Toy poedel

13-01-2015 20:16 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een Toy Poedel pup maar ze lijken wel onvindbaar. Weet iemand een nestje of een fokker oid? Bedankt! ps hoeft niet met stamboom enz te zijn
Heb jij een poedel Spijk?

Ik dacht dat hij hele stoere honden had
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb meerdere honden maar ze zijn geen van allen stoer hoor! Nou ja, ze zijn wel stoer in de zin dat ze jachttraining en andere hondensporten kunnen, lekker dagelijks door de modder ploegen en zich samen een hele groep voelen Maar het zijn absoluut geen stoere rassen, ik val meer op de eigenzinnige clowns onder de honden. Zo baas zo hond he

Een van mn honden is een poedel, wel een grote overigens, maar de kleine poedeltjes begin ik ook steeds leuker te vinden. Ik mag er alleen van mezelf echt geen hond meer bij...
Zeg maar Spijker.
quote:Summerdance schreef op 13 januari 2015 @ 21:36:

[...]

Eigenlijk zijn het net de Kristalzegels van de Appie?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Spijk-er schreef op 13 januari 2015 @ 21:44:

Ik heb meerdere honden maar ze zijn geen van allen stoer hoor! Nou ja, ze zijn wel stoer in de zin dat ze jachttraining en andere hondensporten kunnen, lekker dagelijks door de modder ploegen en zich samen een hele groep voelen Maar het zijn absoluut geen stoere rassen, ik val meer op de eigenzinnige clows onder de honden. Zo baas zo hond he

Een van mn honden is een poedel, wel een grote overigens, maar de kleine poedeltjes begin ik ook steeds leuker te vinden. Ik mag er alleen van mezelf echt geen hond meer bij...

Op een of andere manier had een een heel ander beeld van jouw honden

Type Cane Corso of Ridgeback of zo
Wauw hoe kom je daar nou bij?

Hoewel een ridgeback daar zou ik nog wel wat mee kunnen, maar nee we gaan niet echt voor stoer hier.[...] Ik hou wat honden betreft voor opvallende uiterlijken en stronteigenwijze karaktertjes <3
Zeg maar Spijker.
Oh ja, die tweede die je noemt vind ik ook wel heel erg bij je passen

Geen idee waar ik de rassen vandaan haal...was een gevoelletje

Hieruit blijkt maar weer dat ik dus totaal niet op mijn gevoel kan vertrouwen
nou mensen maak die hondjes niet zo belachelijk ben heus niet van plan om hem op zon manier te laten trimmen hoor wehe weer eens wat anders dan al die maltezers en boomers
Poedels zijn echt ont-zet-tend leuk. Ze hebben een beetje een raar imago geloof ik. De laatste tijd zijn allerlei kruisingen met poedels natuurlijk wel hartstikke hip (de labradoodels en golden doodels en weet ik veel wat voor'n doodels) en ik hoop stiekem dat mensen daardoor de poedels ook weer een beetje meer gaan waarderen. Je hoeft ze natuurlijk niet zo traditioneel en apart te trimmen, je kan ze ook gewoon op een lengte knippen. Bijvoorbeeld meer zoiets

of zo

in plaats van zo

Maar u begrijpt: ik ben fan en dus bevooroordeeld ;)
Zeg maar Spijker.
Ik vind de vacht van een poedel niet zo leuk

Maar ik ben dan ook van de harige viervoeters

De haren van mijn hond zijn langer dan die van mij

Dan wel weer in zijn eentje een maffe combinatie tussen een Kooiker en een Corgi maar dan met veel haar

Eigenlijk ziet hij eruit als een soort collie maar dan op hele korte pootjes en een heel maf lang lijf
quote:Spijk-er schreef op 13 januari 2015 @ 22:07:

Poedels zijn echt ont-zet-tend leuk. Ze hebben een beetje een raar imago geloof ik. De laatste tijd zijn allerlei kruisingen met poedels natuurlijk wel hartstikke hip (de labradoodels en golden doodels en weet ik veel wat voor'n doodels) en ik hoop stiekem dat mensen daardoor de poedels ook weer een beetje meer gaan waarderen. Je hoeft ze natuurlijk niet zo traditioneel en apart te trimmen, je kan ze ook gewoon op een lengte knippen. Bijvoorbeeld meer zoiets

[img]http://alldogswelcome.com/uploads/2/8/4 ... 839741.jpg[/img] [img]http://i29.tinypic.com/28red1y.jpg[/img]

of zo

[img]http://us.123rf.com/450wm/pavsie/pavsie ... -weide.jpg[/img] [img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 0nvVW3NtyA[/img]

in plaats van zo

[img]http://jimhillmedia.com/mb/images/uploa ... le-web.jpg[/img]

Maar u begrijpt: ik ben fan en dus bevooroordeeld ;)Ook lid van de poedelclub?
quote:vitamined schreef op 13 januari 2015 @ 22:14:

[...]

Ook lid van de poedelclub?Ja, ik ben van de afdeling social media; ik promoot poedels op vrouwenfora
Zeg maar Spijker.
Kijk, ik zou er spontaan een in huis nemen
quote:Spijk-er schreef op 13 januari 2015 @ 22:23:

[...]

Ja, ik ben van de afdeling social media; ik promoot poedels op vrouwenfora
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven