Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Ik raad: N&S?
quote:missy_Acy schreef op 29 oktober 2012 @ 14:28:

Ze is geen TAM. Ze is een wit wollig ding.He?
quote:ThundenassMan schreef op 29 oktober 2012 @ 14:23:

Stefanbikkel=Martin

Ben ik van overtuigd na zijn postings in een ander topic. Precies dezelfde arrogante zelfverheerlijkende nietswaardige kwal die ik destijds onder de negeer had.

Missy, ik geloof gelijk dat je hem je e-mailadres gaat geven .

Zoals ik in dat andere topic al zei: misschien wordt het weer tijd voor actie, nog even afwachten.
Eens
quote:missy_Acy schreef op 29 oktober 2012 @ 14:29:

Ik raad: N&S?Jij mag nooit meer raden
Floofde, ze loenst ook.
Omg:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13233182

Ik krijg op m'n kop!
Djezus,

echt waar maakt hij zich druk om?

Damn echt niet normaal
Lieverd, met alle hulp van de wereld, ik snap het gewoon weg echt niet
Wit, wollig beestje dat loenst.

Wonend in het landhuis, onze favo buren.
Even een advies:

De vitamine D van de kinderen is op. Zal ik nieuwe D halen of multi vitamine nu het buiten vochtiger is?

Wat is wijsheid?
Got it.

Damn, duurde even :$
quote:missy_Acy schreef op 29 oktober 2012 @ 14:40:

Even een advies:

De vitamine D van de kinderen is op. Zal ik nieuwe D halen of multi vitamine nu het buiten vochtiger is?

Wat is wijsheid?

Multi vitamine, maar wel het vitamine D in de gaten houden.

Zon schijnt nu ook minder he
Wat lief zijn jullie!!
Ok, dankje.
Hallo maisjes! Ik zag dat Martin bezig was tegen Missy_Acy, dus ik dacht, laat ik haar hier even een hartje onder de riem steken. Laat maar l*llen hoor, t is toch wel een triest mannetje!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Niemand komt aan mijn floofde of aan mijn tttotjes ja!

Daar riskeer ik zelfs een ban voor, mocht het ooit nodig zijn.

(hoe ik me die dag ga redden, is een goede)
Dankje hassebasse.

Hij snapt er niets van. Ik vind een keuken kopen doodeng.
Ik snap TAM niet????

Het was een nep-tam. Om de echte voor de gek te houden. Maar t was zo een goede, dat ze iedereen voor de gek hield.

Schaapske.
Een keuken kopen is ook doodeng, het is nogal niet een schep geld dat je in een keer gaat uitgeven en je wil dan wel goede kwaliteit. Maar laten we wel wezen, wat weten wij, gewone mensjes, nu van kéukens?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik weet t niet. Ik moet er wel, minimaal, 10 jaar tegen aan kijken. (Waarschijnlijk langer) Ik wil geen foute beslissing maken.
Acy Die van ons was 8 met pelgrim aparaten en minder RVS. Klinkt als n goeie deal dus.

Ik hoop dat de mods wakker worden. Meer wil ik er niet over kwijt.
Been there, done that, got the T-shirt.
Floofde:

Wat jij nu opnoemde he, voor dat bedrag he, volgens mij vind je dat nergens meer. Jij wilde ook kookworkshops gaan houden, dan is het wel belangrijk dat je goed en duurzaam materiaal hebt.

Het lijkft me dat je een goede deal hebt!
Ik had ooit wat RVS in mijn keuken, maar ik ben blij dat dat weg is, want je blijft poetsen. Nu heb ik een zwart glazen (gas)-kookplaat met hetzelfde euvel, je ziet er álles op.

Ik ga zelf nu eerder voor praktisch dan voor mooi, maar als jij kookworkshops gaat geven, moet het natuurlijk wel enige uitstraling hebben. Niet te snel beslissen, als dat haalbaar is, en vooral denken aan de manier waarop je gaat werken. Wat is daarbij handig en vooral: wat heb je eigenlijk helemaal niet nodig?

Veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven