Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Pil0u schreef op 13 september 2015 @ 19:28:

4 uur? Tjonge.... Respect

En tel daar dan nog de 5 uur 'na-pret' bij op, met liedjes die in mijn hoofd blijven hangen als Kleine Jodeljongen, Bij ons staat op de keukendeur, Effe wachten........Pizza! etc ect

Nee, wordt niet verdooft. Ze gaan met een slangetje met camera de urinebuis in, met dat slangetje kunnen ze mijn blaas vol water laten lopen, bekijken dan de boel en dan is het klaar.

Ik kan er een dagje last van hebben.

Bij mannen verdoven ze het wel ivm de lengte van de urinebuis.

Stom.

Heeeeel stom. Yek. Dan zou ik toch voor die fles wijn gaan, vooraf.

Dat het weekend er al weer op zit vind ik ook stom.En dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Bijna weekend!
Ik Had gisteren al weekend
Bijna weekend!

(maar niet bijna genoeg )

Leuk nieuw jurkje, Puss!
Ik heb de hele week al weekend. Ben ziek.
Oh balen, Dee. Wat heb je? De hele week ziek is wel pittig

Ik ben de hele week al aan het snotteren, niesen en zere keel. Maar nu heb ik het aan man doorgegeven en gaat hij bij mij al een stuk beter.

Sjonge, ik heb zó lekker gegeten: gekookte roseval aardappeltjes, sausijsjes en bloemkool geroerbakte / bakken bloemkool met hexenkaas. Zo eenvoudig, maar lekkerrrrrr
Ja, snottere, niesen en zere keel hier ook. Ook een dagje koortjes maar die heb ik genegeerd.

Beterschap Dee.

Ik heb weekend maar toch zit ik te werken nu... hmm, ik doe iets niet goed.
Plou, STOP daarmee. Nu!

Ik zit steeds naar het woord niesen te kijken. Klopt dat zo? Of is het niessen? Niezen?

In elk geval spettert het. Sammi doet vrolijk mee.
Niesen of niezen

Dank u, juf!
Voordeel is dat ik mijn uren kan declareren, dus uurtje factuurtje

Ben iig een end verder weer.

En trouwens, TH zit ook te werken zie ik

Heb ook al de keuken schoongemaakt, de stuifzuiger het huis laten zien, de was draait... Nou.. Nu moet ik nog schoon en dan richting PM.

Ben aan weekend toe!

Wat gaan jullie dit weekend doen?
quote:Pil0u schreef op 26 september 2015 @ 14:07:

Voordeel is dat ik mijn uren kan declareren, dus uurtje factuurtje

Oh, dat scheelt inderdaad.

Ik ben net naar de stad geweest. Dat moet je natuurlijk niet doen op zaterdagmiddag. Djiezus, wat een drukte. Eerst overal tegen het verkeer in en over de stoep gefietst omdat ze weer de wegen en fietspaden hadden verlegd (ze zijn nogal aan het bouwen), toen bleek 'mijn' fietsenstalling vol, maar kon ik buiten nog een plekje vinden toen iemand net weg ging, toen in bejaardentempo over de markt, want ik moest aan de andere kant van de markt zijn, toen bleek de ingang van het winkelcentrum verplaatst en moest ik nog verder doorlopen. Nou ja, uiteindelijk mijn boeken afgeleverd bij de bookspot en bij Ives Rocher nieuwe shampoo en douchegel gekocht zonder parabenen en siliconen en zooi. Dus dat is in elk geval geslaagd.

Straks uit eten met vrienden, morgen boerenkappellen en daarna bij mijn ouders eten.

En man is de hort op, dus ik ben lekker alleen thuis.

Dit is mijn weekend. Nu jullie.
Ik had griep met koorts, verhoging, snotteren (hoeveel snot kan een mens op een dag produceren zeg) hoesten en niezen. Ben vandaag eindelijk weer een beetje beter. Ben dan ook met dit heerlijke weer met een vriendin naar braderie geweest en daarna nog met K de stad in. Nu net terug van uit eten. Ik heb een heerlijke dag gehad. Met vriendin was gezellig en met K ook. Mooie kleren van hem gekregen.

Nu wel ontzettend naar de klote, voor het eerst sinds een week weer wat gedaan. Energiepeil is nog erg laag merk ik.

Splint, je moet ook niet de dag na pay day de stad in gaan eigenlijk. Dan is het altijd veel te druk met mensen die weer van hun geld af willen. In het restaurant was het ook belachelijk druk.

Morgen weer met de hond naar school. Ze doet het prima. uitlaten gaat al een stuk makkelijker, ze pikt alles heel snel op. Nog een paar lessen en dan mogen we de groep in.
Gisteren mij pa's verjaardag, 78 geworden. Was zoals altijd weer een beetje sááááááái, met sááááááie omes en tantes in een kringetje , maar heb het weer overleefd. Zus was iets later, want een collega van haar had een hartstilstand en is overleden: 36 jaar , niet normaal. Als cadeautje hebben friend en ik bijgedragen aan een nieuwe TV, want die van hun heeft een paar weken geleden die blikseminslag dus niet overleefd en de verzekering betaalde geloof ik maar de helft uit.

Mijn contract is verlengd tot eind november, maar heb weinig diensten. A.s. donderdag weer eens een dagje werken sinds 2 weken ofzoiets.

Morgen duik ik weer in de huizenmarkt.

Moest wel lachen om de deuntjes die in je kop blijven hangen, Splinter. Op het werk draai ik altijd dvd-tjes met nederlandse muziek en ik heb hetzelfde probleem en om nou de hele dag bijv. De Klokken van Arnemuiden of Edelweiss in je kop te hebben is niet leuk

Je kunt merken dat het kouder wordt. Teun heeft sinds eind april voor het eerst alweer 3 nachten binnen op bed geslapen, lekker knus op het hoofdkussen naast me.

Je jurkje is trouwens geweldig, Puss (zag het net pas).

Zo, ff een glaasje inschenken en een dom spelletje doen voor het slapen gaan.
Fijn dat je contract is verlengd, Slof! Ook al zijn het niet veel uren, ze willen je kennelijk wel houden. Altijd leuk.

Logisch dat je nu kapot bent, Dee. Als je een week niks hebt gedaan, merk je dat enorm.

Enne… payday? Is dat op een vaste dag dan? Wist ik niet. Maar dan moet ik dus niet meer op de 26e de stad in, goed om te weten.

Hier was het ook beredruk in het restaurant vanavond. Maar wel lekker gegeten.
Bij de meeste bedrijven is het inderdaad tussen de 21e en de 26e payday ja.

Is het ook niet uitverkoop? Beetje zon erbij en dan heb je dus een kleine hel in de stad

Fijn van contract Slof

Ik was van het weekend bij bnn, that's live, een optreden van Bewilder. Leuk bandje.

En vandaag een dagje Den Haag. Eerst naar vliegers kijken op Scheveningen, daarna naar de Rollende Keukens in DH centrum. Lekker gegeten. Veel gelopen en in de zon gezeten
Ik haat Engelse woorden in Nederlandse zinnen als er gewoon een Nederlands woord voorhanden is.

Dus.

Hier zalige mini vakantie in Limburg achter de rug. Mijn zen gevoel was vanmiddag (en ook nu) nog ver te zoeken toen ik de berm in moest voor een tegenligger en als dank mijn rechter voor- en achterband aan stront lek reed.
Gelukkig heb je je goede humeur weten te behouden, Puss

Maargoed, de uitbetalingen zijn dus niet op 1 dag, maar binnen een periode. Dat is bij mij ook wel zo, denk ik. Ergens tussen de 20e en de 26e ofzo. Bij mijn eerste baas was het al wat eerder, rond de 18e.

Het was trouwens ook nog prijzencircus bij V&D. Om de drukte nog wat op te voeren.....

In Scheveningen zal het ook wel druk geweest zijn zeker? Heerlijk weer voor!

Die band en dat programma van bnn zeggen me dan weer niks. Maar kom je op TV, Plou?

Jouw mini-vakantie zag er heerlijk uit, Puss. Waren jullie met z'n tweetjes?

Zwaar irritant van die berm-duik. En nog erger van die 2 lekke banden.
Nee, ik was op de radio

Bewilder is ook niet erg bekend, maar wel erg leuk

Scheveningen was niet druk trouwens. Was heerlijk

Puss! Lekker die minivakantie! Beetje kleaute van die lekke banden

PM en zijn moeder waren vandaag hier. Dagje fietsen. Is zijn moeder met fiets en al op haar gezicht gevallen. Hele dikke lip, schaafplekken op haar gezicht... Agos... Maar goed, ze kon nog prima tapas eten en wijntjes drinken

Alleen lachen werd wat pijnlijk nu omdat er korstjes en blauwe plekken kwamen. Was net alsof ze geslagen was Arme vrouw...
Auw, dat rottig en ook sneu voor haar.

Mijn pa heeft dat ook een keer gehad en hij heft de schaafwonden ingesmeerd met calendula crème. Was in no time heel snel weer over.

*tip*
Oh my... Ik opende net mijn werkmailbox vast...

Waarom ben ik niet toch bij die andere baan gaan werken

Nog 3 dagen werken... Nog 3...

Ik heb bedacht dat ik weer even een zonnebankkuurtje ga doen. Dan zie je minder goed hoe slecht ik slaap
quote:Pil0u schreef op 30 september 2015 @ 07:41:

Oh my... Ik opende net mijn werkmailbox vast...

Waarom ben ik niet toch bij die andere baan gaan werken

Nog 3 dagen werken... Nog 3...

Ik heb bedacht dat ik weer even een zonnebankkuurtje ga doen. Dan zie je minder goed hoe slecht ik slaap

*bijdehand-modus aan*

In plaats van een zonnebankkuurtje kun je natuurlijk ook je werkmail NIET openen om 1 uur 's nachts. Slaap je misschien ook een stuk beter van!

*BDH-modus uit*

Enne......wat gebeurt er over 3 dagen?

Ik ben lekker thuis aan het werk. Zo'n enorm voordeel van mijn nieuwe werk. En ik ben ook eens ene keer direct gestart, omdat iemand in de mail een lekkere praktische vraag stelde waar ik mee aan de slag kon. Hm, onthouden voor de volgende keer: kennelijk is 'iets praktisch doen' de juiste manier voor mij om op te starten.

Alleen een beetje jammer van mijn zere kop.
Om 1 uur 's nachts? Het was vanmorgen hoor

En over 3 dagen is het weekend. Nog meer BDH opmerkingen?

Ja, fijn is dat he? Thuis werken. Ik heb nooit een motivatieprobleem eigenlijk. Ik ga eerder te lang door.

Hoe komt de zere kop? Verkoudheid nog?
quote:Splinter_ schreef op 29 september 2015 @ 23:37:

Auw, dat rottig en ook sneu voor haar.

Mijn pa heeft dat ook een keer gehad en hij heft de schaafwonden ingesmeerd met calendula crème. Was in no time heel snel weer over.

*tip*Medisch advies. Ik heb je gestaft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven