Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdrietig nieuws van broer en schoonzus Splint. Is dat Spanjebroer?

Dee: http://www.trade-unit.nl/Slakkenval

Ik ben dus vrijdag bij een concert geweest met veul bier (was een fantastisch optreden) en zaterdag de hele dag brak en moe (want ik kan dus niet uitslapen), dus lekker leesdagje (PM gamedagje) gehouden. Eind vd dag boodschappen gedaan en tapas gemaakt. Zondag ook niet zo veel gedaan. Boek uitgelezen, PM nog wat gegamed, daarda tapasrestjes opgegeten en daar de bios. Still Alice. Ik moest de hele tijd aan Bieb denken. Gaat over Alice, moeder van 3 en getrouwd, die Alzheimer krijgt en je ziet hoeveel impact dat heeft op haar en haar familie. Vandaag lekker naar het strand en nu weer thuis.

Ik heb besloten om geen contact met mijn broer op te nemen. Een afwijzing kan ik handelen. Maar als hij wil praten en alleen met mij contact wil en niet mijn ouders... Dat zou ik dus niet kunnen handelen. Mijn ouders zijn belangrijker dan mijn broer en dat zouden zij niet of in ieder geval, slecht trekken.
Lastig Plou. Daar had ik ook aan gedacht, maar ik wist niet zeker hoe het zat tussen je ouders en je broer. Maar het leek me wat ver gaan om dat hier te vragen.

Stel dat het inderdaad zo zou gaan, dat hij wel wil praten, maar dan alleen met jou, dan kun je ook aangeven dat dat niet is wat jij wilt. Omdat je je ouders belangrijker vindt.

Of is dat weet net iets te lastig?

Je weekend klinkt in elk geval heerlijk relaxt en ontspannen

Het is inderdaad die broer ja.

Zo, mijn laatste juridische verhaal is klaar. In concept. Morgen laten lezen op het werk en dan door naar de advocaat. Brrr.
Ik kan hem vinden op Facebook en LinkedIn, hij kan mij ook vinden. Het is prima zo.

Goed van verhaal. Voelt het als een sterk verhaal?
Zie fb, voelt iets beter

Ik zit *gaap* bij de garage voor mijn bandenwissel. Beetje te laat gaan slapen gisteren. Gelukkig hebben ze hier vieze automatenkoffie

Als het zo goed is voor jou, moet je niks overhoop gooien. Jullie weten elkaar te vinden en dan komt er vanzelf een moment dat dat logisch is.
Ik zie niks op FB.

Van SLOF OOK NIET!

Ik ben zo ontzettend moe. Tijd voor een spuit B12 denk ik. En dan een beetje opruimen hier en de katten overstelpen met aandacht. Week Spanje en langweekend PM nemen ze me niet echt in dank af
Oh nee, dat klopt!

Ik zat bij de garage en ze waren sneller klaar dan ik dacht. Dus de helft van het verhaal staat nog op mijn telefoon.

Zal eens kijken of het er nog steeds staat.

Aaaah, arme poezels. Heb je het een beetje goed kunnen maken?

Oh, ik weet trouwens al waar we onze volgende meet gaan houden.

Kopjes!
Ik heb net een paintballveiling gewonnen voor 8 personen in Rotterdam. Wie wil er mee?
Rotterdam is me net te ver weg
Ja, shit. Ik deed een impulsbieding van 1 euro
Pintball? Nog nooit gedaan.

Dus als je bij 7 anderen blijft steken, roep dan maar.

Amsterdam is prima te doen voor iedereen toch?

Hm, mijn halve bericht voor fb staat er niet meer. Pech, morgen weer een poging. Nu eerst slapen.
Dat Café mag je de katten niet aaien/knuffelen/optillen en er is een wachtlijst van een halfjaar. Het idee is leuk maar niet echt haalbaar voor een meet denk ik

Ik volg ze al een tijdje op FB
Echt? Ook niet leuk/

Dan maar met eigen katten knuffelen.

