Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Sjezus Bieb, daar ben je klaar mee zeg. Morgen een ander plekje?

Bij, goed dat je er weer bent. Wat gek dat je dan alleen hier niet op kon komen. Straks moet je een alu hoedje opzetten.

Die voertoren had ik ook voor Sammi. Alleen Sammi heeft niet zoveel geduld, die gaat gewoon met zijn hele gewicht aan de bovenkant hangen zodat dat ding omvalt. Eet veel makkelijker.

Ik heb een koortslip. Voor het eerst in mijn leven. Man heeft het wel vaker, maar tot nu bleef het mij bespaard.

Nu vind ik zelf dat het gewoon een puistje is, en geen koortslip (ik ben in ontkenning), maar op kantoor heb ik wel 3x gehoord 'hee, heb je een koortslip?' Neehee!

Maarre.....misschien toch wel. Het toeterde in elk geval knap beroerd vanavond.
Au, een koortslip schijnt behoorlijk zeer te doen. Is het vandaag al wat minder?

De voertoren is hier nog niet omgevallen, maar de zigeuner kennende hoort dat absoluut nog tot de mogelijkheden Hij is het iig toch niet eens met het nieuwe voer en komt dat geregeld melden. Hij went er nog wel aan Loesje eet heel beschaafd de brokjes die onderin liggen en hengelt af en toe naar de brokjes bovenin.
Alle reacties Link kopieren
Puk is weer helemaal ok, vandaag de laatste druppels er in gieten. Maar helaas zijn Olief en ik nu geveld door de ouderwetsche griep, inclusief koorts, spierpijn en de hele rambam. Voor het eerst sinds zondagavond weer een beetje op de been dus ik hou het ff bij een zwaai voor iedereen:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb ook griep Alle spieren doen zeer en er is iemand met schuurpapier door mijn keel gegaan.

Pff..zweten!!

Vandaag was ik gelukkig vrij, was ook niet gelukt anders.

We hadden we vanavond nieuwjaarsreceptie van Wilco's "bijbaan" Burgemeester en gemeenteraad kwam ook opdraven en er kreeg iemand een lintje. Nu maar gauw naar bed, morgen weer werken.

Ik ga het iig proberen morgen.
Ondankbare Biebsel hier. Ik heb een duur nasa topdekmatras verknipt om voor haar 2 ligkussens te maken.

Ze loop momenteel zo vreselijk slecht

Eigenlijk ligt ze 23 uur per dag en naar de voerbak moet ze onderweg rusten.

Maar ze wil er niet op..

Zal ik toch maar weer haar oude ligkussen geven zo. Ik denk alleen dat het niet goed gaat zo met haar heupen.
ah ze heeft zich bedacht.
Fijn dat die arme Biebsel toch op haar luxe bedje is gaan liggen. Rot dat ze slecht loopt .

Ook rot: alle griepklanten, waarvoor beterschap! Mijn verkoudheid was na 1 avond met neus permanent in de zakdoeken weer over.

Bij leuk om je hier weer te lezen! Hopelijk nog steeds goed internet . En die toren oogt leuk maar ben bang dat ie hier ook al snel om ligt. Katten vinden het hier erg leuk om achter hun voer of snoepjes aan te rennen (de gedroogde kip uit dat groene busje is favoriet).

Pilou, goeie vooruitzichten qua vrij en op pad en hopelijk volgt er daarna weer een leuke werkklus. Ga me ook eens in airBnB verdiepen.

Dee, fijn dat nieuwe poezel zich steeds meer op haar gemak voelt, weleenbeetje gek van dat verschil in leeftijd. Maar goed, jij bent goed met oude poezels!

Splint, hoest met je puistjekoortslip? Balen dat je nu toch meebesmet bent. Man hier heeft het ook met enige regelmaat, ik blijf op mijn hoede. Hij slikt (meestal als het al te laat is) L-Lysine, dat schijnt wel redelijk te helpen als je het preventief gebruikt.

Ben even aan het denken wat ik nog meer heb gelezen, Slof en friend samen ziek maar wel leuke dagen gehad, Bieb met haar nieuwe bff's aan het werk en o ja, Zoebie kwam even koekeloeren.

Hmm, ik zie op de klok dat het bedtijd is dus ik ga afsluiten!
Beterschap voor alle grieperts!!!

