Tips inrichting woonkamer

11-07-2009 12:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wij zijn op zoek naar nieuwe meubels voor onze woonkamer. Gaan de vloer doen, schilderen en een nieuwe zit- en eetkamer kopen. Nu zijn wij, jammer genoeg, allebei erg slecht in uitzoeken en inrichten van huis. Maar ik wil het wel graag mooi hebben natuurlijk.



Dus ben ik op zoek naar ideeën voor de inrichting van een woonkamer, maar bijna alles wat ik vind gaat over zeer ruime, open woonkamers. Wij hebben gewoon een "standaard" woonkamer, 8 x 3,5 in een standaard rijtjeshuis. Weet iemand waar ik ideeën op kan doen? Ik ben echt op zoek naar voorbeelden (foto's of zo).



Kent iemand een leuke site o.i.d.? Mijn zoektocht heeft tot nu toe niets opgeleverd, behalve nog steeds van die joekels van hele lichte kamers. En helaas heb ik niet het vermogen om dat in gedachten te verplaatsen naar mijn eigen woonkamer. Ben ik heel slecht in, dus ik zoek echt voorbeelden waar ik iets aan heb.



Bedankt alvast.....
Alle reacties Link kopieren
Konela, ik zie in jouw voorbeeld plaatjes van de kast dat het een vrij grof exemplaar is. Dit zijn behoorlijke eye catchers. Vond je het voorheen niet heel aanwezig en donker in je kamer?



Ik zou het inderdaad zelf houden op (max.) 2 van dat soort toonaangevende meubels en de rest combineren. Maar zeker niet uit dezelfde lijn.



Heb je ook al eens gedacht aan kleur in huis?



Is er naast die grote stevige meubels een bepaalde stijl die je aanspreekt? Hebben jullie al een bepaalde stijl die je wilt combineren?

Hou je van klassiek? Of koloniaal (want ik vind jouw meubels qua stevigheid vallen onder modern koloniaal)? Of juist van strak? Hou je van chroom?
Op de site van vtwonen en dan onder "binnenkijken".
Alle reacties Link kopieren
knufstuf, ik vind dit spam.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel fan van eikenhout. Wil heeeel graag één van onderstaande tafel, maar ze zijn erg duur. Ik ben er hard voor aan het sparen . Steigerhout is ook leuk hoor, maar ben bang dat dat na een paar jaar totaal 'uit' is.



http://www.tafelstore.nl/eettafels/eiken-eettafel.html
Koosje, waarom reageer je op allemaal oude topics?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2016 09:21
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven