Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Pil0u schreef op 09 februari 2015 @ 20:55:

Het staat al op FB/Word, hoef het alleen maar over te schrijven

Ja, naar he? Wel fijn dat je weet hoe ik me nu voel

Zit nu een docu te kijken over een vrouw die doof en blind gaat worden. Nouja, dan maar een naar gesprek op mijn werk hoor. Lijkt me vreselijk, blind én doof

Fijn! (alles )

Hopelijk lig je lekker te knorren nu.

Sammi heeft honger. Ik heb nu ook van die Thrive snoepjes (gedroogd vlees / vis, die Dee ook had), die zijn niet zo slecht denk ik. Maar ze stinken enorm en net heeft Sammi de garnaaltjes gekregen en nu wil hij MEER!
Pfoe, ik had een glaasje Liqor 43 ingeschonken voor mezelf en die glijdt wel heel makkelijk naar binnen. En komt ook wel aan......
Heb je een beetje geslapen, Plou?

Zet ´m op straks! Plou-Powerrrrrrrrr!
Deez moest er nog bij:

Zo.. plafond is wit. Tegels zijn afgeplakt en gaten in de muur zijn opgevuld en de gaten in en tussen de tegels zijn opgevuld met tegelvoegsel.

Bob de bouwer hier is even aan koffie toe.

Er zaten nog van die ouwemensenbeugels aan de muren hier omdat MO's moeder die vrogger nodig had.

De wc wordt nu hip en ontouwemenst
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.

Goed bezig Bieb

Ik heb deze week al 2 x iemand aan de deur gehad over dat ik glasvezel wil. En dat wil ik helemaal niet. Maar ik sta wel op de lijst. Ja maar ik wil het niet. Maar u staat op de lijst. Hoe kom ik daar op dan? Dan heeft u zelf aangegeven. Nee, dat heb ik niet. U staat op de lijst dus u wil glasvezel. Nee, dat wil ik niet. Maar u staat op de lijst. Dan haalt u me van de lijst af. Dat kan niet. Ik wil het niet en heb het nooit gewild. Oh... Dan weet ik het ook niet. Veel succes meneer, dag. *zucht*
Kijk, hou dat vast Plou. Lekker strijdlustig!

Heb je hem ook geschopt?
Nee, dat wilde ik wel

Manager is te laat *grom*
Duimen staan aan!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh en op een wc-bril staan is niet goed voor de wc-bril. Zo nog even naar Karwei
Ik kon vanochtend niet op het VF, maar jullie zo te zien wel, vreemd.

Kon je dus geen succes wensen, Pilou, maar heb wel aan je gedacht, misschien helpt dat ook een beetje . Ben heel benieuwd naar hoe het gegaan is
Ze willen idd van me af en dat ik op zoek ga naar een andere baan met hun hulp.

En over 2 weken weer een gesprek
Kut.
Allereerst even een dikke oempf- Ploetje, de rest komt later wel. De kogel is iig door de kerk, hoe wrang ook...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dus. Kut.
Damn.

kleaute
Fuck.
Onze woordenschat gaat met sprongen vooruit….
Maar verder is het vooral niet grappig
Nee zeker niet grappig

Plou ik hoop dat je nu fijn getroost wordt door PM en verder wat Splint zegt op FB. Contact opnemen met je RBV.
En ik heb net een extra weekje vakantie ingelast, in april een weekje (6 dagen) naar Italië

Vliegen vanaf Eindhoven naar Pisa en daar met huurauto naar La Spezia.
Ooooh, dat ziet er mooi uit!

Zeker dezelfde bouwers als in Pisa. Beetje schots en scheef......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven