Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
*duimtmee*
Grappig topic:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat heb je bij de gamma gedaan?
*traantjes hier, om niks.

Echt, mán wat kunnen sommige mensen zeiken om niks?
Wat is er floofde? Je mams?
quote:missy_Acy schreef op 29 oktober 2012 @ 16:44:

Wat is er floofde? Je mams?

Boehoehoehoe, tante is jarig (niet haar lievelingsschoonzus). Pa heeft niet gebeld en nu moet zij het opknappen. Boehoehoehoe.

Nu is pa de zwarte Piet, en zij is zoooo zielig.

Damn, ik blijf ook eens een hele dag boven, om beneden te komen en dit mee te maken
Kan ze zelf niet bellen dan?

Hoezo moet je pa bellen? En t ti's nog geen 12 uur, ze is nog even jarig.
Nee, het is pa z'n zus. Dan belt ze niet he.

Kom op, Missy. Wat vraag jij nou?

Maar ze moet wel.
Laat ik het zo zeggen, m'n ma is een beetje egoistisch. Heeft m'n pa's kant van de familie nooit gemogen, want ze bemoeiden zich teveel met 'haar' zaken en 'haar' gezin.
Wat bizar. Ik bel m'n schoonzusjes ook gewoon. Zelfs als Vin al heeft gebeld. Bel ik lekker zelf nog een keer.

Mja, ik ben je mams niet natuurlijk. En ken de band tussen hen niet. Snap alleen niet dat ze boos wordt.
Bemoeien? Is het niet gewoon interesse? Hoe staan jij en je pa erin?
quote:missy_Acy schreef op 29 oktober 2012 @ 16:54:

Bemoeien? Is het niet gewoon interesse? Hoe staan jij en je pa erin?

Het is ook gewoon interesse. Maar mijn moeder vindt het bemoeizucht. Waarom moeten ze weten hoe het met Broer op school gaat? Waarom moeten ze weten of m'n pa nog last heeft van z'n rug?

Pa vindt dat m'n ma zich aanstelt.

Enne wil je het van mij nog weten?? Ik vind dat ze de laatste tijd gigantisch haar grenzen verlegd bij anderen. Dat ze zich aanstelt en denkt dat ze de hele wereld in haar macht heeft. Zo gedraagt ze zich ook.
Vreemd, floofde. Ik begrijp haar gedachte gang niet echt.

Heb jij je ha gebeld?
quote:missy_Acy schreef op 29 oktober 2012 @ 17:03:

Vreemd, floofde. Ik begrijp haar gedachte gang niet echt.

Heb jij je ha gebeld?

Ze is ook vreemd .

Ach, dat heb ik niet van een vreemde.

Morgen even bellen.
Wel doen hoor!

En vertel ook van je menstruatie klachten alsjeblieft.
Menstruatie wist hij al. Moet het deze maand aankijken en dan eventueel even terugbellen als het weer zo is.

Nog 2 weken wachten daarvoor
Ik ben weer terug vade mecdrek... Was errug lekker, zo 1 keer in de 2 maanden ofzo...

Was bij de gamma voor een lampje, peertje eigenlijk. En voor de kamer van de kinderen verf en schuifdeur uitzoeken. Maar dat wordt nog even op de langere baan geschoven. Iets te duur allemaal. Moeten letten op aanbiedingen enzo.

Bedden en matrassen hebben we al, dus dat scheelt.

Heb via marktplaats een partijtje laminaat uitgezocht, gaan morgen kijken en evt kopen. Voor in de woonkamer.

Hebben nu gewoon het hout van het huis zelf, zeg maar. Maar er trekt veel kou omhoog, en dat is vervelend.

Dus allerlei opties bekeken, en omdat we de aanbouw ook moeten gaan aanpakken, gaan we nu voor tijdelijk laminaat.

De aanbouw daar hebben we zeker 3000 voor nodig, dus moeten we jaartje (of 2) sparen. We willen natuurlijk niet al ons geld in het huis duwen, maar ook gewoon genieten.

En omdat we nog niet helemaal duidelijk hebben hoe we het willen. Grote lijn wel, maar "details" nog niet...
Je kan ook de vloer vanaf onder goed isoleren. Blauwe folie plus isolatie. Dampkerende, dan heb je ook geen last van vocht.

(Zegt mevrouw verbouw)
De meubelbekleder in de buurt wordt hem niet, hij vroeg 70 euro exclusief stof want hij had niks in het grijs... waarnaast rookte hij in de winkel, dan stinkt de bank al voordat hij opnieuw gebruikt is.

Morgen naar de markt voor stof en dan mogelijk zelf aan de slag, lastigste is opvullen v0an hoekje piepschuim maar bekleden is een groot vierkant vak.

Peacy morgen echt bellen!

Hier veel gelezen vandaag, gelukkig niet veel nieuws dus beheers de stof redelijk.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Wat voor een bank is het?
Kan je voor de schuifdeuren niet bij een groothandel kijken? (Bouw groothandel)

Vaak goedkoper.
En wat voor een verf heb je nodig?
Lieve maisjes (om even bij Hasse te leen te gaan), jullie hebben geweldig geduimd, ontzettend bedankt! Echtgenoot heeft het onderzoek als een vrouw doorstaan (heel flink dus ) en alle vooruitzichten blijken na eerste beoordeling buitengewoon gunstig. Pffff, hij voelt zich weer een ander mens. Ik ook trouwens.

We gaan het nu een beetje 'vieren'. Dwz: hij mag na twee dagen weer eten, maar volgens mij is hij binnen een half uur onder zeil door de nawerkende roes .

Fijne avond allemaal!
Wat een goed nieuws!!!

Ben super super super blij voor jullie!!!

Vloer van onder gaat niet bij gebrek aan kruipruimte.

Buiten dat, ben ik de vloer zat en wordt die toch ooit doorgetrokken/gelijkgetrokken met de aanbou/serre.

Nu ben ik met wat tijd en iets meer dan 100 klaar voor een jaar of 2.

Een quik-fix, eigenlijk.

Schuifdeur, ik bedoel zo'n harmonicadeur. Kost, afhankelijk van de maat, 45 of 80 euro, de verf zeker ook 80 euro, aankleding zoals dekbedden en zo, kan ik in een opruiming kopen.

Allemaal niet zo spectaculair, maar ik moet ook de elektra nog aanleggen.

En er moet dan een interne verhuizing gaan plaatsvinden. Vandaar dat ik laatst al zo aan het wegdoen en opruimen was.

En bij ons op de slaapkamer moet er ook nog iets komen. En vergeet niet, we komen vanaf nul nu.alle potjes zijn leeg.

En ik pak nu alleen aan wat ik kan betalen van het loon. En daarbij kan sparen, zodat, als we gaan beginnen, we ook door kunnen.

Lange baan zal december zoiets zijn. Dan krijgen we eindejaarsuitkering en heb ik 10 dagen vrij, zonder dat de kinderen dat doordeweek hier zijn.

En anders zoeken we wel een oplossing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven