TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
donderdag 31 januari 2013 om 17:09
Hoi allemaal, wat heb ik jullie asociaal in de steek gelaten hè? Ik ben een beetje op hol geslagen met werk, zo'n beetje 7 dagen per week bezig. Dat krijg je als je zzp-er bent en geen nee kan zeggen. Maar het is wel heel erg leuk.
LBE, wat een leuk haar! Maar groot gelijk dat je verder niet op haar wilt lijken, dat stuk chagrijn. Volgens mij zit deze glimlach ook met elastiekjes achter haar oren vast, het ziet er zo nep uit.
Peacy, hoe gaat het? Is er al nieuws aan het huisvestingsfront? Ik heb nog niet bijgelezen, dus alles is nieuw voor me.
Yez, de meet staat nu in mijn agenda hoor! Ik wil jullie allemaal zo graag een keer zien.
Ik ga eens even bijlezen, ik heb het gevoel of ik tijden ben weggeweest.
LBE, wat een leuk haar! Maar groot gelijk dat je verder niet op haar wilt lijken, dat stuk chagrijn. Volgens mij zit deze glimlach ook met elastiekjes achter haar oren vast, het ziet er zo nep uit.
Peacy, hoe gaat het? Is er al nieuws aan het huisvestingsfront? Ik heb nog niet bijgelezen, dus alles is nieuw voor me.
Yez, de meet staat nu in mijn agenda hoor! Ik wil jullie allemaal zo graag een keer zien.
Ik ga eens even bijlezen, ik heb het gevoel of ik tijden ben weggeweest.
donderdag 31 januari 2013 om 17:23
Apa!
Ben je nog mooie dingen aan het maken?
Ik vind het altijd zo knap hoe je bezig bent met allerlei priegeldingetjes die zo mooi worden. Ik ben helaas super-onhandig en ik heb er geen geduld voor, maar ik ben vreselijk jaloers op mensen die dat wel hebben, zoals jij.
Wat mij er aan doet denken dat ik NU vlees uit de vriezer moet halen, anders eten we vanavond om elf uur nog niet. En van ontdooien in de magnetron wordt vlees zo vies, vind ik.
En Missy natuurlijk een dikke terug!
Ben je nog mooie dingen aan het maken?
Ik vind het altijd zo knap hoe je bezig bent met allerlei priegeldingetjes die zo mooi worden. Ik ben helaas super-onhandig en ik heb er geen geduld voor, maar ik ben vreselijk jaloers op mensen die dat wel hebben, zoals jij.
Wat mij er aan doet denken dat ik NU vlees uit de vriezer moet halen, anders eten we vanavond om elf uur nog niet. En van ontdooien in de magnetron wordt vlees zo vies, vind ik.
En Missy natuurlijk een dikke terug!
donderdag 31 januari 2013 om 18:09
donderdag 31 januari 2013 om 18:09
Je kunt het peacy.
Ik ben klaar met mijn bord, hetnis geen klipjesbord maar wel erg gaaf geworden... De laatste lijm moet nog drogen en dan kan hijnopgehangen worden.
Straks het restje hutspot opbakken en gemieten van een rustig avondje.
LBE wat een gaaf kapsel. Als het weer warmer wordt wil ik ook kort/halflang haar.
Ik ben klaar met mijn bord, hetnis geen klipjesbord maar wel erg gaaf geworden... De laatste lijm moet nog drogen en dan kan hijnopgehangen worden.
Straks het restje hutspot opbakken en gemieten van een rustig avondje.
LBE wat een gaaf kapsel. Als het weer warmer wordt wil ik ook kort/halflang haar.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 31 januari 2013 om 18:15
donderdag 31 januari 2013 om 18:42
donderdag 31 januari 2013 om 18:45
LBE, wat stoer dat je zo'n lang haar zo kort laat knippen, kun je die afgeknipte haren niet deze kant opsturen?
Met mij is het de afgelopen tijd heel heel erg slecht gegaan, echt niet te trekken
Vandaag hardgelopen en daarna de oefeningen van LBE gedaan, poeh he... Die plank kan ik echt geen minuut
Ik heb totaal geen spierkracht in m'n armen, kan mezelf nog niet 1 keer opdrukken... Lunges vond ik al erg zwaar, maar voelde me wel beter nadat ik alles had gedaan.
Straks gezonde salade maken. Ik ben nog nooit zo zwaar geweest als op dit moment, dus echt even op m'n eten letten en meer bewegen!
Met mij is het de afgelopen tijd heel heel erg slecht gegaan, echt niet te trekken
Vandaag hardgelopen en daarna de oefeningen van LBE gedaan, poeh he... Die plank kan ik echt geen minuut
Ik heb totaal geen spierkracht in m'n armen, kan mezelf nog niet 1 keer opdrukken... Lunges vond ik al erg zwaar, maar voelde me wel beter nadat ik alles had gedaan.
Straks gezonde salade maken. Ik ben nog nooit zo zwaar geweest als op dit moment, dus echt even op m'n eten letten en meer bewegen!