Trilspinnen
maandag 9 juli 2012 om 20:08
Ontzettend fijn, in woon blijkbaar in een trilspinnenpaleis
Ik heb een spinnenfobie en alhoewel deze achtpotigen niet de meest afschuwelijke spinnen zijn, vind ik ze wel eng.
Hoe kom ik nou van die beesten af?
Het is pas sinds 2 week dat ze echt overal zitten en ik heb er denk ik al 373882 met de stofzuiger verwijderd.
Waar komen al die langbenige engerds vandaan?
Tips, anyone?
En ja ik weet het, iedereen zegt altijd dat de spinnen banger zijn voor mij dan ik voor hen --> ik betwijfel het!
Oh en please, geen spinnenplaatjes plakken
Ik heb een spinnenfobie en alhoewel deze achtpotigen niet de meest afschuwelijke spinnen zijn, vind ik ze wel eng.
Hoe kom ik nou van die beesten af?
Het is pas sinds 2 week dat ze echt overal zitten en ik heb er denk ik al 373882 met de stofzuiger verwijderd.
Waar komen al die langbenige engerds vandaan?
Tips, anyone?
En ja ik weet het, iedereen zegt altijd dat de spinnen banger zijn voor mij dan ik voor hen --> ik betwijfel het!
Oh en please, geen spinnenplaatjes plakken
maandag 9 juli 2012 om 20:24
quote:neurogenesis schreef op 09 juli 2012 @ 20:21:
Charlottecharles, ze zitten vaak in een hoek bij het plafond, ik kan er niet zo goed bij.
Ik zie er vanaf de bank 4 zitten, zondag nog alle weggehaald.
Een beetje wapperen met iets, dan gaan ze vliegen, en dan kan je ze vanuit de lucht met je racketje neerhalen.
Of anders de stofzuiger erop!
Charlottecharles, ze zitten vaak in een hoek bij het plafond, ik kan er niet zo goed bij.
Ik zie er vanaf de bank 4 zitten, zondag nog alle weggehaald.
Een beetje wapperen met iets, dan gaan ze vliegen, en dan kan je ze vanuit de lucht met je racketje neerhalen.
Of anders de stofzuiger erop!
maandag 9 juli 2012 om 20:25
maandag 9 juli 2012 om 20:27
maandag 9 juli 2012 om 20:35
Sorry voor wie nu een hekel aan mij heeft maar heel simpel, ik sla ze (de spinnen) allemaal dood met een slipper... En ik hou mijn huis zo goed schoon dat die vieze dingen geen kans krijgen. Insecticide spul is nu in de aanbieding bij kruidvat, dat helpt ook nog wel eens.
TO, ik begrijp je helemaal. Ik kan ook niet meer helder denken/reageren als er zo'n griezel in mijn huis/kamer zit.
TO, ik begrijp je helemaal. Ik kan ook niet meer helder denken/reageren als er zo'n griezel in mijn huis/kamer zit.
maandag 9 juli 2012 om 20:40
quote:Summerdance schreef op 09 juli 2012 @ 20:30:
Trilspinnen?
En waarom denk ik gelijk aan trileitjes?
*mijn twisted mind slaat op hol vrees ik*
En dat dacht ik ook
Ik zat al helemaal te bedenken wáár die 8 pootjes van zo'n trilding dan zouden zitten. Ik had al 3 plekken bedacht: clitoris, anus, g-spot. Maar die andere 5??
Trilspinnen?
En waarom denk ik gelijk aan trileitjes?
*mijn twisted mind slaat op hol vrees ik*
En dat dacht ik ook
Ik zat al helemaal te bedenken wáár die 8 pootjes van zo'n trilding dan zouden zitten. Ik had al 3 plekken bedacht: clitoris, anus, g-spot. Maar die andere 5??