TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 18 januari 2013 om 09:01
vrijdag 18 januari 2013 om 09:02
Meisjes, ik sta een beetje strak van de spanning want het is nog maar één nachtje slapen. Ik heb er zin in Ik ga nu nog even slapen en dan ga ik de bloemen ophalen. Als het goed is staan er 110 rozen klaar en nog een hoop groen enzo...
Vanmiddag alvast naar de kapper, want ze moet de krullers er vast inzetten. En dan proberen te ontspannen
Vanmiddag alvast naar de kapper, want ze moet de krullers er vast inzetten. En dan proberen te ontspannen
vrijdag 18 januari 2013 om 09:10
vrijdag 18 januari 2013 om 09:36
vrijdag 18 januari 2013 om 10:31
Apa, je had hem toch een brief geschreven heb je hem die al gegeven en hoe is dat gegaan? Heb je ook een gedachtenboekje naast je bed, dat helpt mij zo goed, opschrijven en ik kan rustig(er) slapen.
Yv, super spannend! Veel plezier alvast.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
vrijdag 18 januari 2013 om 11:01
Missy! Ik heb net gekeken naar insanity en ik denk dat ik na 5 minuten al dood ben, ik werd al moe van het kijken!
Maar het lijkt mij ook wel een uitdaging om dit elke dag een kwartier te doen en dan langzaam proberen steeds meer minuten te halen. Of heeft het dan geen enkel effect?
Ik weet alleen niet of mijn onderbuur het ook zo chill zal vinden als ik dit voor mijn tv doe (ik heb de work outs op you tube gevonden...)
Maar het lijkt mij ook wel een uitdaging om dit elke dag een kwartier te doen en dan langzaam proberen steeds meer minuten te halen. Of heeft het dan geen enkel effect?
Ik weet alleen niet of mijn onderbuur het ook zo chill zal vinden als ik dit voor mijn tv doe (ik heb de work outs op you tube gevonden...)
vrijdag 18 januari 2013 om 11:13
quote:Apatura schreef op 18 januari 2013 @ 08:14:
Ja maar dat kost geld
Ben nog aan het bijlezen, maar dit lijkt me iets voor jou:
http://www.vanklachtnaark ... ndeling/voor-wie/voor-wie
Je hebt een doorverwijzing nodig van een arts/psycholoog en dan wordt het volgens mij vergoed.
Ja maar dat kost geld
Ben nog aan het bijlezen, maar dit lijkt me iets voor jou:
http://www.vanklachtnaark ... ndeling/voor-wie/voor-wie
Je hebt een doorverwijzing nodig van een arts/psycholoog en dan wordt het volgens mij vergoed.