Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Splint, ik kan inderdaad geen vrij krijgen. Gaat hem niet worden. Jammer. Vond LG ook maar anders is er niemand die kan plannen

Gefeliciteerd Tonks!

Wat vervelend Rat, dat het zo doortrekt je priveleven in dan he? Als je werk niet leuk is. Hopelijk helpt een gesprek. Wel goed dat je weet waar het door komt

Hoe was je afspraak Slof?

Nou, vandaag puberaal heen en weer geappt en tot een date gekomen. Dus ik hyperdepieper, beltie later om te zeggen dat hij echtecht geen relatie wil en dit vast wil zeggen om geen scheve gezichten te krijgen later.

Opzich heel netjes maar voelde wel even kut. Maar goed, we gaan nog steeds wat drinken en dan gewoon voor een leuke avond
Ja, die lamlendigheid wil ik echt niet meer hoor. Nergens toe kunnen zetten, nergens zin in hebben. Bah. Vandaag thuis 'gewerkt'. Ben om een uur of 11 op de bank gaan liggen, had het koud. Dekentje er over en om half 2 weer wakker worden.

He, wat jammer nou dat bankmeneer geen relatie wil.
Jammer Plou, het had me erg leuk geleken om samen te gaan.

Wat stom van je date zeg. Vind je het dan nog wel leuk om af te spreken, zo zonder die spanning? Of ga je hem gewoon op andere gedachten brengen?

Stom Rat, van die lamlendigheid. Hoop dat er verandering in komt.

Bieb, dat was inderdaad wat ik had gezien! Ik dacht echt dat ik MO erbij zag lopen.

Zooooo, weekend!
quote:Slofje schreef op 26 mei 2014 @ 14:46:

Lijkt me wel wat Bram en Sammi samen! Twee woestelingen bij elkaar

Dan krijg je een Brammi. Of een Srammetje.

Op de een of andere manier lijkt het me niet zo'n goed idee.

Hoe was het bij het UWV?
Goedemorgen. Het ziet er buiten beter uit dan gisteren. Lekker zonnetje hier.
Hier ook zon! En wind, dat ook, maar heel wat aangenamer dan gisteren.

Pfoe, wat zal ik nou doen? Ik moet nodig geknipt worden, maar bij mijn vaste kapster kan ik pas donderdag terecht. Dus blijf ik nog een week met drakenhaar rodlopen, of laat ik het door iemand anders knippen met het risico dat het dan anders zit dan ik wil?

Moeilijk moeilijk........ En dat op de vroege ochtend.

Zijn jullie ook vrij of aan het werk?

Ik neem eerst maar eens een bakkie Sjors.
Ik ben vrij. De witte was wappert al lekker in de wind buiten. Ik moet ook naar de kapper maar ik ga nog maar ff niet.

Als je nou heel goed uitlegt wat je wil? Dan zou ik het er op wagen.

Verder geen plannen. Ik moet alleen nog naar de apotheek vanmiddag. Verder niks. Nah, boven stofzuigen maar dat kan nog niet, kvv is vanochtend om half 8 thuis gekomen van stappen. Ik veeg nog wel een keer.
Nou zeg, niet zuigen om dat rotjong te ontzien? Da's wel erg aardig van je, Rat. Ik zou het wel weten.

Nou, ik ben toch naar de kapper gegaan. Doorslaggevend argument: naast de kapper zit een AH en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze daar lekkere ijsjes verkopen.

Laat dat kleine K-AHtje ze nou nog niet hebben!

Nou ja, ik ben lekker geknipt, het zit goed en ze heeft het flink uitgedund. Wat een bak haar had ik aan mijn hoofd hangen zeg, pff. Nu is het weer lekker luchtig.
Wie gaat er mee naar de Efteling? Niemand? Heel verstandig.

http://www.nu.nl/binnenla ... meter-wegen-efteling.html

Je zou er vol verlangen naar toe zijn vandaag zeg......
In het artikel staat: op deze zonnige dag. Uh waar? Niet hier.

Oh ja UWV. Was goed gesprek, leuk mens, hebben wel een uur zitten kletsen. Mijn CV en brieven zagen er goed uit. Nog wat tips gekregen, en verder moest ik vooral doorsolliciteren! Goh.....
quote:Splinter_ schreef op 30 mei 2014 @ 12:50:

Doorslaggevend argument: naast de kapper zit een AH en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze daar lekkere ijsjes verkopen. [afbeelding]Jaaaaaaa ijs, mag ik ook wat

Nou woensdag date, vanmorgen was de date klaar.

Ik heb een museumjaarkaart aangeschaft, dus als iemand een keertje samen wil, dan sta ik daar voor open
quote:Pilou schreef op 30 mei 2014 @ 16:59:

Nou woensdag date, vanmorgen was de date klaar.

Was het leuheuk?
Plou

Dat is de date die geen relatie wil?
Gheghe Plou, ik hoop dat het leuk was

Hier vooral heel erg brak Iets te veel biertjes gisteren in de kou.

We dachten wat het evenementenbier was want geen last, voelden ons broodje nuchter. Tot ik vanmorgen trillend wakker werd Vette kater en ik moest gewoon werken.

Gelukkig mocht ik vanmiddag om 16.00 verlof nemen (2 uurtjes) want het was rustig.

Nu eens bedenken wat ik ga eten.
Ik heb een heerlijke geur in huis hangen (op de bijkeuken na daar heeft Bieb net gepoept)

Waxbrander aan met: Cleopatra’s Cream Bath - Butter, cream, milk, golden honey, rosewood and a hint of musk. Topped with a sprinkle of rose petals and glitter.
quote:Splinter_ schreef op 30 mei 2014 @ 17:44:

Plou

Dat is de date die geen relatie wil?

Ja die

Hoewel het resolute 'ik wil geen relatie' al is veranderd naar 'we zien wel' en net 'ik ga je vanavond heel erg missen denk ik'
Hahaha, dat was een lánge date zeg! Leuk hoor. Nu gaan we dus wel zien wat er van komt.

Museumjaarkaart klinkt ook goed. Ik ga veel te weinig. Raar eigenlijk want K houdt er ook wel van.

Luchtje in huis klinkt idd lekker Bieb. De dag zelf iets minder met kater en rillerigheid. Maar Dauwpop was wel leuk he? Dat was vroeger een van mijn favoriete festivals. Nog gewoon in het bos met een tent en een bar en een vreetgebeuren. Nog met erg weinig mensen. Zo gezellig!
quote:Pilou schreef op 30 mei 2014 @ 18:16:

Ja die

Hoewel het resolute 'ik wil geen relatie' al is veranderd naar 'we zien wel' en net 'ik ga je vanavond heel erg missen denk ik'

Ik wist wel dat we dat aan jou konden overlaten.

Vanavond rustig aan Bieb, beetje bijkomen? Of zit je al aan te sterken in de kroeg?

Zon!

Weer om naar buiten te gaan, heerlijk. Komt goed uit want we gaan de stad in om te shoppen voor man

Fijne zaterdag allemaal!
Gisteravond filmpje gekeken met de bankhangman

Nu even in de zon in de tuin en straks richting vriendinnetje. Dan gaan we de stad in en wijntjes drinken
Jaah lekker hoor die

Hier staat de achterdeur open en de ramen boven en de frisse lucht kan lekker het huis door, monster speelt ergens en ik heb een bakkie Sjors.

Lekker rustig wakker zo. MO is het hele weekend weg met de brommerclub (ik kon niet mee ivm verplicht werken gisteren)

Leuk hoor Splint, winkelen met man
Ah leuk Plou Hij kon je dus idd niet zo lang missen?
Klinkt goed Pilou. Bankhangman is niet bij je weg te slaan.

Bieb, geniet van je weekendje alleen. Is ook wel weer eens lekker toch?

Ik was natuurlijk al weer vroeg wakker. Ben al druk aan de poets geweest en eigenlijk ben ik nu klaar. 2 wasjes gedraaid, 3e zit er nu in. Slaapkamer helemaal gesopt en de ramen gelapt.

Hond is ook weer gewassen. Vond het nodig om in de polder door een verse koeienvlaai te liggen rollebollen..... Gelukkig was ik niet mee en heb ik niet hoeven helpen met wassen

Gisteren deze nog gekocht. Scapino heeft weer 2e artikel 1 euro. K nieuwe pantoffels ik nieuwe schoenen.

Waaaarom moet ik altijd naar de wc bij V&D?

Lekker Bieb, zo'n relaxt weekend. Of had je mee gewild?

Plou

Rat, dat huis van jou moet inmiddels wel blinkend opgeruimd zijn met al die huishoudwoede.

Stoere schoenen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven