TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
donderdag 31 januari 2013 om 20:49
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn haar. Had ik wel ff nodig. Mag ik ff stoom afblazen? Heb een gladde rug en ben erg nuchter, maar verbaas me mateloos over het rare gedrag van mensen. Was vanavond ergens met man, kids en mijn ouders. Persoon 1: "Ik herkende je haast niet met je korte haar. (er is idd ok wel 30cm af van achter). Vind je t leuk? (ja, natuurlijk anders laat ik het toch niet doen???) Nou ja, t groeit bij jou zo snel, t is zo weer lang." (Maar dat WIL ik helemaal niet!!!! Ik wil KORT haar!!!)
Persoon 2: "Waar is....... toch gebleven? Je haar is kort. (Goh, nu je t zegt...) Ik ben benieuwd of je t over een week nog leuk vind. (???) Je wordt dat föhnen zat." (Maar ik hoef er bijna niks aan te doen, ik ben namelijk gezegend met haar dat ALTIJD zit en heel makkelijk in model is te brengen!!!)
Dus ik had zo'n beetje stoom uit mijn oren. Zegt mijn lieve, nuchtere vader: "Jaloers." Gewéldig!!! t Is denk ik ook zo, dat mensen de moed zouden willen hebben om rigoreus te zijn en iets te durven. Maar dit is toch gek of ben ik nou gek?
Tzippa: je doet de oefeningen echt!!!!! SUPER! Echt gaaf dat je t gewoon doet. Moet je eens zien als je t drie keer per week doet, dan kun je t over een week echt wel een minuut volhouden!!!
Persoon 2: "Waar is....... toch gebleven? Je haar is kort. (Goh, nu je t zegt...) Ik ben benieuwd of je t over een week nog leuk vind. (???) Je wordt dat föhnen zat." (Maar ik hoef er bijna niks aan te doen, ik ben namelijk gezegend met haar dat ALTIJD zit en heel makkelijk in model is te brengen!!!)
Dus ik had zo'n beetje stoom uit mijn oren. Zegt mijn lieve, nuchtere vader: "Jaloers." Gewéldig!!! t Is denk ik ook zo, dat mensen de moed zouden willen hebben om rigoreus te zijn en iets te durven. Maar dit is toch gek of ben ik nou gek?
Tzippa: je doet de oefeningen echt!!!!! SUPER! Echt gaaf dat je t gewoon doet. Moet je eens zien als je t drie keer per week doet, dan kun je t over een week echt wel een minuut volhouden!!!
donderdag 31 januari 2013 om 20:55
quote:Apatura schreef op 31 januari 2013 @ 20:28:
K ga morgen wegen. Alleen niet zo handig dat mn lunch vandaag bestond uit 2 chocolaatjes en n cupcake ipv crackera of brood em fruit.Heb vandaag pannenkoeken gebakken! Het is tenslotte feest, want hare majesteit is 75!!! Heb lekker meegegeten tussen de middag. Ze voedden zo dat ik vanavond nog geen honger had. Vast de 6 granenmix....
K ga morgen wegen. Alleen niet zo handig dat mn lunch vandaag bestond uit 2 chocolaatjes en n cupcake ipv crackera of brood em fruit.Heb vandaag pannenkoeken gebakken! Het is tenslotte feest, want hare majesteit is 75!!! Heb lekker meegegeten tussen de middag. Ze voedden zo dat ik vanavond nog geen honger had. Vast de 6 granenmix....
donderdag 31 januari 2013 om 20:59
donderdag 31 januari 2013 om 21:04
Whoops! Dat krijg je als je meerdere dingen tegelijk probeert te doen...
En mijn bord is gaaf, bovenkant krijtbordsticker onderkant een lint waaraan nu een rol papier hangt waarachter de uitgeknipte vogeltjes zitten, voor als het papier op is. Bovenaan de namen van mij en vriend onderstreept met 2 lintjes.
En mijn bord is gaaf, bovenkant krijtbordsticker onderkant een lint waaraan nu een rol papier hangt waarachter de uitgeknipte vogeltjes zitten, voor als het papier op is. Bovenaan de namen van mij en vriend onderstreept met 2 lintjes.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 31 januari 2013 om 21:08
quote:neweve schreef op 31 januari 2013 @ 21:04:
En mijn bord is gaaf, bovenkant krijtbordsticker onderkant een lint waaraan nu een rol papier hangt waarachter de uitgeknipte vogeltjes zitten, voor als het papier op is. Bovenaan de namen van mij en vriend onderstreept met 2 lintjes.Dat vraagt om een foto (misschien kun je jullie namen maskeren), t klinkt heel leuk in ieder geval. Maar waar is die rol papier dan voor? Of stel ik nu een domme vraag?
En mijn bord is gaaf, bovenkant krijtbordsticker onderkant een lint waaraan nu een rol papier hangt waarachter de uitgeknipte vogeltjes zitten, voor als het papier op is. Bovenaan de namen van mij en vriend onderstreept met 2 lintjes.Dat vraagt om een foto (misschien kun je jullie namen maskeren), t klinkt heel leuk in ieder geval. Maar waar is die rol papier dan voor? Of stel ik nu een domme vraag?