Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
maandag 29 oktober 2012 om 14:30
quote:ThundenassMan schreef op 29 oktober 2012 @ 14:23:
Stefanbikkel=Martin
Ben ik van overtuigd na zijn postings in een ander topic. Precies dezelfde arrogante zelfverheerlijkende nietswaardige kwal die ik destijds onder de negeer had.
Missy, ik geloof gelijk dat je hem je e-mailadres gaat geven .
Zoals ik in dat andere topic al zei: misschien wordt het weer tijd voor actie, nog even afwachten.
Stefanbikkel=Martin
Ben ik van overtuigd na zijn postings in een ander topic. Precies dezelfde arrogante zelfverheerlijkende nietswaardige kwal die ik destijds onder de negeer had.
Missy, ik geloof gelijk dat je hem je e-mailadres gaat geven .
Zoals ik in dat andere topic al zei: misschien wordt het weer tijd voor actie, nog even afwachten.
maandag 29 oktober 2012 om 14:34
maandag 29 oktober 2012 om 14:41
maandag 29 oktober 2012 om 14:50
Hallo maisjes! Ik zag dat Martin bezig was tegen Missy_Acy, dus ik dacht, laat ik haar hier even een hartje onder de riem steken. Laat maar l*llen hoor, t is toch wel een triest mannetje!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 29 oktober 2012 om 14:53
Een keuken kopen is ook doodeng, het is nogal niet een schep geld dat je in een keer gaat uitgeven en je wil dan wel goede kwaliteit. Maar laten we wel wezen, wat weten wij, gewone mensjes, nu van kéukens?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 29 oktober 2012 om 15:00
Ik had ooit wat RVS in mijn keuken, maar ik ben blij dat dat weg is, want je blijft poetsen. Nu heb ik een zwart glazen (gas)-kookplaat met hetzelfde euvel, je ziet er álles op.
Ik ga zelf nu eerder voor praktisch dan voor mooi, maar als jij kookworkshops gaat geven, moet het natuurlijk wel enige uitstraling hebben. Niet te snel beslissen, als dat haalbaar is, en vooral denken aan de manier waarop je gaat werken. Wat is daarbij handig en vooral: wat heb je eigenlijk helemaal niet nodig?
Veel sterkte!
Ik ga zelf nu eerder voor praktisch dan voor mooi, maar als jij kookworkshops gaat geven, moet het natuurlijk wel enige uitstraling hebben. Niet te snel beslissen, als dat haalbaar is, en vooral denken aan de manier waarop je gaat werken. Wat is daarbij handig en vooral: wat heb je eigenlijk helemaal niet nodig?
Veel sterkte!