TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 18 januari 2013 om 18:46
Ja dat wil ik zeker. En ik / we willen ook niet uit elkaar eigenlijk maar als je depressiviteit en overspannenheid naast elkaar zet is he positieve en fijne blijven.zien moeilijk, zo niet onmogelijk.
En relatie therapie hoeft niet te betekenen dat de liefdesrelatie blijft. Goed uitelkaar gaan kan ook n uitkomst zijn. We willen allebei niet met ruzie uit elkaar.
En relatie therapie hoeft niet te betekenen dat de liefdesrelatie blijft. Goed uitelkaar gaan kan ook n uitkomst zijn. We willen allebei niet met ruzie uit elkaar.
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 18 januari 2013 om 19:16
Sterkte Peecee met toch nog weer n hobbel.
Ik ga mn psych mailen. Vragen of zij een afspraak kan regelen met n derde persoon binnen die organisatie.
Ff wat luchtigers: waarom bouwen amerikanen nogsteeds van die krakkemikkige houten huizen en geen woningen van prefabbeton?
Ik ga mn psych mailen. Vragen of zij een afspraak kan regelen met n derde persoon binnen die organisatie.
Ff wat luchtigers: waarom bouwen amerikanen nogsteeds van die krakkemikkige houten huizen en geen woningen van prefabbeton?
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 18 januari 2013 om 19:28
quote:Apatura schreef op 18 januari 2013 @ 18:46:
Ja dat wil ik zeker. En ik / we willen ook niet uit elkaar eigenlijk maar als je depressiviteit en overspannenheid naast elkaar zet is he positieve en fijne blijven.zien moeilijk, zo niet onmogelijk.
Dat vind ik wel heel mooi.
Hier is er maar 1 partij depressief en wij hebben het af en toe al heel moeilijk, laat staan hoe jullie er nu voor staan.
Fijn dat jullie er aan willen werken en ik hoop echt dat het wat oplevert, ik denk ook echt dat het zinvol is voor jullie twee als er een soort 'mediator' is!
Dat vind ik wel heel mooi.
Hier is er maar 1 partij depressief en wij hebben het af en toe al heel moeilijk, laat staan hoe jullie er nu voor staan.
Fijn dat jullie er aan willen werken en ik hoop echt dat het wat oplevert, ik denk ook echt dat het zinvol is voor jullie twee als er een soort 'mediator' is!
vrijdag 18 januari 2013 om 19:37
vrijdag 18 januari 2013 om 20:12