TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
donderdag 21 februari 2013 om 23:46
Hallo!
Ligt bij jullie het forum er ook elke dag wel paar uur uit?
Ik wor dur strontziek van!
Of doen ze dat alleen bij mij? Als ik vrij ben en niet hoef te werken, sluiten ze de boel af...
(meestal als ik vrij ben hoef ik niet te werken, maar jaaaaah)
Klojo's
Gelukkig hebben jullie allemaal niet zo heel veel geschreven, dus ik hoef niet eerst heeeel veeeel bij te lezen.
Morgen zal ik er bewust niet zijn. piet en ik gaan leuke dingen doen. In de vorm van samen eten halen en lekker gourmetten en iets lekkers voor bij de film.
Lekker thuis op de bank. Even "pas op de plaats"
We hebben de laatste paar dagen meer gepraat dat sinds oud en nieuw.
Dus dat is wel fijn. We hebben zelfs kunnen praten over dochter en asperger-symptomen. Niet dat ze dat perse heeft, maar het heeft er wel naastgelegen.
Bij ex gaat het ook al helemaal niet goed, dus dat is exxtra zielig voor de kinderen. Als moeders helemaal over de flos is. Juist ook daarom vind ik het belangrijk dat piet en ik stabiel blijven. Niet dat ze overal in de stress terecht komen, germkes, moet er niet aan denken.
En die leuke collega? Dat is net piet, alleen in een andere verpakking. Heeft zelfde interesses en veel de zelfde ideetjes. Vandaar dat ik m ook leuk vind waarschijnlijk. Hij laat me gewoon aan piet denken...
De laatse 2 weken heb ik ook weer last van braken, zuurbranden en geen koffie kunnen verdragen. Ben eens benieuwd, zul je net zien, staat je relatie op kiepen word je zwanger... Van die ene keer dat je sex had...
Ach we wachten maar weer af. Maandag weet ik meer. Of eigenlijk, dinsdag. Dan zou ik echt overtijd zijn. Maar zoals ik me voel. Zit er in aanleg in elk geval iets.
Moest er aan denken omdat collega me vandaag vertelde dat ze na 6 weken een miskraam had gehad. En ik begon met 1 en 1 op te tellen....
Maar goed, ik ben weer aan het ratelen...
Ik wil jullie allemaal een hele grote dikke knuffel en kus geven. En succes wensen met alles waar jullie mee bezig zijn. Dat ik niet op alles reageer, wil niet zeggen dat ik het niet lees, of dat jullie niet in mijn gedachten zijn.
Want dat zijn jullie wel!
Truste!
Ligt bij jullie het forum er ook elke dag wel paar uur uit?
Ik wor dur strontziek van!
Of doen ze dat alleen bij mij? Als ik vrij ben en niet hoef te werken, sluiten ze de boel af...
(meestal als ik vrij ben hoef ik niet te werken, maar jaaaaah)
Klojo's
Gelukkig hebben jullie allemaal niet zo heel veel geschreven, dus ik hoef niet eerst heeeel veeeel bij te lezen.
Morgen zal ik er bewust niet zijn. piet en ik gaan leuke dingen doen. In de vorm van samen eten halen en lekker gourmetten en iets lekkers voor bij de film.
Lekker thuis op de bank. Even "pas op de plaats"
We hebben de laatste paar dagen meer gepraat dat sinds oud en nieuw.
Dus dat is wel fijn. We hebben zelfs kunnen praten over dochter en asperger-symptomen. Niet dat ze dat perse heeft, maar het heeft er wel naastgelegen.
Bij ex gaat het ook al helemaal niet goed, dus dat is exxtra zielig voor de kinderen. Als moeders helemaal over de flos is. Juist ook daarom vind ik het belangrijk dat piet en ik stabiel blijven. Niet dat ze overal in de stress terecht komen, germkes, moet er niet aan denken.
En die leuke collega? Dat is net piet, alleen in een andere verpakking. Heeft zelfde interesses en veel de zelfde ideetjes. Vandaar dat ik m ook leuk vind waarschijnlijk. Hij laat me gewoon aan piet denken...
De laatse 2 weken heb ik ook weer last van braken, zuurbranden en geen koffie kunnen verdragen. Ben eens benieuwd, zul je net zien, staat je relatie op kiepen word je zwanger... Van die ene keer dat je sex had...
Ach we wachten maar weer af. Maandag weet ik meer. Of eigenlijk, dinsdag. Dan zou ik echt overtijd zijn. Maar zoals ik me voel. Zit er in aanleg in elk geval iets.
Moest er aan denken omdat collega me vandaag vertelde dat ze na 6 weken een miskraam had gehad. En ik begon met 1 en 1 op te tellen....
Maar goed, ik ben weer aan het ratelen...
Ik wil jullie allemaal een hele grote dikke knuffel en kus geven. En succes wensen met alles waar jullie mee bezig zijn. Dat ik niet op alles reageer, wil niet zeggen dat ik het niet lees, of dat jullie niet in mijn gedachten zijn.
Want dat zijn jullie wel!
Truste!