Tips verkoop woning
dinsdag 9 september 2014 om 19:28
Ik las net mee op een ander topic waar de link van een woning die te koop staat werd gedeeld. Er werden zoveel waardevolle tips gegeven dat ik ook graag gebruik wil maken van jullie kritische blik
!
Het huis staat nu 5 maanden te koop en we zijn vorige week in prijs gezakt. 7 kijkers maar 0 biedingen.
Benieuwd wat jullie vinden. P.s. Link volgt zo als reactie maar deze zal ik er niet zo lang op laten staan.
Het huis staat nu 5 maanden te koop en we zijn vorige week in prijs gezakt. 7 kijkers maar 0 biedingen.
Benieuwd wat jullie vinden. P.s. Link volgt zo als reactie maar deze zal ik er niet zo lang op laten staan.
dinsdag 9 september 2014 om 20:23
quote:pietjepuk083 schreef op 09 september 2014 @ 20:09:
Ik heb uiteraard ook even gekeken en ik vind het wel een leuk appartement. Vooral de nok en vide vind ik leuk. Het komt wel wat donker over (kan aan foto liggen maar ook aan mij). De vierde foto komt het beste over van de woonkamer en de foto van de slaapkamer neemt juist de sfeer van de kamer weg. Ben zelf niet bekend in Uden dus of de prijs te hoog is durf ik niet te zeggen.
Heb je al bewoner last van de horeca? Dat zou mij dus afschrikken. Op het eerst oog heeft het n.m. wat weg van een partycentrumIk heb meteen de hoofdfoto aangepast in de foto die jij noemde. Onze makelaar gaf dit laatst ook al aan namelijk. Verder heb ik een aantal foto's verwijderd die inderdaad overbodig waren.
Ik heb uiteraard ook even gekeken en ik vind het wel een leuk appartement. Vooral de nok en vide vind ik leuk. Het komt wel wat donker over (kan aan foto liggen maar ook aan mij). De vierde foto komt het beste over van de woonkamer en de foto van de slaapkamer neemt juist de sfeer van de kamer weg. Ben zelf niet bekend in Uden dus of de prijs te hoog is durf ik niet te zeggen.
Heb je al bewoner last van de horeca? Dat zou mij dus afschrikken. Op het eerst oog heeft het n.m. wat weg van een partycentrumIk heb meteen de hoofdfoto aangepast in de foto die jij noemde. Onze makelaar gaf dit laatst ook al aan namelijk. Verder heb ik een aantal foto's verwijderd die inderdaad overbodig waren.
dinsdag 9 september 2014 om 23:56
zaterdag 13 september 2014 om 12:26
De huizenmarkt ligt best op z'n gat, 7 kijkers binnen 5 maanden is echt niet verkeerd, wij hebben ons huis 5 maanden in de verkoop gehad en hadden in totaal 2 bezichtigingen, uiteindelijk besloten om niet te verhuizen en te gaan verbouwen. Als je de foto's even plaats kan ik daar wel advies op geven
zaterdag 13 september 2014 om 21:15
Mooi appartement! Ik vind het een hoop geld, maar ben niet bekend met de prijzen in die omgeving. De foto's zou ik altijd over laten doen door iemand die meer verstand van compositie en licht heeft. Ook zijn de foto's niet helemaal scherp. De tuinfoto zou ik veranderen in een foto van de tuin zonder tuinstel erin of alleen met het setje dat op de achtergrond staat, of een mooie set (even lenen?) erin. De foto van de slaapkamer waarin je jou met camera ziet, vind ik niet zo geslaagd: dat vind ik onprofessioneel.
Verder krijg je een heel goed beeld bij het appartement, de ruimte, het licht etc. dus dat is echt het struikelblok niet. Ik denk dat het inderdaad wachten is op iemand die precies naar een appartement als dit op zoek is.
Verder krijg je een heel goed beeld bij het appartement, de ruimte, het licht etc. dus dat is echt het struikelblok niet. Ik denk dat het inderdaad wachten is op iemand die precies naar een appartement als dit op zoek is.