Ik heb toch maar even op fb geschreven.
Pintball Dat is iemand met biertjes beschieten??

Ik laat het aan me voorbij gaan Olief heeft dat eens gedaan en kwam onder de blauwe plekken thuis, dus als ik dat doe word ik één grote bloeduitstorting
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 08 april 2015 @ 00:17:

Pintball Dat is iemand met biertjes beschieten??

Ik laat het aan me voorbij gaan Olief heeft dat eens gedaan en kwam onder de blauwe plekken thuis, dus als ik dat doe word ik één grote bloeduitstorting

je zit me toch niet uit te lachen hè!

Scheelt wel blauwe plekken trouwens, pintball. Als je het zonder glas of flesje doet dan

Ploutje

Supergaaf nieuws!
Pintballen wil ik ook wel
Soms is het toch echt geen straf om een kwartiertje op de bus te wachten.

Heerlijk.
Inderdaad. Of om te fietsen.

Ik zit nu in de tuin :-)
Sjuul is vanochtend de tuin in gegaan en is er niet meer uit te krijgen. Ze vindt het er heerlijk! Net ff lekker wezen kroelen met haar.

Ik geniet ook van het weer. Net 2 wasjes gedraaid en buiten opgehangen. Voor het eerst dit jaar.
quote:Pil0u schreef op 09 april 2015 @ 13:51:

Inderdaad. Of om te fietsen.

Ik zit nu in de tuin :-)

Geniet er van. Nu kan het nog….

Heb je zin in morgen? Hoe ga je?

Sjuul heeft groot gelijk, Dee. Ik denk dat Sammi ook buiten zit. Ga er zo bij zitten. Eerst deze bus-met-verwarming-op-winterstand overleven…..
Ik heb er zin in ja. Ik ga met de trein. Om nou gelijk 12 kilometer te fietsen zonder conditie lijkt me niet zo handig. Wellicht als ik zonder hijgen door het dorp kan fietsen, dat ik dan op de fiets ga
Oeh, 12 kilometer is wel ambitieus ja. Bij mij is het 8 kilometer, en dat doe ik ook alleen als alle omstandigheden optimaal zijn.

Zo, net lekker op het balkon gezeten. Sammi geniet, die ligt te rollen en te kroelen en likjes te geven en heel hard te knorren. Maar neit te lang in de zon, hij zoekt vrij snel de schaduw op.

Deze fotootjes heb ik afgelopen week gemaakt. Wat een lekker ding is het toch

Liev!

Hier lagen ze ook in de zon, in MIJN stoel. Maar goed. Omdat ze zo lief kijken
zachte buikfoto's
quote:Bieb2.0 schreef op 03 april 2015 @ 13:09:

Ik heb net gebeld met de leukste telefoonturk in werkstad. Hij kan 'm maken voor ¤35

Dinsdag maar even brengen.

Telefoon weer klaar en in mijn armen gesloten En beter nog, ik hoefde maar ¤ 25 te betalen.

Wat een zalig weer is het hé

Net kattenbak gesopt en de grote opvangbak waar de kattenbak in staat. Kan nichtje met een fris ruikende bak haar oppasdagen in

Ik moet straks mijn koffer al inpakken, heb verder voor vertrek weinig tijd meer. Morgen gelijk uit het werk uit eten met vriendin in Z. Zij is een oud-collega van MissE (werkt daar nog steeds) ze hebben vanavond een bijeenkomst in Drenthe over hoe nu verder.. naar hoor :(
Zo lief he, vooral die middelste. Te schattig.

Plou, hoezo 'JOUW stoel'? Wiezestoel? Poezelstoel!

Bieb, ga je nou bijna op vakantie?

Doet me eraan denken dat ik nog moet kijken of ik voldoende dagen heb voor 3 weken zomervakantie, 1 week met ouders in Landal en dan nog een weekje tussen nu en een maand. Zou wel heel erg lekker zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven