TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
donderdag 28 maart 2013 om 23:32
quote:Peacy schreef op 28 maart 2013 @ 22:56:
Neuh, niet echt.Lieffie. Dat snap ik heel goed hoor. Die eerste week was er zoveel te regelen en de hele wereld draaide even om het verlies van je moeder. Nu gaat t leven van de mensen om je heen gewoon verder, maar voor jou is het verlies nog net zo scherp als de eerste week. Het valt niet mee om opnieuw je evenwicht te vinden. Kunnen jij, je broertje en je vader wel troost vinden bij elkaar? Of rouwen jullie te verschillend?
Neuh, niet echt.Lieffie. Dat snap ik heel goed hoor. Die eerste week was er zoveel te regelen en de hele wereld draaide even om het verlies van je moeder. Nu gaat t leven van de mensen om je heen gewoon verder, maar voor jou is het verlies nog net zo scherp als de eerste week. Het valt niet mee om opnieuw je evenwicht te vinden. Kunnen jij, je broertje en je vader wel troost vinden bij elkaar? Of rouwen jullie te verschillend?
vrijdag 29 maart 2013 om 00:44
*gooit deur open, houdt zich met linkerhand vast aan kozijn en heeft in de rechter een fles rosé en tolt half de kamer in*
Waaaaar is dat feezzzzje?
Hieeeeer is dat feeeeezzzzje!
Godskolere! Een jaar bij elkaar! Damn vrouwluuj! Dan doen we goe-hoed!
Zat even op amands topic... Hij is leu-heuk...
En ik ben za-haaat aan het worden... Heerlijk zo'n pms-dag op het werk waar je mannelijke collega je sunshine steelt en zegt dat ie buikkrampen heeft en ik hém dan weer zieligerder vind dan mezelf en plots mijn pms kwijt ben en alleen maar denk... Tjeeeeeeezus! Wat ben je toch een lekkere vent. Poeh!
Poehpoeh! Jij moest eens weten wat ik allemaal met je zou doen....
Ik ga een ongepast hihi erin gooien...
Hihi... Ik heb een lustgevoelige crush op mijn collega...
Waaaaar is dat feezzzzje?
Hieeeeer is dat feeeeezzzzje!
Godskolere! Een jaar bij elkaar! Damn vrouwluuj! Dan doen we goe-hoed!
Zat even op amands topic... Hij is leu-heuk...
En ik ben za-haaat aan het worden... Heerlijk zo'n pms-dag op het werk waar je mannelijke collega je sunshine steelt en zegt dat ie buikkrampen heeft en ik hém dan weer zieligerder vind dan mezelf en plots mijn pms kwijt ben en alleen maar denk... Tjeeeeeeezus! Wat ben je toch een lekkere vent. Poeh!
Poehpoeh! Jij moest eens weten wat ik allemaal met je zou doen....
Ik ga een ongepast hihi erin gooien...
Hihi... Ik heb een lustgevoelige crush op mijn collega...
vrijdag 29 maart 2013 om 08:00
vrijdag 29 maart 2013 om 10:14
quote:Apatura schreef op 28 maart 2013 @ 22:08:
Doe mij maar wat sterkers. Weer last van mn knie Heeft iemand n reserve liggen? Ik ben het zoooo zat.
Sorry voor de eerste negatieve post in dit verder positieve topic.
Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maarrrreeeeh, ik heb ook een niet sporende knie. Heb je weleens patellabandje gebruikt? Heeft mij erg geholpen, ook met hardlopen.
Hier even ego: ik ben over de helft!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw
Doe mij maar wat sterkers. Weer last van mn knie Heeft iemand n reserve liggen? Ik ben het zoooo zat.
Sorry voor de eerste negatieve post in dit verder positieve topic.
Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maarrrreeeeh, ik heb ook een niet sporende knie. Heb je weleens patellabandje gebruikt? Heeft mij erg geholpen, ook met hardlopen.
Hier even ego: ik ben over de helft!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw