traploper op de trap?

06-11-2012 13:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Wij hebben onlangs onze trap goed laten schilderen, mooi in het wit. Nu zitten we er aan te denken om een traploper te plaatsen, want de trap is nu best glad. een traploper is dit wat? voor en nadelen, ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Of zouden jullie toch kiezen voor wat anders?
Is razend duur. Ik had hetzelfde idee en was voor 2 trappen 3000 euro kwijt. Ben nu nog zoekende naar een mooie oplossing. Maantjes vind ik maar niks.
flatscreen,

ben net langs een tapijtenboer geweest, en ik zit nu op 90 euro per 4 meter. dat moet dan keer 3. en ze zouden nog laten weten wat het leggen gaat kosten. ligt er ook wel aan wat voor soort tapijt je wil toch?
O dat valt mee. Die ik wilde was hotelkwaliteit en bij een specialere zaak dan karpetland bijv.
Wij hebben het net laten leggen. Het is een moeilijke trap met een 'tussenlanding' en verschil in breedte. Daar zijn we 1150 euro voor kwijt. Wel goede kwaliteit vloerbedekking. En het is mooi! Ik ben er superblij mee. Niet te vergelijken met van die maantjes wat mij betreft.
Heb er ook in geïnvesteerd en ben erg blij met het resultaat. Goede kwaliteit wollen traploper met roedes en was er 1300 voor kwijt. Een lap geld, dat wel, maar prachtig resultaat dat er zeker 10 jaar ligt.
Geen ervaring. Ik loop al een tijdje op een spekgladde trap heen en weer. Wel gekeken naar antislipstrips (zodat de trap wel gewoon strak bleef, qua vorm). Die strips waren volgens mij 7 euro per trede. Niet heel goedkoop dus, maar wel goedkoper dan tapijt.
Mijn vader heeft de trap overigens altijd zelf bekleed, gewoon met vloerbedekking en veel lijm. Ik vind het er prima uit zien.
Een traploper is wel duurder dan helemaal bekleden.
quote:lilalinda schreef op 06 november 2012 @ 20:19:

Een traploper is wel duurder dan helemaal bekleden.Eigenlijk best wel onlogisch, vind ik!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 06 november 2012 @ 20:32:

[...]

Eigenlijk best wel onlogisch, vind ik!Nee hoor, een trap bekleden kan door tapijt te versnijden, traploper moet in 1x doorlopen. Echt een ambacht
Oh en van die maantjes zijn wel heel lelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven