Top en flop vakanties

17-08-2013 17:51 56 berichten
Hier komen geheid leuke verhalen op.

Wat was je beste vakantie/reis en waar zou je absoluut nog eens naartoe willen?

En wat was je meest vreselijke of bizarre (details graag ) vakantie en waar ga je nooit meer naartoe al zou je ervoor betaald krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Frankrijk is ook altijd top. Of het nou Parijs, Normandië, de Alpen zijn. Ik vind Frankrijk een heerlijk land.

Landen waar mensen en met name mannen heel opdringerig en vervelend zijn, zul je mij niet snel tegenkomen. Dat trekt me helemaal nul komma niks.
Ja en?
Top 4 weken met een camper langs de Oost kust van Australië met ons gezin. Onze zoons waren toen 12 en 9 ( ja Elninjoo ook met kinderen kun je een top vakantie hebben !) .

Flop Denemarken vonden we geen ruk aan .
quote:Pretzel66 schreef op 18 augustus 2013 @ 10:19:

Top 4 weken met een camper langs de Oost kust van Australië met ons gezin. Onze zoons waren toen 12 en 9 ( ja Elninjoo ook met kinderen kun je een top vakantie hebben !) .

Als je het geld ervoor hebt voor 4 man te betalen kan dat natuurlijk zeker. Maar voor veel mensen is dat financieel niet haalbaar en die zitten dan maar ergens op 'n flutcamping in Frankrijk.
Top; onze flutcamping in Frankrijk.

Flop; eigenlijk niks. Ik zie overal de lol wel van in.
Ik hou van flutcampings in Frankrijk!
Ik heb geen bizarre ervaringen ofzo, maar ik kan wel het volgende zeggen:

LANDEN

Top: IJsland (waanzinnige natuur, mooi en rustgevend)

Flop: Finland (deprimerende, zwaarmoedige bevolking)

STEDEN

Top: Berlijn (geweldige architectuur, kunst, cultuur en bevolking)

Flop: Barcelona (chagrijnige bevolking, je mag niet eens op de stoep zitten)

Overigens zou ik Barcelona wel een herkansing willen geven. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik daar was, dus ik hoop het de volgende keer anders en positiever te beleven. Men is altijd zo positief over deze stad dat ik iedere keer aan mezelf begin te twijfelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven