Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
solly voor de reclame
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb ook Ben. Alleen bellen/sms-en en betaal 7,- per maand. Per maand opzegbaar en geen aparte bundels.
Da's wel een goeie Apa, zal 'm eerst eens achter internet zetten. Eigenlijk raar, doet ie normaal wel, maar nu wil ie ineens naar een winkel
Ik heb;

750 belminuten

Onbeperkt sms

Onbeperkt internet

En t gaat op... Erg hè?
quote:Grobbekuiken schreef op 24 oktober 2012 @ 16:44:

Da's wel een goeie Apa, zal 'm eerst eens achter internet zetten. Eigenlijk raar, doet ie normaal wel, maar nu wil ie ineens naar een winkel Voor een leuk toestel erbij? Ofzo?
quote:missy_Acy schreef op 24 oktober 2012 @ 16:45:

Ik heb;

750 belminuten

Onbeperkt sms

Onbeperkt internet

En t gaat op... Erg hè?

Onbeperkt en het gaat op??

Da's niet alleen erg, da's eh... vreemd!
M'n belminuten bedoel ik.
Maar ik gebruik m'n telefoon ook wel eens als hotspot voor de tablet. Dat zit er ook in
Toestel apart kopen. Als je op t eind vergeet je abo op tijd om te zetten betaal je meer voor je toestel dan wanneer je t rechtstreeks koopt.
quote:Apatura schreef op 24 oktober 2012 @ 16:50:

Toestel apart kopen. Als je op t eind vergeet je abo op tijd om te zetten betaal je meer voor je toestel dan wanneer je t rechtstreeks koopt.Volgens mij is apart toestel en sim only altijd goedkoper.
Het was fijn jullie gekend te hebben. Ik word vergiftigd.
Gebakken kipstukjes met gebakken aardappels, uit een en dezelfde pan
Macho en ik hebben allebei een abo waar het toestel bij inzit. Die abo's sluiten we af voor 2 jaar. Het ene jaar hij, het andere jaar ik weer. Meestal schuiven we onderling dan die toestellen weer door of naar Bomber. Na 2 jaar zeggen we de boel weer op en nemen een ander abo. Omslachtig, maar zo hebben we wel redelijk up-to-date toestellen en kost het niet zoveel.

Macho's abo loopt tot ergens in 2013, die van mijn tot ergens in 2014. Macho neemt dus een nieuw abo met nw toestel, en ik neem dan zijn "oude".

Had eerst een Samsung Galaxy I, maar ik heb met de Ministar van Bomber geruild. Hij doet er veel meer mee. Als ik maar kan bellen en sms-en is het al gauw goed. Macho en Bomber houden juist wel van gadgets. Als Macho's abo dus afloopt, neemt hij een ander toestel en heb ik een HTC.
quote:Peacy schreef op 24 oktober 2012 @ 16:56:

Het was fijn jullie gekend te hebben. Ik word vergiftigd.Sorry?!! Heeft moeders gekookt soms?
quote:Peacy, 2 minuten geleden

Gebakken kipstukjes met gebakken aardappels, uit een en dezelfde panAls alles gaar is maakt t niet veel uit.
Als t allemaal gebakken is maakt t geen barst uit Peacy.

Als de sla maar niet gesneden is op de zelfde plank als de kip.
quote:Macho en Bomber houden juist wel van gadgets.Acy ook!
Ik ook maar k vind ze te duur.
Is t ook, apa. Maar ik bespaar al op alles voor mezelf. Kleding, eten, sportschool. Dus m'n telefoon is echt mij. Voor mij
Na vanmorgen...

Kip was op dezelfde plank gesneden.
Iiiieeeew
Boef heeft gekke 5 minuten..
Grappig is dat hè? Doggy
Hij kan ook pratend geeuwen.
K wil n hond!!

P ik snapum nie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven