Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Splint

Ik ga er van tussen. Naar de zon, drank en lekker eten. Oh, en misschien nog wat mooie dingen bekijken

Pilou, heel veel plezier en lol en zo en ik hoop dat je geen vertraging hebt door de storm.

Hier stormt het namelijk weer. Gaat die wind ooit nog weg? Ben er nu wel zat van.

Splinter, ook van mij

Olijf, duurt wel lang he, herstellen van griep. Fybromyalgie is niet tof. Collega van me heeft dat. Ik hoop dat reumatoloog wat voor je kan betekenen.
Nou ja.... En toen stond ik op het perron, optijd en zo. En bedacht ik mij: ik mis iets. Kut! Mijn koffer! En over twee minuten kwam de trein al. Keb me de tering gerend en echt net aan gehaald.
je koffer vergeten

Hoe kan je die nou vergeten? Hehe geweldige actie! Zal wel aan het vroege uur gelegen hebben.

Maar dan moet je wel als een raket gerend hebben zeg! Ik vond het best nog wel een eind lopen van het station naar jouw huis, zonder ook maar 1 keer verkeerd gelopen te zijn natuurlijk

Héél véél plezier samen!!!
Hahaha, hoe kan je die nou vergeten? Ik ga op vakantie en neem mee.....
..........vooral geen koffer
Splintertje
Hij lag in de auto en die was op het station
oh, deze domme muts dacht echt dat je naar huis gesjeest was , maar het blijft grappig, maar gelukkig kwam je er op tijd achter hehe

Mooi appartement? Lekker weer?
Ik had het ook anders gelezen, Slof.

Wat een K-dag. Ik kan echt even niet relativeren vandaag. Elk vriendelijk woord (en jullie knuffels) wordt beantwoord met een tranendal. Nou ja, het moet maar. Met een beetje pech ben ik hier een jaar mee zoet.

Verder even een knuffel voor Olijvenprak.

En eentje voor Slof-autoloos.

En voor wie er ook eentje wil.

Splinterke toch x extra oempfdeluxe x heel veel

En sorry maar

quote:Splinter_ schreef op 15 januari 2015 @ 21:43:

Verder even een knuffel voor Olijvenprak. Da's dus tapenade
Ik ben mijn eigen bananenschil

Mooi voor als je eens een alterego-nick zoekt.

Ben je weer een beetje uitgedeukt inmiddels?

Wij zitten klaar om kaartjes voor het Filmfestival te bestellen. Voor festival-friends start de kaartverkoop een dag eerder dan voor de reguliere verkoop. Om 20u zou het starten. Als de site niet kapot was.....

Ik zit dus lekker mijn tijd te ver-wachten

Oh, deze smiley doet me ergens aan denken.....

*kijkt of ze vazen kan fotograferen*
Dit waren de kopjes die we eerder al hadden gekocht:

Daar horen deze lepeltjes bij

En dit zijn de vazen:

Oh, de start van de kaartverkoop is uitgesteld naar 12u morgenmiddag
Ah ik kan er toch weer op. De Guru weigerde me net.

Splint allereerst een hele dikke knuffel. Wat een k#t gedoe.

En een jaar mee zoet? Damn!!

Je vazen en kopjes vind ik heel mooi! Zijn de lepeltjes helemaal van aardewerk of alleen het "schepje" ? Anders voorzichtig roeren
quote:Splinter_ schreef op 15 januari 2015 @ 22:26:

Oh, de start van de kaartverkoop is uitgesteld naar 12u morgenmiddag

Dan kun je nu lekker gaan slapen hoop ik.

Tapenade ook stom nieuws Hoe voel je je nu je dit gehoord hebt?

Slif balen van auto. Zou zo mooi geweest zijn als ie nog even meegekund had dit jaar.

En Plou muts! Maar gelukkig ben je nu op een betere plek.
Mooi Splint! Ik hou wel van dat strakke en ogenschijnlijk simpele. Jammer dat je voor nop hebt zitten wachten op de kaartverkoop (voor Rotterdam neem ik aan?), morgen beter.

Situatie is natuurlijk helemaal drie keer :woorden niet geschikt voor openbaar forum: en ik wil je niet in tranen laten uitbarsten maar stuur je wel een dikke knuffel

Ik moet jullie nodig eens bijpraten, maar doe dat misschien maar beter eens achter de schermen. Niks wereldschokkends, maar ben nog altijd diplomaloos bijvoorbeeld. Afijn, dat volgt.

Splint, we kunnen elkaar de hand schudden wat betreft katten op dieet: de banjers hier moeten allebei een kilo lichter worden met behulp van Royal Canin . Het leek er zelfs even op dat onze jongedame suiker had, maar dat bleek een stressuitslag (ze at wat minder, lichamelijk niets te vinden dus daarom bloed getapt). Dat was wel even een aanslag op mijn zenuwen.

Ik twijfel nog over een bewegende avatar, als het weer echt omslaat ga ik eerst nog maar even voor iets winters denk ik.

Slof, auto afgekeurd is niet jofel, hopelijk snel iets anders.

Tapenade, mwah, ik zou nog maar even Olijf aanhouden. En hopen dat lijf en leden weer wat bijtrekken enzo

Bieb, ze ligt er echt heul fraai bij Houdt ze hopelijk nog een goed poosje vol ook!

Plous, goeie actie, van die koffer Je hebt voor je hele tripje genoeg gesport ook

Dee, ben je al zenuwachtig voor de nieuwe aanwinsten die morgen arriveren?

Ik vergeet wat dingen maar moet nu even voer afwegen voor hongerige poezel.."
Hallo, mag ik nog meedoen?

Ik heb er wel een potje van gemaakt he, en ik kan nog niet veel beloven want zit ook al niet lekker in mijn vel. Wat ziet het forum er raar uit trouwens....

Getver Splint, wat een gedoe toch in Splinterland! Hoop toch dat het wel een keertje eerder klaar is dan in een jaar. 't Is toch te gek voor woorden allemaal. Juist jij die zo ethisch bent, het zou niet mogen.

Oh en wat nou geen kids.....ik heb er genoeg voor iedereen, toch

Toetje welkom dus, ik ben de Canadees vd club en heb de hele bende in 2012 voor het eerst in het echie ontmoet maar daarvoor al een behoorlijke tijd leuk forum contact. Ik heb naast 4 (volwassen ofzoiets) kids ook nog een man, ja ja, en 2 katten en 2 honden en een zooi eekhoorntjes in mijn tuin

Oh en rot van die Tietze, of dat andere moeilijke woord!!!

Olijf, dat lijf van jou is ook een ellende he? Hoop dat je snel wat opknapt, rot fibro!! Opzouten met die narigheid!! En jakkes zenuwbeknellingen meid ik vind het superberoerd voor je!!!

Pffff ik ben er volledig uit. Maar ik ga mijn best doen om er weer "in" te komen.

Dee, Slof en 2.0 en alle andere Tetters, dikke knuf!!!!!

Groetjes uit een winters maar niet zo koud Calgary!

Optimist tot in de kist!
Fantje
Lekker, wat een gezelligheid hier

TH, misschien moeten we gewoon weer eens live bijpraten? Ik vraag me echt regelmatig af hie het gaat, maar durf het niet zo goed aan jou te vragen

Rot van je dikke poezels, ze lijken echt teveel op de mijne. En gelukkig geen suiker, dat was vast een opluchting!

Bieb, je had toch geen ban?!

De schepjes zijn helemaal van aardewerk. Dat maakt ze juist zo leuk, de steeltjes zijn net stokjes. En beresterk hoor

Fant

Ook een knuffel voor jou! Niet lekker in je vel zitten, sucks.

Mooie foto! Zelluf gemaakt?
Live bijpraten lijkt me erg leuk en het is natuurlijk ook de hoogste tijd voor een meet. Datumprikkertje doen? En je mag me altijd alles vragen, ik geef alleen niet altijd antwoord

Heb best in de rats gezeten over mogelijke diabetes want ze voldeed aan allerlei criteria: te zwaar (6 kilo), at wat minder de laatste tijd, dronk wel regelmatig, heeft een beetje roos (schijnt ook regelmatig samen voor te komen) dus ik had al een prikfilmpje en al zitten kijken. Neem dus het afvallen echt serieus nu want ik voelde me al een partij schuldig . Overigens is haar broer zelfs nog een slagje zwaarder, bijna 6,5 kilo. Maar hij oogt niet zo mollig.

Tijd om in bed te duiken
Neu komt uit de krant, lang leve Google

Hey Praathoofdje, jij ook hier, wat leuk!!!!

IJs en weder dienende, prachtige uitdrukking , komen wij in September naar NL. Tijd voor een Tettermeet

Oh en ik wordt 50 over twee weken maar voel me 5, hoe kan dat? nou ja mijn lijf doet zich dan weer voor als 80, stomme MS.
Optimist tot in de kist!
Toulouse hier in 8 kg maar hij heeft heel zwaar haar
Optimist tot in de kist!
Fantje, voor jou en dat moet dan wel heul zwaar haar zijn

Tettermeet september staat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven