze waren met genoeg.
anoniem_159189 wijzigde dit bericht op 28-05-2014 19:09
Reden: linkje weg..iets met herkenbaarheid en niet zo slim.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven