Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
quote:Hou het in de kelder van het landhuis aub. Anders ga ik Peac smsen dat Yez whatsappte wat Yv zei op onze speciale FB-page.

*zit met telefoon in dr handen te wachten*

En dan ga ik, uh, uh, het landhuis overvallen, of uh iets.
Ja kom gezellig langs!

De kelder is idd een forum buiten Vief, waar ik al mijn gestolen goed laat en we over dingen praten die te persoonlijk zijn voor het forum.
Dus daar was ik eerder vandaag?! En omdat jij mij gedragen hebt, weet ik niet hoe ik er moet komen!!
Nee je was bij de Brandertjes Pimpelmeesje, je weet het niet meer omdat je ladderzat was. Ik wilde je voorstellen aan Meraantje
Motnong *zet ontbijt, koffie en thee klaar en duikt weer in bed*
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:steel_schaapje schreef op 01 november 2012 @ 23:33:

Ja kom gezellig langs!

De kelder is idd een forum buiten Vief, waar ik al mijn gestolen goed laat en we over dingen praten die te persoonlijk zijn voor het forum. Wat een humor, een geheim forum nog wel! Niks geheims aan hoor, precies wat Schapie zegt. Ontstaan vanuit het Landhuis, o.a. omdat een zekere stalker er bijna voor zorgde dat er mensen uit het Landhuis, sterker nog, van het forum wilden vertrekken.
Nouhou, verklappers. Vond t gegis juist zo grappig.

Het was inderdaad een toevlucht oord. Ivm bepaalde personen.
Hahaha, kdenk dat ik al weet wie jullie bedoelen .
Motnong trouwens.
Goedemorgen dames.....ik heb even terug gelezen en vind het heel vervelend dat jullie twijfelen aan mijn oprechte bedoelingen.

Ik kwam hier zoals ik jullie verteld heb d.m.v. iemand van jullie forum, maar voel me dus niet welkom....

Ik zal jullie hier dan ook niet meer lastig vallen....

Jammer hoor want de medeforumster van jullie zei dat je er makkelijk tussen komt hier.....
quote:steel_schaapje schreef op 02 november 2012 @ 00:42:

Nee je was bij de Brandertjes Pimpelmeesje, je weet het niet meer omdat je ladderzat was. Ik wilde je voorstellen aan MeraantjeDie is geel toch?
quote:Apatura schreef op 02 november 2012 @ 06:39:

Motnong *zet ontbijt, koffie en thee klaar en duikt weer in bed**steelt ontbijt, koffie en thee en zet het op een drafje*
Powervrouw, ik denk niet dat het iets persoonlijks is, maar meer dat er hier gewoon heel veel trollen zitten de laatste tijd. Dus het is dan moeilijk om te zien wie nu echt is en wie trol.
Ja Meraantje is geel
quote:steel_schaapje schreef op 02 november 2012 @ 09:44:

Powervrouw, ik denk niet dat het iets persoonlijks is, maar meer dat er hier gewoon heel veel trollen zitten de laatste tijd. Dus het is dan moeilijk om te zien wie nu echt is en wie trol.+1
quote:powervrouw schreef op 02 november 2012 @ 09:38:

Goedemorgen dames.....ik heb even terug gelezen en vind het heel vervelend dat jullie twijfelen aan mijn oprechte bedoelingen.

Ik kwam hier zoals ik jullie verteld heb d.m.v. iemand van jullie forum, maar voel me dus niet welkom....

Ik zal jullie hier dan ook niet meer lastig vallen....

Jammer hoor want de medeforumster van jullie zei dat je er makkelijk tussen komt hier.....

Ho!! Niet meteen wegrennen! Het is als Schapie zegt, zeker niet persoonlijk naar jou bedoeld. Als je mijn post daarover ook hebt gelezen, heb je ook kunnen zien dat ik jou toch echt niet als trol zie, ik vind juist dat je open overkwam. In principe kom je er ook best makkelijk tussen, alleen zijn de paar laatsten die er tussen probeerden te komen wel degelijk trollen en dat gaf onrust.

Wat mij betreft ben je gewoon welkom hoor
quote:steel_schaapje schreef op 02 november 2012 @ 09:44:

Ja Meraantje is geelZe is de knappe, aantrekkelijke versie van Grob (qua uiterlijk dan).
Powervrouw, het is nog niet eens dat ik denk dat jij een troll bent.

Maar wij delen hier al maanden lief en leed, weten bijna alles van elkaar. En dan voelt een vreemde gewoon niet fijn, dan voel ik me niet vrij om alles te schrijven.
Oh, en die medeforummer schrijft hier niet mee geloof ik.

Feit is wel dat we met een clubje begonnen zijn, en er af en toe andere meiden bij gekomen zijn, maar die kenden we al wel van dit forum.

Voor mij persoonlijk maakt dat een groot verschil.
Ik heb nee gezegd tegen m'n vader
Waarom streep je dat door? Heb je de "nee" weer ingetrokken?
Nee, wilde t zachtjes zeggen.
En hoe voelde dat?
Motnong!

Werd wakker van de deurbel, zooplus kwam bestelling afleveren.. Die zijn echt snel zeg!

Heb gisteren pas laat in de middag besteld...

Vandaag weer werken, op een andere afdeling. Ben eens benieuwd hoe dat bevalt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven