tips alkmaar
maandag 2 december 2013 om 20:28
maandag 2 december 2013 om 20:57
http://www.winkelsalkmaar.nl/
Je zou haar ook de Alkmaar Pas kunnen geven:
http://www.alkmaarpas.nl/ ... Wat_is_de_AlkmaarPas.aspx
Je zou haar ook de Alkmaar Pas kunnen geven:
http://www.alkmaarpas.nl/ ... Wat_is_de_AlkmaarPas.aspx
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 2 december 2013 om 21:34
quote:Carenza schreef op 02 december 2013 @ 21:21:
Er dan wel even bij vermelden dat de kaasmarkt pas vanaf Pasen begint, tot en met de 2e vrijdag van september, en dat dat alleen op vrijdagochtend is!
Vermeld er dan ook meteen bij dat echte Alkmaaarders elke vrijdagochtend met een boog om de kaasmarkt heen lopen.
Neem provadja ook maar op in het boekje.
Heilooerbos (en vermeld de zichtlijn op 21 juni)
Er dan wel even bij vermelden dat de kaasmarkt pas vanaf Pasen begint, tot en met de 2e vrijdag van september, en dat dat alleen op vrijdagochtend is!
Vermeld er dan ook meteen bij dat echte Alkmaaarders elke vrijdagochtend met een boog om de kaasmarkt heen lopen.
Neem provadja ook maar op in het boekje.
Heilooerbos (en vermeld de zichtlijn op 21 juni)
maandag 2 december 2013 om 22:03
quote:Mevrouw75 schreef op 02 december 2013 @ 21:44:
[...]
Echt waar? Wat erg! komt er iets nieuws voor in de plaats?
Ik woon al 15 jaar niet meer in Alkmaar, maar heb daar heel wat tijd doorgebracht.
Provadja moest met de JT bioscoop in een nieuw pand (buiten het centrum) gaan zitten.De vrijwilligers van Provadja zagen dit niet zitten.
Er is nog gestreden om Provadja voor het centrum te behouden, maar de gemeente werkte niet mee.De vrijwilligers hebben zelf de stekker uit Provadja getrokken.
Of er nog iets anders voor in de plaats komt, weet ik niet.
[...]
Echt waar? Wat erg! komt er iets nieuws voor in de plaats?
Ik woon al 15 jaar niet meer in Alkmaar, maar heb daar heel wat tijd doorgebracht.
Provadja moest met de JT bioscoop in een nieuw pand (buiten het centrum) gaan zitten.De vrijwilligers van Provadja zagen dit niet zitten.
Er is nog gestreden om Provadja voor het centrum te behouden, maar de gemeente werkte niet mee.De vrijwilligers hebben zelf de stekker uit Provadja getrokken.
Of er nog iets anders voor in de plaats komt, weet ik niet.
maandag 2 december 2013 om 22:10
quote:himalaya schreef op 02 december 2013 @ 21:17:
Het duurt nog even, maar Kaeskoppenstad is ook leuk.
En een rondvaart door de grachten, waarbij je op de banken van de boot moet liggen omdat de bruggen ontzettend laag zijn.
Jaaaaa, dat is in de zomer. Ik ben er geweest, superleuk. Op t Geestmerambacht is in de zomer Justerland, dat is ook tof.
Verder: Indian Summerfestival, bandjes kijken of andere activiteiten in Victorie , Zomer op het Plein, Alkmaars Ontzet, Culinair Plaza, Alkmaar Zingt, Alkmaar danst, Broekerveiling etc
Het duurt nog even, maar Kaeskoppenstad is ook leuk.
En een rondvaart door de grachten, waarbij je op de banken van de boot moet liggen omdat de bruggen ontzettend laag zijn.
Jaaaaa, dat is in de zomer. Ik ben er geweest, superleuk. Op t Geestmerambacht is in de zomer Justerland, dat is ook tof.
Verder: Indian Summerfestival, bandjes kijken of andere activiteiten in Victorie , Zomer op het Plein, Alkmaars Ontzet, Culinair Plaza, Alkmaar Zingt, Alkmaar danst, Broekerveiling etc
maandag 2 december 2013 om 22:10
maandag 2 december 2013 om 22:39
Bergen aan zee is ook dichtbij. Lekker naar het strand of wandelen in de duinen. Naar het Klimduin in Schoorl. Beregn heeft op cultureel gebied ook van alles te doen. (kunst, jazzweekend etc)
Gondelvaart in Koedijk. Wandel vierdaagse
Maar ja, dat is allemaal 's zomers...
In deze tijd is alles maar kil en nat...winkelen in Heerhugowaard dan maar, dat is tenminste overdekt .
Gondelvaart in Koedijk. Wandel vierdaagse
Maar ja, dat is allemaal 's zomers...
In deze tijd is alles maar kil en nat...winkelen in Heerhugowaard dan maar, dat is tenminste overdekt .