Top en flop vakanties
zaterdag 17 augustus 2013 om 22:45
zondag 18 augustus 2013 om 10:32
quote:Pretzel66 schreef op 18 augustus 2013 @ 10:19:
Top 4 weken met een camper langs de Oost kust van Australië met ons gezin. Onze zoons waren toen 12 en 9 ( ja Elninjoo ook met kinderen kun je een top vakantie hebben !) .
Als je het geld ervoor hebt voor 4 man te betalen kan dat natuurlijk zeker. Maar voor veel mensen is dat financieel niet haalbaar en die zitten dan maar ergens op 'n flutcamping in Frankrijk.
Top 4 weken met een camper langs de Oost kust van Australië met ons gezin. Onze zoons waren toen 12 en 9 ( ja Elninjoo ook met kinderen kun je een top vakantie hebben !) .
Als je het geld ervoor hebt voor 4 man te betalen kan dat natuurlijk zeker. Maar voor veel mensen is dat financieel niet haalbaar en die zitten dan maar ergens op 'n flutcamping in Frankrijk.
zondag 18 augustus 2013 om 11:15
Ik heb geen bizarre ervaringen ofzo, maar ik kan wel het volgende zeggen:
LANDEN
Top: IJsland (waanzinnige natuur, mooi en rustgevend)
Flop: Finland (deprimerende, zwaarmoedige bevolking)
STEDEN
Top: Berlijn (geweldige architectuur, kunst, cultuur en bevolking)
Flop: Barcelona (chagrijnige bevolking, je mag niet eens op de stoep zitten)
Overigens zou ik Barcelona wel een herkansing willen geven. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik daar was, dus ik hoop het de volgende keer anders en positiever te beleven. Men is altijd zo positief over deze stad dat ik iedere keer aan mezelf begin te twijfelen
LANDEN
Top: IJsland (waanzinnige natuur, mooi en rustgevend)
Flop: Finland (deprimerende, zwaarmoedige bevolking)
STEDEN
Top: Berlijn (geweldige architectuur, kunst, cultuur en bevolking)
Flop: Barcelona (chagrijnige bevolking, je mag niet eens op de stoep zitten)
Overigens zou ik Barcelona wel een herkansing willen geven. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik daar was, dus ik hoop het de volgende keer anders en positiever te beleven. Men is altijd zo positief over deze stad dat ik iedere keer aan mezelf begin te twijfelen