Tettertopic nummer 31!
zaterdag 31 mei 2014 om 13:28
Leuke schoenen Rat!
Ik doe even mee met je schoonmaakwoede Heb net al 6 oude koekenpannen in de container gemieterd en ben lekker door het huis aan het rauzen.
Wasmachine draait en de vaatwasser met een speciaal goedje dat die ook zelf écht schoon wordt.
Nu eerst even lunchen.
Ik had wel heel graag mee gewild Splint, ze zijn op Terschelling en die weekendjes met de brommerclub zijn altijd wel heel erg leuk.
Maarja.. maak er nu maar een ander lekker weekendje van
Ik doe even mee met je schoonmaakwoede Heb net al 6 oude koekenpannen in de container gemieterd en ben lekker door het huis aan het rauzen.
Wasmachine draait en de vaatwasser met een speciaal goedje dat die ook zelf écht schoon wordt.
Nu eerst even lunchen.
Ik had wel heel graag mee gewild Splint, ze zijn op Terschelling en die weekendjes met de brommerclub zijn altijd wel heel erg leuk.
Maarja.. maak er nu maar een ander lekker weekendje van
zaterdag 31 mei 2014 om 13:46
Nou... blinkend schoon... De slaapkamer wel Ik wil eigenlijk ook nog de bedden verschonen maar mijn poetsdrift is aardig opgelost.
Het is hier helemaal geen mooi weer meer. Het is eigenlijk best wel koud. En natuurlijk heb ik net mijn allerlekkerste dikke vest in de was gedaan. Het zal mij benieuwen of ik alles nog droog krijg. (het hangt buiten)
Jammer Bieb, dat je niet mee kon. Was idd wel leuk geweest.
Splinter, is het shoppen voor man nog gelukt?
Het is hier helemaal geen mooi weer meer. Het is eigenlijk best wel koud. En natuurlijk heb ik net mijn allerlekkerste dikke vest in de was gedaan. Het zal mij benieuwen of ik alles nog droog krijg. (het hangt buiten)
Jammer Bieb, dat je niet mee kon. Was idd wel leuk geweest.
Splinter, is het shoppen voor man nog gelukt?
zaterdag 31 mei 2014 om 17:32
Opruimen? Nah, het is weekend!
Plous lekker op het terras?
Bieb, als je heel graag had gewild, had je misschien toch nog wel kunnen aansluiten bij de brommerclub? Lijkt me ook erg lekker om zo een weekendje voor jezelf te hebben!
Man is goed geslaagd, heeft 4 (!) broeken gescoord en 2 polo's gezien die niet meer in zijn maat waren, maar die hij wel via internet kan bestellen. Ik was nog op zoek naar schoenen, maar helaas. Ik weet ook niet precies wat ik wil, liefst draagbaar op het werk (dus geen open neus), liefst iets van een bandje over mijn wreef, niet te hoge hak etc. Veel te veel eisen waarschijnlijk, ik moet gewoon tegen iets leuks aanlopen.
Net nog even met een wijntje op het balkon gezeten, was nog prima te doen, ook al was de zon al weg.
Plous lekker op het terras?
Bieb, als je heel graag had gewild, had je misschien toch nog wel kunnen aansluiten bij de brommerclub? Lijkt me ook erg lekker om zo een weekendje voor jezelf te hebben!
Man is goed geslaagd, heeft 4 (!) broeken gescoord en 2 polo's gezien die niet meer in zijn maat waren, maar die hij wel via internet kan bestellen. Ik was nog op zoek naar schoenen, maar helaas. Ik weet ook niet precies wat ik wil, liefst draagbaar op het werk (dus geen open neus), liefst iets van een bandje over mijn wreef, niet te hoge hak etc. Veel te veel eisen waarschijnlijk, ik moet gewoon tegen iets leuks aanlopen.
Net nog even met een wijntje op het balkon gezeten, was nog prima te doen, ook al was de zon al weg.
zaterdag 31 mei 2014 om 17:41
quote:Splinter_ schreef op 31 mei 2014 @ 17:32:
Bieb, als je heel graag had gewild, had je misschien toch nog wel kunnen aansluiten bij de brommerclub?
Nope. Geloof me ik heb me 3 slagen in de rondte geslijmd bij onze planners.
Laatste boot vrijdag kon ik niet halen en dan was ik vanmiddag pas aangekomen.
Morgenochtend weer naar huis.
Dat is me te kostbaar qua benzine en overtocht.
Bieb, als je heel graag had gewild, had je misschien toch nog wel kunnen aansluiten bij de brommerclub?
Nope. Geloof me ik heb me 3 slagen in de rondte geslijmd bij onze planners.
Laatste boot vrijdag kon ik niet halen en dan was ik vanmiddag pas aangekomen.
Morgenochtend weer naar huis.
Dat is me te kostbaar qua benzine en overtocht.
maandag 2 juni 2014 om 12:59
Goed voornemen, Plou!
Joehee, de ijsjes kunnen uit de kast straks!
http://www.nu.nl/binnenla ... okaal-zelfs-tropisch.html
Joehee, de ijsjes kunnen uit de kast straks!
http://www.nu.nl/binnenla ... okaal-zelfs-tropisch.html
maandag 2 juni 2014 om 20:03
quote:Pilou schreef op 01 juni 2014 @ 18:01:
Bieb, ik wil wat minder vleesh en vis eten enzo. Heb jij een handige tip waar ik makkelijke receptjes vandaan kan halen?
Eh.. ik ben niet zo van koken vanaf recepten.
Heb wel een paar lekkere dingen op Pinterest staan
Ik eet normale dingen alleen dan waar een ander vlees erbij/erdoor eet vervang ik dat door een vleesvervanger/of laat ik het weg.
Weinig bijzonders dus t.o.v. maaltijden met vlees.
Verder kan ik aanraden: mijn beroemde geitenkaas/prei taart, lekkere pastasalades en de venkel,sinaasappel,geitenkaassalade van TH
Bieb, ik wil wat minder vleesh en vis eten enzo. Heb jij een handige tip waar ik makkelijke receptjes vandaan kan halen?
Eh.. ik ben niet zo van koken vanaf recepten.
Heb wel een paar lekkere dingen op Pinterest staan
Ik eet normale dingen alleen dan waar een ander vlees erbij/erdoor eet vervang ik dat door een vleesvervanger/of laat ik het weg.
Weinig bijzonders dus t.o.v. maaltijden met vlees.
Verder kan ik aanraden: mijn beroemde geitenkaas/prei taart, lekkere pastasalades en de venkel,sinaasappel,geitenkaassalade van TH
maandag 2 juni 2014 om 20:13
quote:Ratteke schreef op 02 juni 2014 @ 18:29:
Kan me er nu al op verheugen! Waar had je nou die rum-ijsjes gehaald? Appie? Jumbo? Lijkt me helemaal geweldig om op te eten als het zo warm is.
Bij Jumbo. De AH waar ik was, was te klein.
Hoop echt dat ze de weersverwachting zo houden, het duurt nog best lang voor het weekend is. Heb er wel helemaal zin in. En jij hebt heerlijk mazzel, Olijf!
Plou, ik heb laastst weer Griekse salade gemaakt met komkommer, tomaat, paprika, beetje rucola, pijnboompitjes en veel feta. En een beetje olijfolie en flink wat oregano. Dat vult flink, geen vlees en heetlijk gezond.
Verder koop ik bij AH ook wel frittata's (ofzo) en Marokaanse burgers, ook vega en erg lekker.
Kan me er nu al op verheugen! Waar had je nou die rum-ijsjes gehaald? Appie? Jumbo? Lijkt me helemaal geweldig om op te eten als het zo warm is.
Bij Jumbo. De AH waar ik was, was te klein.
Hoop echt dat ze de weersverwachting zo houden, het duurt nog best lang voor het weekend is. Heb er wel helemaal zin in. En jij hebt heerlijk mazzel, Olijf!
Plou, ik heb laastst weer Griekse salade gemaakt met komkommer, tomaat, paprika, beetje rucola, pijnboompitjes en veel feta. En een beetje olijfolie en flink wat oregano. Dat vult flink, geen vlees en heetlijk gezond.
Verder koop ik bij AH ook wel frittata's (ofzo) en Marokaanse burgers, ook vega en erg lekker.
dinsdag 3 juni 2014 om 08:19
Hahahaha Bieb, nee hoor, niet gemist die kutkat. Net mijn vader. Vond onze eerste kat ook helemaal niks. Tot ze voor de laatste keer naar de dierenarts moest....
Dat laatste tripje komt ook steeds dichterbij voor Morgana. Ik laat haar binnenkort inslapen. Het is niks meer. Gisteren zag ik dat ze wat wankelde met lopen. Is vaak ook geen goed teken.
Dat laatste tripje komt ook steeds dichterbij voor Morgana. Ik laat haar binnenkort inslapen. Het is niks meer. Gisteren zag ik dat ze wat wankelde met lopen. Is vaak ook geen goed teken.
dinsdag 3 juni 2014 om 11:02
Nee, leuk vind ik het niet. Maar ze is zó mager. Vacht ziet er niet uit. Ze piest zich een ongeluk, alleen nog slapen en miauwen. Heel af en toe ligt ze nog lekker in de zon op het dakterras. Gisteren kwam ik er achter dat ze op een andere plek is gaan slapen. Onder het bed aan K's kant. Dat deden de andere twee ook.
Ik heb alleen nog moeite met de dag kiezen. Ik denk haar verjaardag. Dat is de 17e juni. Dan is ze 20 en dat vind ik een hele mooie leeftijd.
Ik wil ook niet dat ze nog verder aftakeld, dat ze helemaal niks meer kan.
Oh, de 17e is op een dinsdag, dan sluit de praktijk vroeg. Dan woensdag maar.
Ik heb alleen nog moeite met de dag kiezen. Ik denk haar verjaardag. Dat is de 17e juni. Dan is ze 20 en dat vind ik een hele mooie leeftijd.
Ik wil ook niet dat ze nog verder aftakeld, dat ze helemaal niks meer kan.
Oh, de 17e is op een dinsdag, dan sluit de praktijk vroeg. Dan woensdag maar.
woensdag 4 juni 2014 om 08:28
We lagen net 10 minuten in bed of zo toen we een gerommel hoorden. K dacht dat het onweer was. Ik ook. Zo klonk het ook. Maar verder niks gedaan. Gaan slapen. Net las ik op het topic van Cateautje dat er in mijn woonplaats het luchtalarm is afgegaan. Niks van gehoord. En het duurde nog wel even voor ik sliep (Morgana). Vind ik zo niet oké he, we slapen altijd met de deur open. Nu zijn er geen heel giftige stoffen vrijgekomen, maar wat als het dat wel was? Kan je niks doen omdat je het alarm niet hoort.