TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 23 februari 2013 om 10:59
quote:missy_Acy schreef op 23 februari 2013 @ 10:25:
Best wel.
Maar die gast ziet me weet aankomen. Die wordt al gek van me. Laatst had hij t over z'n ex: "Die was echt saai in bed." Dus ik zeg dat hij dan mazzel heeft dat ie mij heeft. Zegt hij:
"Eeeehm, ja. Jij bent weer t andere uiterste, ik moet ook wel eens slapen."
Slapen doet hij maar in z'n eigen tijd...
Seks in een vrachtwagen is/kan best lekker zijn.. Vond het af en toe best krap, maar het was te doen
Ex van vrachtwagenchauffeur hier
Best wel.
Maar die gast ziet me weet aankomen. Die wordt al gek van me. Laatst had hij t over z'n ex: "Die was echt saai in bed." Dus ik zeg dat hij dan mazzel heeft dat ie mij heeft. Zegt hij:
"Eeeehm, ja. Jij bent weer t andere uiterste, ik moet ook wel eens slapen."
Slapen doet hij maar in z'n eigen tijd...
Seks in een vrachtwagen is/kan best lekker zijn.. Vond het af en toe best krap, maar het was te doen
Ex van vrachtwagenchauffeur hier
zaterdag 23 februari 2013 om 13:45
Motnong
Ik ben er weer
Dit weekend alle dingen doen die ik deze vakantie heerlijk niet heb gedaan. Maar dat komt vast goed. Parijs was heerlijk, laatste dag koud maar verder precies goed weer (fris maar wel met zonnetje).
Yez Wat stom ik heb nog aan je gedacht maar helaas mocht het niet baten.
Weekend: ik citeer mijn huisarts maar weer: 'rare dingen die hormonen' Met mijn oude pil moest ik om het minste huilen met deze gaat het tot nu toe goed.
Missy, en hoe 'sliep' je nieuwe huisje?
Peacy is het nog een beetje gelukt met je actieberg?
Ik ben er weer
Dit weekend alle dingen doen die ik deze vakantie heerlijk niet heb gedaan. Maar dat komt vast goed. Parijs was heerlijk, laatste dag koud maar verder precies goed weer (fris maar wel met zonnetje).
Yez Wat stom ik heb nog aan je gedacht maar helaas mocht het niet baten.
Weekend: ik citeer mijn huisarts maar weer: 'rare dingen die hormonen' Met mijn oude pil moest ik om het minste huilen met deze gaat het tot nu toe goed.
Missy, en hoe 'sliep' je nieuwe huisje?
Peacy is het nog een beetje gelukt met je actieberg?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 23 februari 2013 om 17:54
Dank voor alle lieve en steunende berichtjes.
Vandaag gaat het wel weer. Veel afleiding gehad.
Gisteravond sushi gaan eten (omdat het weer kan) en vandaag tourist in eigen stad gespeeld met een stadswandeling van het VVV. Hartstikke leuk, eigenlijk, om op deze manier meer over mijn eigen stad te weten te komen.
Suus, hoe gaat het nu met jou. Ik zou het echt (echt!) geweldig vinden als jij nu wel zwanger blijkt te zijn. Ik zou het je echt zo gunnen.
Vandaag gaat het wel weer. Veel afleiding gehad.
Gisteravond sushi gaan eten (omdat het weer kan) en vandaag tourist in eigen stad gespeeld met een stadswandeling van het VVV. Hartstikke leuk, eigenlijk, om op deze manier meer over mijn eigen stad te weten te komen.
Suus, hoe gaat het nu met jou. Ik zou het echt (echt!) geweldig vinden als jij nu wel zwanger blijkt te zijn. Ik zou het je echt zo gunnen.
zondag 24 februari 2013 om 10:08
Hei hallo!
Hier ligt zeker 10 cm sneeuw! Mooi! Maar ik hoef dan ook nergens naar toe. Dat scheelt. Avakater was net even buiten. Die ging spelen met de sneeuw. Grappig om te zien.
Yez, vanmorgen testje ertegenaan gegooit. Maar was negatief. Dus weer afwachten tot menstruatie begint, zal wel weer onregelmatigheid in cyclus zijn. Ofzo.
Hier ligt zeker 10 cm sneeuw! Mooi! Maar ik hoef dan ook nergens naar toe. Dat scheelt. Avakater was net even buiten. Die ging spelen met de sneeuw. Grappig om te zien.
Yez, vanmorgen testje ertegenaan gegooit. Maar was negatief. Dus weer afwachten tot menstruatie begint, zal wel weer onregelmatigheid in cyclus zijn. Ofzo.
zondag 24 februari 2013 om 10:10
zondag 24 februari 2013 om 12:29
zondag 24 februari 2013 om 12:40
Hallo liefies
Hier sneeuwt t ook maar door. Er ligt al meer dan 5 cm. Overbuurkindjes hebben al een sneeuwpop gebouwd. Ik moet me nog aankleden maar dan ga ik er ook een maken
Een kerkje is leuk Suus. Jammer inderdaad dat je er niet in mag wonen. Ik weet hier 2 dorpen in de buurt waar wel kerkjes zijn omgebouwd tot woning. En er staat er geloof ik ook nog een te koop.
Ik heb zelf nog de stiekeme droom in in een molen te wonen
Hier sneeuwt t ook maar door. Er ligt al meer dan 5 cm. Overbuurkindjes hebben al een sneeuwpop gebouwd. Ik moet me nog aankleden maar dan ga ik er ook een maken
Een kerkje is leuk Suus. Jammer inderdaad dat je er niet in mag wonen. Ik weet hier 2 dorpen in de buurt waar wel kerkjes zijn omgebouwd tot woning. En er staat er geloof ik ook nog een te koop.
Ik heb zelf nog de stiekeme droom in in een molen te wonen
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 24 februari 2013 om 13:00
zondag 24 februari 2013 om 13:01