Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Beterschap Splint, ik zat er ook de hele week tegen aan te hikken. Verkouden, keelpijn enzo, nu gaat het weer wat beter.

Morgen tattoo-dag
een paar pagina's te laat maar toch, happy new topic ladies, wat leuk dat jullie er nog steeds zijn.

Onkruid vergaat niet

Goedemorgen! Wat een heerlijk weertje he? Hier is het geloof ik nu even droog.

Pilou, succes vandaag bij tattoomeneer! Hoe laat moet je?
Zet 'm op, Plou! En goed stil liggen hè.

Weten je ouders het al?

Hier is het nu even droog. Oh nee, toch niet. Of wel! Nee, nu weer niet. Gisteren was echt prachtig heftig, gaaf hoor. Heb jij nog steeds sneeuw, Fant?

Joepie, Sammi heeft voor het eerst weer bij me geslapen vannacht. Ik heb eindelijk weer genoeg punten gescoord bij hem.
Klinkt als een super leuke vakantie, Splinter, alleen dat nachtelijke rondstruinen vind ik wat minder, maar gelukkig goed afgelopen.

Rat, fijn dat de operatie een succes was en je weer met beide oogjes helder de wereld in kan kijken!

Wat een soepweer zeg en het was zo mooi. Ik moet eigenlijk stofzuigen, maar de poezzels liggen zo lekker te slapen = mooi excuus
Ik heb de nattigheid weer overleefd. We zijn vandaag in het asiel geweest, er was open dag. Als het aan ons had gelegen waren we thuis gekomen met 2 katten en 4 honden. Gelukkig werkt ons verstand ook nog.... Hondjes waren klein op 1 bulterriër na. 2 kruising chihuahua/jack russell, een Maltezertje van 9 en een bulterriër van 9. 2 jonge katten, 1 draaideurcrimineel een een poesie met de rondste ogen ooit.

Volgende huisdieren komen écht wel uit het asiel!

Nu lekker op de bank, kippensoep is klaar. Straks lekker opeten met een broodje er bij.
quote:Slofje schreef op 10 mei 2014 @ 14:00:

Klinkt als een super leuke vakantie, Splinter, alleen dat nachtelijke rondstruinen vind ik wat minder, maar gelukkig goed afgelopen.

Mijn ouders leken het ook niet zo'n geslaagde actie te vinden.....

Hoest met jou Sloffert? Je bent wat stilletjes. Of heeft dat met de slapende poekels te maken?

Goh Rat, dat zou me ook niet lukken hoor, zo in een asiel rondlopen.

Ik heb weer voor het eerst dit jaar asperges gegeten bij mijn ouders. Potdorie, wat zijn die dingen toch lekker. Zelfs als ze helemaal tot prut gekookt zijn.
Dit is Willem. Hij blaft net zo als K's overleden broer hoestte. Zelfde naam ook. Leuke hond. Lief.

Deze waren echt te leuk samen

Als we deze hadden genomen hadden we hem Errol (Flynn) genoemd

Poes met ronde ogen heeft sinds vandaag, net als het Maltezertje.
Nou, wat heeft poes met ronde ogen sinds vandaag?
quote:Splinter_ schreef op 10 mei 2014 @ 22:14:

[...]

Hoest met jou Sloffert? Je bent wat stilletjes. Of heeft dat met de slapende poekels te maken?

Ik heb gewoon een saai leventje, dus weinig te melden

Die Willem is leuk! Vind Bull Terriers zo leuk .

Heeft Poes met de Ronde Oogjes een wondje, Rat?
quote:Splinter_ schreef op 11 mei 2014 @ 00:57:

Nou, wat heeft poes met ronde ogen sinds vandaag? .......een baasje misschien?
en het is weer Moederdag. Ik heb een grote witte Margriet gekocht en 2 zinken bloembakjes voor buiten. Die achterste. Voor mezelf die met de rozen gekocht.

quote:Splinter_ schreef op 11 mei 2014 @ 00:57:

Nou, wat heeft poes met ronde ogen sinds vandaag?

Haha, een baasje... zin niet helemaal goed afgemaakt....

Poeh, ik kan niet op gang komen vandaag. Wakker geworden met hoofdpijn, droge mond, droge neus. Niks aan. Nu maar een paar pillen er in en afwachten.
Ah, dat hoopte ik al voor rondoogpoes en het Maltezertje.

Ik was wel lekker op gang vandaag. Alle waterbakjes van de kat ontkalkt en schoongemaakt, bak uitgesopt, kledingkast georganiseerd (winter en zomer hing door elkaar heen, hele kast puilde uit). Nu heb ik een hele stapel die weg kan, maar er zit ook best goed spul bij, dus ik moet nog even bedenken waar ik het heen doe.

Straks nog even een stapel was wegstrijken, met de vakantiefoto's aan de gang en lekker eten maken zo. We hebben ook al een rondje gereden over de dijk, mooi woest en weelderig is het buiten.

Zijn jullie aan het moederdag-vieren?

Ik niet.
Ik ben net weer thuis van moederdag vieren
Goede spullen ruilen voor koffie Splint?

Ik ben weer aan het testen en deze keer de sterke varianten.

Wij hebben lekker high-tea gehad vanmiddag en net patatje.

*bwurp*
quote:Slofje schreef op 11 mei 2014 @ 19:41:

Ik ben net weer thuis van moederdag vierenWas ze blij met de bloembak?
ja, gelukkig weten we precies van elkaar wat we leuk vinden

Mén, die high-tea van jou zag er héérlijk uit, Bieb
Leuke bloembak Slof

En leuke beestjes Rat

Wij vieren geen moederdag. Heb wél gebeld om te zeggen dat ze de liefste moeder van de hele wereld is

Ik ben net weer bij E geweest. Samen gegeten
Waar heb je de high tea van Bieb gezien dan Slof? Ik zie niks op fb.

Bieb, goede spullen mogen ook zo weg hoor, hoeft niet geruild. Hadden we het laatst niet over een nieuwe tetter-meet? En wat voor koffie ben je aan het testen nu ?

Gezellig Ploutje.

Deze, lekker sterk

Mijn nichtje had me getagd op FB
quote:Pilou schreef op 11 mei 2014 @ 22:18:

Wij vieren geen moederdag. Heb wél gebeld om te zeggen dat ze de liefste moeder van de hele wereld is

Lief Plou.

Eten met E ook goed geweest?
Oh, die tag zie ik blijkbaar niet.

Is die koffie wel beterder dan die je eerder had?
Ik vind het maar nét iets minder dan de Nespresso.

Erg goed te drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven