Tettertopic nummer 31!
zaterdag 19 juli 2014 om 15:36
quote:Bieb2.0 schreef op 19 juli 2014 @ 12:50:
Gefeliciteerd Dee!
Normaal is hij meestal al op de camping met zijn verjaardag toch?
Lekker zo'n badje buiten.
Misschien moet ik die vanmiddag ook maar ff halen. Kan Kaat er ook nog in volgende week.
Tsss, jij hébt toch al een zwembad in de tuin?
Koelafdeling was heerlijk. Er hangen bij de ingang jassen om aan te trekken, maar die werden niet gebruikt. Heel gek. Maar het was wel echt brrrrrrrrrr koud!
Dee, gefeliciteerd met K!
Gefeliciteerd Dee!
Normaal is hij meestal al op de camping met zijn verjaardag toch?
Lekker zo'n badje buiten.
Misschien moet ik die vanmiddag ook maar ff halen. Kan Kaat er ook nog in volgende week.
Tsss, jij hébt toch al een zwembad in de tuin?
Koelafdeling was heerlijk. Er hangen bij de ingang jassen om aan te trekken, maar die werden niet gebruikt. Heel gek. Maar het was wel echt brrrrrrrrrr koud!
Dee, gefeliciteerd met K!
zaterdag 19 juli 2014 om 15:40
Buiten in de schaduw is het 38 graden en binnen is het 29. Niet leuk meer.
M gaat goed. Ze ligt nu onder een struikje in de hoek van de tuin. De parasol staat op, dus als ze wil drinken zit ze niet in de volle zon.
De honden zijn überlui vandaag. Ik ben ook niet zo vooruit te branden.
Net nog wel wat boodschappen gedaan. Nu niks meer hoor.
Het is inderdaad lang geleden dat hij thuis was op zijn verjaardag. Toch wel erg leuk om het weer eens mee te maken. Morgen gaan ze weg.
M gaat goed. Ze ligt nu onder een struikje in de hoek van de tuin. De parasol staat op, dus als ze wil drinken zit ze niet in de volle zon.
De honden zijn überlui vandaag. Ik ben ook niet zo vooruit te branden.
Net nog wel wat boodschappen gedaan. Nu niks meer hoor.
Het is inderdaad lang geleden dat hij thuis was op zijn verjaardag. Toch wel erg leuk om het weer eens mee te maken. Morgen gaan ze weg.
zaterdag 19 juli 2014 om 18:07
zondag 20 juli 2014 om 00:32
Straks al spijt denk ik, Bieb.
Ik heb 1 wijntje op en ik zweet me rot. Nog meer dan zonder dat wijntje.
Was het wel gezellig?
Het is niet te geloven, maar Sammi wil spelen. Rennen en racen en rondjes draaien en springen, pffffffffff. Ik ben al moe en warm als ik mijn arm steeds moet bewegen met het touwtje waarmee hij speelt.
Beest is niet wijs.
Ik heb 1 wijntje op en ik zweet me rot. Nog meer dan zonder dat wijntje.
Was het wel gezellig?
Het is niet te geloven, maar Sammi wil spelen. Rennen en racen en rondjes draaien en springen, pffffffffff. Ik ben al moe en warm als ik mijn arm steeds moet bewegen met het touwtje waarmee hij speelt.
Beest is niet wijs.
zondag 20 juli 2014 om 08:46