TTTOT-kluphuis (19)

15-01-2013 17:34 3008 berichten

De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

By MissMickey
Nog een blonde actie van mij.

Heb nagellak gekocht, kijk ik net.. Heb ik bijna dezelfde kleur gekocht als wat ik al had..

De nieuwe is net iets lichter
Alle reacties Link kopieren
Hier is t afvallen door niet snoepen ook aan t werken.

M'n bh's zitten los!!!
We zijn goed bezig!!!
K ga morgen wegen. Alleen niet zo handig dat mn lunch vandaag bestond uit 2 chocolaatjes en n cupcake ipv crackera of brood em fruit.
Been there, done that, got the T-shirt.
Nou, ik wil m'n tieten niet kwijt.

M'n kont eigenlijk ook niet. Of wel.
K wil wel wat rond mn maagstreek kwijt. Dat is zo'n rare plek voor vet. Mn topvintage jurk zit overal goed behalve daar
Corrigerend ondergoed.
Helpt niet. T kan nergens heen. En ik vind dat spul vervelend. N kilo of 5 (of 8) kwijt is beter.
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn haar. Had ik wel ff nodig. Mag ik ff stoom afblazen? Heb een gladde rug en ben erg nuchter, maar verbaas me mateloos over het rare gedrag van mensen. Was vanavond ergens met man, kids en mijn ouders. Persoon 1: "Ik herkende je haast niet met je korte haar. (er is idd ok wel 30cm af van achter). Vind je t leuk? (ja, natuurlijk anders laat ik het toch niet doen???) Nou ja, t groeit bij jou zo snel, t is zo weer lang." (Maar dat WIL ik helemaal niet!!!! Ik wil KORT haar!!!)

Persoon 2: "Waar is....... toch gebleven? Je haar is kort. (Goh, nu je t zegt...) Ik ben benieuwd of je t over een week nog leuk vind. (???) Je wordt dat föhnen zat." (Maar ik hoef er bijna niks aan te doen, ik ben namelijk gezegend met haar dat ALTIJD zit en heel makkelijk in model is te brengen!!!)

Dus ik had zo'n beetje stoom uit mijn oren. Zegt mijn lieve, nuchtere vader: "Jaloers." Gewéldig!!! t Is denk ik ook zo, dat mensen de moed zouden willen hebben om rigoreus te zijn en iets te durven. Maar dit is toch gek of ben ik nou gek?

Tzippa: je doet de oefeningen echt!!!!! SUPER! Echt gaaf dat je t gewoon doet. Moet je eens zien als je t drie keer per week doet, dan kun je t over een week echt wel een minuut volhouden!!!
Kift, LBE, is alleen maar kift.
quote:Apatura schreef op 31 januari 2013 @ 20:28:

K ga morgen wegen. Alleen niet zo handig dat mn lunch vandaag bestond uit 2 chocolaatjes en n cupcake ipv crackera of brood em fruit.Heb vandaag pannenkoeken gebakken! Het is tenslotte feest, want hare majesteit is 75!!! Heb lekker meegegeten tussen de middag. Ze voedden zo dat ik vanavond nog geen honger had. Vast de 6 granenmix....
Pannekoeken bakken we hier ook met volkorenmail.

LBE, je haar is gaaf (teminste het plaatje) mijn haar zit ook snel goed totdat het te lang wordt dan werkt het alleen in een site.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Volkorenmail?
Mijn haar groeit niet meer

floofde mail [\s]
quote:Peacy schreef op 31 januari 2013 @ 21:02:

Mijn haar groeit niet meer

floofde mail [\s]Echt niet Peacy? Hoe kan dat dan? Gek hè, ik zou af en toe wensen dat t niet zo hard groeide. Ik betaal me scheel aan de kapper.
Whoops! Dat krijg je als je meerdere dingen tegelijk probeert te doen...

En mijn bord is gaaf, bovenkant krijtbordsticker onderkant een lint waaraan nu een rol papier hangt waarachter de uitgeknipte vogeltjes zitten, voor als het papier op is. Bovenaan de namen van mij en vriend onderstreept met 2 lintjes.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik wee t niet. Heel raar. Langer dan dat m'n haar nu is, wordt t niet
O ja, onze jongste van 3 zei vanavond toen ik m knufffelde in zijn bedje en hij in mijn nek voelde: "Je moet je haar er weer aandoen."
Klinkt gaaf New!!
Mail terug
quote:neweve schreef op 31 januari 2013 @ 21:04:

Whoops! Dat krijg je als je meerdere dingen tegelijk probeert te doen...

En mijn bord is gaaf, bovenkant krijtbordsticker onderkant een lint waaraan nu een rol papier hangt waarachter de uitgeknipte vogeltjes zitten, voor als het papier op is. Bovenaan de namen van mij en vriend onderstreept met 2 lintjes.Dat vraagt om een foto (misschien kun je jullie namen maskeren), t klinkt heel leuk in ieder geval. Maar waar is die rol papier dan voor? Of stel ik nu een domme vraag?
Foto!!! Mag via mail, new!!!!!
[quote]missy_Acy schreef op 31 januari 2013 @ 21:09:

Neehee, dan zie ik t niehiet!!!
3 jarigen zijn tof. DP vroeg waarom de zon uit was.

Ze heeft vanavond " voorgelezen". (Kent haar boeken uit t hoofd)

Was zo schattig!
Oja, dan de optie van LBE, newy!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven