Tips verven leidingen en radiator

20-12-2019 20:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de leidingen verven van de badkamer en een kleine radiator van de badkamer. Ik heb bij de Gamma radiatorlak gekocht en een kwast en afplaktape die zij hebben aangeraden.

Ik woon sinds een paar maanden in een sociale huurwoning. De leidingen zijn voor het grootste deel geverfd door een schilder die ik twee dagen had ingehuurd (hij kon niet langer dan twee dagen). Ik hoef dus alleen nog maar kleine stukjes van de leidingen te doen en de kleine radiator.

Ik had op school voor Handenarbeid een mager zesje, want al dat verven, kleien en andere toestanden doe ik niet goed. Het zag er allemaal niet uit.

Heeft iemand tips en trucs voor de absolute beginner met twee linkerhanden? Dingen waar ik op moet letten? En hoe verf ik het snelst?

Ik kan door mijn handicap maar kort staan, dus ik zal zittend op de douchekruk moeten verven.
Nagellakmetglitter schreef:
21-12-2019 09:11
Bedankt voor alle tips. De radiator verven heb ik uit mijn hoofd gezet. Dat wordt te veel en te moeilijk en te zwaar.

Ik ga dan alleen maar een paar kleine stukjes van de leidingen een beetje schuren en verven, daar waar het is afgebladderd. Ik woon hier sinds een paar maanden. Het is een lelijke (vind ik) en oude badkamer van een sociale huurwoning, dus zoveel kan ik er niet aan verpesten, denk ik.
Als je lelijke tegels in de badkamer heb dan kun je die ook verven ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven