Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Een neutralere

En nu gaat de juf afsluiten en nog even voorbereiden en dan naar bed.

Om morgen om deze tijd lekker weekend te hebben en te gaan knerpen.

Oh die laatste is voor mij erg herkenbaar.

Truste Splint en veel succes morgen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat soort dingen ook veel in mijn traject vorig jaar behandeld met psych. Leuk Splint! Spannend om te doen. Maar denk dat jij dat kan

Was vanavond bij mijn favo artiest, net als dinsdag.

En ik heb een cd gekocht en toen heul lang met hem staan te kletsen en nu ga ik mijn hand nooooooit meer wassen
En benen was vandaag dus en afgelopen maandag. Ga volgende week ook 2x
quote:Pil0u schreef op 12 februari 2015 @ 23:03:

Ik heb dat soort dingen ook veel in mijn traject vorig jaar behandeld met psych. Leuk Splint! Spannend om te doen. Maar denk dat jij dat kan

Was vanavond bij mijn favo artiest, net als dinsdag.

En ik heb een cd gekocht en toen heul lang met hem staan te kletsen en nu ga ik mijn hand nooooooit meer wassen leuk!
Plou, een lief gedichtje voor op je kaartje naar PM:

Roses are red, violets are blue.

I'm using my hand, but I'm thinking of you.

Happy valentines day.

Hahaha die is leuk!

Kernkwadranten laat ik even aan me voorbij gaan. Te moeilijk nu. Ik ben moe, heb vreselijke diarree en de koorts is weg. Ik snap er niks van. Raar lijf van me. Ik blijf nog even op de bank liggen onder een dekbedje. Bounty vond dat wel heel interessant gisteren en toen heeft ze voor het eerst op me gelegen. Ze is niet zo'n schootkat dus ik vond dit heel prettig. Vanochtend in bed ook weer bij me gelegen. Lekker kroelkippie is ze dan.
Gezellig Dee

Hopelijk knap je snel op.

De katten hier zitten ook de hele dag op/tegen mij aan nu ik thuis ben.

Gezellig. Kan ook met het dieet te maken hebben btw

Hoe is het gegaan vandaag Splint?
Leuk en goed en het kan nog veel beter

Klein groepje, ze deden goed mee, maar waren ook erg van het geouwehoer. Maar die tijd was er omdat ze met een klein clubje waren.

Volgens mijn collega deed ik het prima, maar we hebben nadien nog wat dingen doorgenomen waarvan ik dacht dat het wel beter zou kunnen. Het ging allemaal vrij kabbelend, ik zou wel wat meer actie en resultaat willen zien. Lijkt me leuk om het nu weer te gaan doen en dan andere dingen uit te proberen. Na afloop liep in de grote baas van het mobiliteitscentrum tegen het lijf en die riep 'heb jij de training gedaan? Ze waren erg enthousiast en hebben veel stof tot nadenken gekregen'. Hij had die mannen even ondervraagd toen ze uit de training kwamen. *glim*

En nu ben ik gesloopt.

En we hebben net papat gegeten en man zit op zijn praatstoel en daar moet ie maar snel weer vanaf gaan.
Wat goed Splint!

Is man nog op mute gezet?
Ja, toen ik in slaap viel op de bank.

Althans, dat weet ik natuurlijk niet helemaal zeker. Man kennende kan hij nog net zo makkelijk doorgekletst hebben.

Ik werd vanochtend wakker en had zin om de ramen te gaan zemen

Is alweer over, gelukkig.

Fijn weekend allemaal
Ramen zemen, dat ga ik ook zo doen.

Zit al vanaf gisteravond in mijn hoofd. Vriend Karcher staat al aan de lader Kom op Splint!

Wat een toeval!
Maar nou lach ik wel, maar eigenlijk had ik verwacht dat jullie me gewoon voor gek zouden verklaren en dan was mijn laatste restje 'zin' zo vervlogen. En nu.....

bedankt hè Bieb
En ik heb net een valentijsgebakjes op MO vanochtend bij de bakker meegenomen.

Ik ben helemaal verbaasd. Net nu ik het opgegeven had en gewoon niks heb gedaan

Maar waar ik nog veel blijer mee ben: Hij is de schrootjesmuur in de gang aan het slopen de laatste doorn in mijn oog!

Oh wat ik nog wou zeggen. Splint super van je training! En tuurlijk, jij zult verbeterpuntjes zien voor een volgende keer (zou ook niet best zijn als je die niet ziet) maar dat de deelnemers enthousiast waren mag je in je zak steken!
quote:Splinter_ schreef op 14 februari 2015 @ 11:32:

Maar nou lach ik wel, maar eigenlijk had ik verwacht dat jullie me gewoon voor gek zouden verklaren en dan was mijn laatste restje 'zin' zo vervlogen. En nu.....

bedankt hè Bieb

Hup aan de bak!
Enne......ik ben me rot geschrokken op de weegschaal vanochtend. Ik was eigenlijk weer een beetje mijn december-kilo's aan het kwijtraken en ineens zaten ze er weer vol overtuiging bij.

Ben bang dat het van mijn vriendje 43 komt.....

Nog 1 glas en dan is de fles weer leeg.
Oh das minder.

Ik moet ook weer streng zijn, heb mijn maat 44 broeken weggegeven en daar wil ik ook niet meer naar terug.

Heb zelfs nog een nieuwe broek liggen waar ik nog niet in pas, volgende week maar weer aan de slag.
quote:Bieb2.0 schreef op 14 februari 2015 @ 11:34:

En ik heb net een valentijsgebakjes op MO vanochtend bij de bakker meegenomen.

Ik ben helemaal verbaasd. Net nu ik het opgegeven had en gewoon niks heb gedaan

Maar waar ik nog veel blijer mee ben: Hij is de schrootjesmuur in de gang aan het slopen de laatste doorn in mijn oog

En ik ben inderdaad wel blij met de training. Terwijl ik echt niet tevreden was, maar wel een 'goede eerste poging' waar ik lekker verder mee kan.
quote:Bieb2.0 schreef op 14 februari 2015 @ 11:38:

volgende week maar weer aan de slag.

Precies

uh.... moet dat natuurlijk zijn.
Hahaha.
Maar ik ga eerst de gewone zaterdagklussen doen en de oude tafel aan gort zagen en naar de stort brengen en als mijn zin er dan nog is: ramen doen!

Veel plezier met je Karcher, Bieb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven