TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
vrijdag 29 maart 2013 om 15:19
En het is weer Vreselijke Vrijdag Vorige week was het bezoekregeling, maar ex kon niet, dus zoon was thuis. Dat weekend kwam dus te vervallen en dat houdt in dat hij volgende week weer gaat. (6-7april) Krijg ik net een sms van ex: "ik ben wat later, maar ben onderweg"
Man maar even gebeld en gevraagd wat te doen. Tja, hij wist het ook niet. Toch maar meegeven denk ik en weer uitleggen dat het zo niet werkt. Dit is al eens eerder gebeurd. Toen kon ik zoon niet meegeven, want er stonden al afspraken.
Nou, ik ga z'n tas maar eens pakken
Man maar even gebeld en gevraagd wat te doen. Tja, hij wist het ook niet. Toch maar meegeven denk ik en weer uitleggen dat het zo niet werkt. Dit is al eens eerder gebeurd. Toen kon ik zoon niet meegeven, want er stonden al afspraken.
Nou, ik ga z'n tas maar eens pakken
vrijdag 29 maart 2013 om 17:05
quote:Peacy schreef op 29 maart 2013 @ 15:37:
Sjee Yv. Wat een klotestreek!Tja, zo is het niet bedoelt en dat weet ik. Het is gewoon dommigheid. Dit is al eens eerder gebeurd en toen kon ik zoon niet meegeven. Dat vind ik zelf ook vervelend. Deze keer ging het wel, het komt goed uit voor volgend weekend. Alleen was ik er niet op voorbereid en nou voelt mijn huis ineens zo leeg.
Sjee Yv. Wat een klotestreek!Tja, zo is het niet bedoelt en dat weet ik. Het is gewoon dommigheid. Dit is al eens eerder gebeurd en toen kon ik zoon niet meegeven. Dat vind ik zelf ook vervelend. Deze keer ging het wel, het komt goed uit voor volgend weekend. Alleen was ik er niet op voorbereid en nou voelt mijn huis ineens zo leeg.
vrijdag 29 maart 2013 om 17:08
quote:missy_Acy schreef op 29 maart 2013 @ 16:59:
Alles is goed!!!!!
Links 47% en rechts 53%
Bloed en plas goed. Geen overschot eiwitten oid. Alleen een vergrote keel amandel. Daarom snurkt ze dus.
Hoeven pas in september terug!!! Wat fijn!
Heb geen idee wat die percentages inhouden, maar ik begrijp uit jouw reactie dat dat goed is.
Alles is goed!!!!!
Links 47% en rechts 53%
Bloed en plas goed. Geen overschot eiwitten oid. Alleen een vergrote keel amandel. Daarom snurkt ze dus.
Hoeven pas in september terug!!! Wat fijn!
Heb geen idee wat die percentages inhouden, maar ik begrijp uit jouw reactie dat dat goed is.