TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
zondag 20 januari 2013 om 20:43
quote:Yezka schreef op 20 januari 2013 @ 20:42:
Kun je ook thuis werken, LBE?
Maar als je echt ziek ben moet je gewoon in bed blijven hoor.
(Of een topic openen: ben ik zwanger?!). Ik kan die 30 kids ook bij mij thuis uitnodigen, maar dat wordt geen succes denk ik. En nee, zwanger zijn is al een jaartje geen optie meer. En als t toh zo is, heb ik heel wat uit te leggen
Kun je ook thuis werken, LBE?
Maar als je echt ziek ben moet je gewoon in bed blijven hoor.
(Of een topic openen: ben ik zwanger?!). Ik kan die 30 kids ook bij mij thuis uitnodigen, maar dat wordt geen succes denk ik. En nee, zwanger zijn is al een jaartje geen optie meer. En als t toh zo is, heb ik heel wat uit te leggen
zondag 20 januari 2013 om 20:47
zondag 20 januari 2013 om 20:55
quote:Yezka schreef op 20 januari 2013 @ 20:51:
[...]
30 kinderen gewoon opstapelen op de bank en je bent op een stijve piemel gevallen en nu ben je zwanger.
Zie je. Makkie.
Sorry, rolde even van de bank van t lachen...
Deze 30 vallen niet te stapelen hoor, ze zijn superlief, maar wat een draaikonten... Ga maar een sneeuwballengevecht met ze aan, dan krijg ik t wel warm. Toen ik me vorige week 'lekker warm' had aangekleed zei er één: juf, ik herkende u helemaal niet!!!
[...]
30 kinderen gewoon opstapelen op de bank en je bent op een stijve piemel gevallen en nu ben je zwanger.
Zie je. Makkie.
Sorry, rolde even van de bank van t lachen...
Deze 30 vallen niet te stapelen hoor, ze zijn superlief, maar wat een draaikonten... Ga maar een sneeuwballengevecht met ze aan, dan krijg ik t wel warm. Toen ik me vorige week 'lekker warm' had aangekleed zei er één: juf, ik herkende u helemaal niet!!!
zondag 20 januari 2013 om 21:01
t Probleem is: ik wil helemaal niet zwanger zijn. Ik ben uitgebaard. Heb mezelf voorgenomen dat ik op mijn 30e klaar zou zijn met baren en dat is gelukt. Ik wil echt niet meer. Mijn lijf ligt al in puin. Dus hou t er maar op dat de salade met tonijn verkeerd is gevallen. En ijsvrij? t Is goed met ze, er moeten toetsen gemaakt worden morgen gnagna... (gemeen hè)
zondag 20 januari 2013 om 21:02
quote:Apatura schreef op 20 januari 2013 @ 20:57:
Da's waar Juf ziek Kindjes ijsvrij.
Lijkt me een win-win situatie Krijg ik 30 boze, werkende moeders over me heen, nee bedankt. Tegenwoordig moet je niet aankomen met onverwacht vrij, daar zijn werkende ouders helemáál niet blij mee. Heb een stagiair morgen, die laat ik wel een stapje harder lopen
Da's waar Juf ziek Kindjes ijsvrij.
Lijkt me een win-win situatie Krijg ik 30 boze, werkende moeders over me heen, nee bedankt. Tegenwoordig moet je niet aankomen met onverwacht vrij, daar zijn werkende ouders helemáál niet blij mee. Heb een stagiair morgen, die laat ik wel een stapje harder lopen
zondag 20 januari 2013 om 21:04