En voor Biebsel natuurlijk, dat ze maar snel de voordelen van d'r nieuwe bedjes in mag gaan zien.

TH *zwaaigeluiden*

Internetwelniet is irritant. Maar een mooi klusje voor man, die belt en regelt en knutselt net zo lang tot het weer werkt en ritselt dan en passant iets leuks ter compensatie. Maandje HBO of zo

Junior heeft ludduvuduh, soort van. Meiske vindt hem leuk en aardig en ook wel lief maar houdt alles af, zowel gerichte vragen als vage hints. Junior respecteert haar grenzen maar huilde zich vannacht in slaap... Wortiegrootvan en gaatwelweerover en zulks, maar au mijn moederhart....
Achgos Bij, dat moet vertederend zijn en ook pijn doen. Tuurlijk kun je alle clichés er tegenaan gooien, maarja.....

Jeetje, wat een ziekenboeg! Beterschap aan alle snotteraars en pijnlijke spieren enzo. Is het gelukt om te gaan werken, Bieb? Zo klonk het gisteren nog niet helemaal. En wat sneu dat Biebsel toch weer zo'n last heeft. Dosering van de pillen verhogen kan niet?

Teehaatje, hoe is het eigenlijk met jou?

Fijn dat Puk het weer doet! Nu het vrouwtje en het baasje nog.

'Koorts'lip verandert met de dag. Het is iets minder dik, maar er zit een korstje op. Ik weet nog steeds niet of het een echte is, want toen ik dacht dat het een puistje was heb ik daarmee zitten klooien en kapot gedrukt, dus misschien is dat het wel gewoon. Nou ja, we zullen zien of het weer ooit terugkomt.

Maar stel nou hè, dat het wel een koortslip is: ik ga zondag op kraamvisite en er staat me vaag iets bij dat dat niet 'mag' of kan als je een koortslip hebt.

Weten jullie dat? (als kinderrijk kletsgroepje? )

Tandarts gaat het bedrag overmaken van mijn afgebroken kies!

En verder heb ik lekker vrij vandaag. Straks even op zoek naar een kraamkado en even naar C&A voor een winterjas: ik had er bij Wehkamp eentje besteld, maar die was een maatje te klein ik was een maatje te groot. Dan maar even in de echte winkel kijken.
Ik heb vast één of andere achterlijke engelse griep cadeau gekregen, ik kan me niet herinneren wanneer ik me zo kleaute heb gevoeld. Zit als een hijgend oud peerd achter het toetsenbord, keelpijn, traanoogjes, hoesten en de hele ratteplan. Dus ook van mij een snelle zwaai.

Beterschap voor alle gevelden

Barcelona is leuk! Ooit een weekje geweest. Tips van Splint dekken het wel zo ongeveer. Enige minpunt de verkoop van vogeltjes op de Ramblas, waarbij 's nachts gewoon die deuren dichtgeklapt werden, als een soort van boek. Kan niet anders uitleggen, maar dat zie je wel of het moet ergens in de afgelopen 10 jaar verboden of veranderd zijn.

Fijn dat Puk weer is opgeknapt

Wat sneu voor Biebsel dat ze zo slecht loopt

Sjuultje
heeee jaaaaa ik kan reageren op mijn werk!

Splinter, je kan wel op kraambezoek maar ik zou de baby niet aanraken of kusjes geven. Dat wordt idd afgeraden.

Wel leuk hoor, babietje kijken.

Jammer dat je te groot was voor je jas.
Oh, ik wilde een smiley invoegen. Nah, maar ff niet doen dan.

Voor alle zieken, van harte beterschap! Als ik dit zo hoor ben ik blij dat ik de dans ontsprongen ben met kerst.

Ach.... luddevedu.... zielig en ook schattig om te zien. Moederharten doen dan zeer ja. Stiefmoederharten ook.

Fijn trouwens dat tandarts het geld over gaat maken!

Ik wilde eigenlijk wat eerder naar huis maar oh bah wat een smerig vies weer is het.
quote:Splinter_ schreef op 08 januari 2015 @ 11:49:

Is het gelukt om te gaan werken, Bieb? Zo klonk het gisteren nog niet helemaal. En wat sneu dat Biebsel toch weer zo'n last heeft. Dosering van de pillen verhogen kan niet?

