Tips leuke avond thuis met vriend

19-09-2015 13:20 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Mijn vriend en ik doen elke week iets leuks voor elkaar. Deze week ben ik weer aan de beurt. Het is een beetje laagdrempelig hoor, geen al te dure of gekke dingen maar gewoon iets aardigs. Ik wil vanavond gewoon thuis gezellig een filmpje kijken (zo vaak nemen we daar ook de tijd niet voor). Ik maak een brownie en steek wat kaarsjes aan. Hebben jullie verder nog ideeën of ik er nog iets leuks kleins bij kan doen? Fles wijn heb ik ook al. Ik heb nog wel de gelegenheid vanmiddag even naar de stad te gaan dus het hoeft niet per se iets te zijn wat ik al in huis heb.

Thanks alvast!
quote:-tinkerbell- schreef op 19 september 2015 @ 16:01:

[...]

Een soort verlaat paaseieren zoeken bedoel je? Dat is wel origineel ja voor op de zaterdagavond
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 september 2015 @ 13:26:

Stop een druif in je navel .Een goudgeverfde kurk in de PvJ is natuurlijk óók een leuk idee.
quote:sophiax schreef op 19 september 2015 @ 16:28:

[...]

Verstop een string met tijgerprint voor hem
tis goed bedoeld
Haha wat een hoop bijzondere tips...

Ik geloof dat ik het maar bij mijn originele plan houd.. De brownie is in ieder geval goed gelukt, dus dan zal het met de rest ook wel goedkomen toch?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 september 2015 @ 13:26:

Stop een druif in je navel .
Misschien is er voetballen op tv? Is toch zaterdagavond.
Flesje massageolie op tafel, lekkere massage tijdens de film.
Verander het flesje wijn in een flesje bubbels, trek een mooi lingerie setje aan met je hoogste hakken. Weet zeker dat hij blij verrast zal zijn.
Heeft iemand die je kent misschien het spel Twister??

Dat is ook een leuk spel om te doen.

Je begint allebei in pyjama , om later in het spel in het gladde pak verder te gaan
tis goed bedoeld
quote:Nobelenobody schreef op 19 september 2015 @ 18:16:

Je begint allebei in pyjama , om later in het spel in het gladde pak verder te gaan En wie draait er dan aan het rad?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Nobelenobody schreef op 19 september 2015 @ 18:16:

Je begint allebei in pyjama , om later in het spel in het gladde pak verder te gaan Ja.... Zat ook al aan Twister te denken..
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 september 2015 @ 18:18:

[...]

En wie draait er dan aan het rad?

Detail.....
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 september 2015 @ 18:18:

[...]

En wie draait er dan aan het rad?Niemand.. Je mag om de beurt zelf een kleur en hand/voet zeggen voor de ander.....
Was het keurigste plaatje

tis goed bedoeld
Twister met zijn tweeen lijkt mij helemaal niet leuk. Doe dan het spel Partnerlink; erotisch leuk spel.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven