TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
vrijdag 22 februari 2013 om 12:58
quote:Peacy schreef op 22 februari 2013 @ 11:15:
Wat is trouwens een cryo? In Nederland mogen er tijdens een vruchtbaarheidsbehandeling (IVF of ICSI) maximaal 2 bevruchte eicellen (Embryo´s) in de baarmoeder worden teruggeplaatst. Wanneer er tijdens deze behandelingen meerdere embryo´s ontstaan, kunnen deze worden ingevroren. Dit noemt men cryopreservatie. Een voorwaarde bij cryopreservatie is dat de embryo´s van een goede kwaliteit moeten zijn. ze moeten namelijk het invriezen van +37°C naar -196°C en weer terug kunnen overleven.
Bron:
http://www.ivf-site.nl/index.php?page=d ... ehandeling
Mijn overgebleven embryo bleek niet goed genoeg om in te vriezen.
Wat is trouwens een cryo? In Nederland mogen er tijdens een vruchtbaarheidsbehandeling (IVF of ICSI) maximaal 2 bevruchte eicellen (Embryo´s) in de baarmoeder worden teruggeplaatst. Wanneer er tijdens deze behandelingen meerdere embryo´s ontstaan, kunnen deze worden ingevroren. Dit noemt men cryopreservatie. Een voorwaarde bij cryopreservatie is dat de embryo´s van een goede kwaliteit moeten zijn. ze moeten namelijk het invriezen van +37°C naar -196°C en weer terug kunnen overleven.
Bron:
http://www.ivf-site.nl/index.php?page=d ... ehandeling
Mijn overgebleven embryo bleek niet goed genoeg om in te vriezen.
vrijdag 22 februari 2013 om 16:05
quote:secondhandsuus schreef op 21 februari 2013 @ 23:46:
Ligt bij jullie het forum er ook elke dag wel paar uur uit?
Ik wor dur strontziek van!
Of doen ze dat alleen bij mij?
Ja, doen ze alleen bij jou Nee hoor, heb ik ook steeds last van. Ben ik eindelijk wakker ('s avonds om 23u) ligt het forum weer plat
De laatse 2 weken heb ik ook weer last van braken, zuurbranden en geen koffie kunnen verdragen. Ben eens benieuwd, zul je net zien, staat je relatie op kiepen word je zwanger... Van die ene keer dat je sex had...
Dat is spannend dus...afwachten maar.
Ligt bij jullie het forum er ook elke dag wel paar uur uit?
Ik wor dur strontziek van!
Of doen ze dat alleen bij mij?
Ja, doen ze alleen bij jou Nee hoor, heb ik ook steeds last van. Ben ik eindelijk wakker ('s avonds om 23u) ligt het forum weer plat
De laatse 2 weken heb ik ook weer last van braken, zuurbranden en geen koffie kunnen verdragen. Ben eens benieuwd, zul je net zien, staat je relatie op kiepen word je zwanger... Van die ene keer dat je sex had...
Dat is spannend dus...afwachten maar.
vrijdag 22 februari 2013 om 16:13
vrijdag 22 februari 2013 om 16:47
Klote yez
Ben benieuwd suus! Klinkt wel te apart voor een niet zwangere, geniet morgen van je dagje samen.
Hier weer eens ziek... Combinatie van veel te snel aan t werk gegaan ( gedwongen ) en alleen maar avond diensten. In 2 maanden tijd maar 1 normale dienst gehad. Niet normaal. Maargoed ik was er dus even helemaal klaar mee, werd t kleine dropje ziek, dus goede reden om even ziek te melden en zelf met die kleine bij te komen. Ze is ng steeds goed ziek dus is een goede keuze geweest.
Verder veel onenigheid met man, en veel leuke gezellige momenten dus t wisselt elkaar een beetje af.
Ben nu met de pil gestopt omdat ik er een hormoon monster van word, die 2 keer per maand kan ook wel met een condoom haha, ven benieuwd of het ook invloed heeft op m'n gevoel.
Zo dat was t weer
Ben benieuwd suus! Klinkt wel te apart voor een niet zwangere, geniet morgen van je dagje samen.
Hier weer eens ziek... Combinatie van veel te snel aan t werk gegaan ( gedwongen ) en alleen maar avond diensten. In 2 maanden tijd maar 1 normale dienst gehad. Niet normaal. Maargoed ik was er dus even helemaal klaar mee, werd t kleine dropje ziek, dus goede reden om even ziek te melden en zelf met die kleine bij te komen. Ze is ng steeds goed ziek dus is een goede keuze geweest.
Verder veel onenigheid met man, en veel leuke gezellige momenten dus t wisselt elkaar een beetje af.
Ben nu met de pil gestopt omdat ik er een hormoon monster van word, die 2 keer per maand kan ook wel met een condoom haha, ven benieuwd of het ook invloed heeft op m'n gevoel.
Zo dat was t weer
zaterdag 23 februari 2013 om 10:25