Ik heb gewerkt. soort van. Ben nu net thuis en even wachten tot het hier warm wordt, dan duik ik mijn bed in.

Jammer de bammer maar ik heb me ziek gemeld.

De pillenvloeibare pijnstilling krijgt Bieb al heel lang niet meer, haar maag kan dat niet aan en dan moet ze meerdere keren per dag overgeven.

We geven haar wel iedere dag (ook vloeibaar) glucosamine. Afgelopen zomer ging het zo goed dat we het niet meer dagelijks gaven maar helaas is ze nu weer achteruit gegaan. Ze krijgt al weer een paar weken iedere dag maarja... haar gewicht werkt zo in haar nadeel.

Een koortslip voelt echt anders dan een puistje hoor. Dan is het warm en heel aanwezig.

Inderdaad gevaarlijk bij baby's maar ik weet niet of het nu nog besmettelijk is. Ik dacht alleen als het blaasje kapot is en er vocht uitkomt. Met een korstje zit het dicht en is het weer aan het helen.

Iig goed handen wassen en kind niet op schoot.
Ach wat sneu voor zoon Bijtje. Het leven van een puber is zoooo zwaar.

Olijf, Olief en Slofferd ook beterschap! Het heerst ook enorm. Vriendin (waar ik met oud en nieuw hele avond naast zat) was ook al ziek en haar man ook.
Jee, wat een griepgolf hier zeg. Balen!

Wat rot dat die glucosamine nu niet voldoende werkt, Bieb. Arme poekel Kan het zijn dat de dosis verhoogd moet worden als ze er eenmaal aan gewend is?
Hoe is het met alle zieken? Al weer wat beter aan het voelen?

Tara heeft het eerste kopje van Sjuul te pakken

Tara heeft de tweede klap van Sjuul te pakken

Al mijn bestellingen van de laatste paar dagen zijn binnen! 2 nieuwe spijkerbroeken, een nieuwe mand en snoepjes voor Sjuul en de nieuwe vrieskast. Het kleine ding wat we in de keuken hebben voldeed voor geen meter meer. Dan moet er maar 1 bij.

De vloerboer is langs geweest met stalen waar we een nieuwe vloer uit mogen kiezen. De verzekering deed helemaal niet moeilijk zei hij. Ook erg blij mee. Vanavond nieuwe vloer uitzoeken met K.

Dan volgt nog wel de akelige klus van woonkamer leegmaken, in ieder geval zo leeg mogelijk.

Morgen naar zwager en schoonzus voor nieuwjaarsbezoek en overmorgen maar eens kijken of we naar mijn moeder gaan. Druk weekend dus. Tussendoor nog tijd vinden voor boodschappen doen.

Sjuul jodelt voordat ze moet kotsen.... Gelukkig doet ze dat dan wel weer in de kattenbak!
quote:Splinter_ schreef op 08 januari 2015 @ 21:18:

Wat rot dat die glucosamine nu niet voldoende werkt, Bieb. Arme poekel Kan het zijn dat de dosis verhoogd moet worden als ze er eenmaal aan gewend is?

Neu. Het is een voedingssupplement en die geef je op lichaamsgewicht. Er zal een grens aan zitten hoeveel zoiets nog helpt.

Maar ze is vannacht toch zelf op de bank geklommen dus helemaal gehandicapt is ze gelukkig niet

Ik heb ook de tent weer neergezet* :

Ook hier een op maat gemaakt nasa matrasje in en daar ligt ze nu weer.

*met een andere kat natuurlijk.
Olief en ik zijn gelukkig weer een heel stuk opgeknapt sinds gisteren. Nog wel moe/slap, weinig trek en ik heb hoest- en proestaanvallen. Het is dus een korte maar hevige snertgriep. Twee nachten met tegen de 40 gr koorts mijn bed uit liggen dobberen, bleh.

Voor wie nu nog ziek is: veel beterschap!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gaat goed met Sjuul hé Dee, fijn!!

Ook fijn van vloer uitzoeken, hopelijk is het nu snel voor elkaar.
Ja, ik ben er heel blij mee. Ze komt nog niet in de kamer, ze blijft onder de trap. Maar ze ligt niet meer zo veel in de kattenbak. Nu op een (natuurlijk) nieuw gekocht kleed/kussen en in het veel te kleine mandje. In het nieuwe mandje heeft ze nog niet gelegen.

Gisteravond kwam ze wel in ene onder de trap vandaan maar Tara verpestte alles weer door als een dolle van de bank af te springen. Toen heeft ze ook d'r tweede klap gekregen.

Olijfje, gelukkig weer iets beter. Die koorts klinkt niet fijn.
Sjuul is gewassen door Tara
Nou Dee, misschien wordt het nog wel wat tussen die twee. Klinkt in elk geval hoopvol! En goed dat Sjuul zich niet op haar kop laat zitten.

Fijn ook van de vloer, leuk als dat straks in orde is.

Olijfenlief ook weer een stuk beterder, mooi!

Bieb, hoe is het bij jou? Kan het ook zijn dat poezel wat slomer is doordat het winter is? Gelukkig kan ze dus nog wel wat, maar het zou fijn zijn als ze wat soepeler wordt weer.

Zo leuk, zo'n tentje. Zal Sammi ook wel wat vinden denk ik.

Wij gaan morgen onze vaas / vazen ophalen in Rotterdam. Ze heeft er 2 gemaakt en op de foto vinden we ze allebei mooi....... krijg je dat weer.

En daarna tafel zagen. Zojuist bij paps geweest, die zat alleen omdat mams in Spanje zit. Hij vermaakte zich uitstekend.
Blijven jullie trouwens ingelogd? Ik niet

In elk geval niet als mijn laptop afgesloten is geweest.
Oh oh, beide vazen leuk vinden zal een duur grapje worden denk ik. Wel leuk dat je ze eindelijk gezien hebt en kan ophalen.

Ik blijf wel ingelogd op de laptop. Hier gelukkig wel. Op het werk is het eigenlijk niet zo erg, kan ik ook niet reageren en gewoon doorwerken.

Het stormt hier behoorlijk. Ik ben al een tijd wakker omdat er iets vreselijk loopt te bonken buiten. Ik hoop dat het wel wat minder gaat worden, ik wil eigenlijk nog wel even slapen.
@ Bieb, die collega's Was de rest van de weker beter te behappen? Ik werk zooooo graag alleen want ik kan die frustratie niet bij me houden. Dat... Moet.... Er.... Uit....!!! Hm... Misschien dat ik daarom niet zo populair ben. Of juist wel bij collega's maar niet bij managers

En fijn dat Poes toch gebruikt maakt van de matrasjes. Zou een vetdekentje ook wat zijn? Dat isoleert warmte enzo, goed voor gewrichtjes.

@Dee, wat fijn van Sjuul en Taar. Komt wel goed. Hopelijk straks ook met de anders poekels.

@Splint, hoe is het met je koortslip? Weg inmiddels? En idd, baby niet zoenen oid want dat kan wel gevaarlijk zijn. Maar als je netjes in je hoek blijft en beschuit met muisjes eet, is er niks aan de hand

Ohja! Die voertoren Ik heb ook nog steeds klapstoeltjes staan voor jou. Binnenkort maar even een date plannen? Goed excuus

@Bij, Wat verdrietig voor zoon. Voordeel van pubers is dat ze relatief snel over dit soort dingen heen zijn. Flexibele geest enzo

Beterschap voor alle zieken. Ik ben er weer redelijk overheen. Beetje aan het pruttelen nog.

Ik ben woensdag na telefoongesprek met LG naar huis gegaan en met de trein naar bankman, die had spontaan gevraagd of ik mee uiteten ging. Had ik nog tegoed van mijn verjaardag. Was gezellig en hij is net zo sarcastisch als dat ik ben. Dus fijn mee kunnen schelden en sparren en dan ook nog heul lekker gegeten. Donderdag kwam er een vriendinnetje die door dezelfde manager op een lullige manier is bedankt en ook net zo sarcastisch, dus onder genot van chocola en thee lekker kunnen schelden en sparren

Gister zou er een vriendinnetje komen, maar die was even fijn aan het vreemdgaan en meldde dat ze niet zou komen want, ze was aan het vreemdgaan. Eh... Oke.

Straks even boodschappen doen en wat huishoudelijke dingen (die echt elleke week terug komen! Stom!) en dan komt PM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven