TV & Internet nieuwbouw
dinsdag 25 juni 2019 om 13:17
Half augustus ga ik verhuizen naar een nieuwbouwwoning (huur) maar er is pas vanaf half september tv & internet. Ik heb contact gehad met diverse providers welke dit allemaal bevestigde.
Ik had bedacht om mijn Chromecast te gaan gebruiken in combinatie met NLZIET maar Chromecast werkt niet (goed) zonder WiFi. Iemand opperde digitenne maar dan moet ik voor 1 maand gebruik een jaarabonnement afsluiten.
Iemand een idee voor een tijdelijke oplossing?
Ik had bedacht om mijn Chromecast te gaan gebruiken in combinatie met NLZIET maar Chromecast werkt niet (goed) zonder WiFi. Iemand opperde digitenne maar dan moet ik voor 1 maand gebruik een jaarabonnement afsluiten.
Iemand een idee voor een tijdelijke oplossing?
dinsdag 25 juni 2019 om 13:31
dinsdag 25 juni 2019 om 13:39
Neem een maandabonnement 4G van Tele2. Maar let wel op. In nieuwbouwhuizen wil de 4G ontvangst nog wel eens tegenvallen (ivm de HR ramen).
Digitenne vond ik een aantal jaar geleden echt prut. Elke brommer of trekker die voorbij kwam zag je op het beeldscherm
Digitenne vond ik een aantal jaar geleden echt prut. Elke brommer of trekker die voorbij kwam zag je op het beeldscherm
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 25 juni 2019 om 13:49
Ahh top! Ik ga idd voor KPN, samen met T-mobile zijn zij de enige die hier gaan leveren. Bedankt voor de tip!
dinsdag 25 juni 2019 om 18:21
Dat bijv Online ook ADSL levert, dat is 2 weken wachten op tv en 4 weken wachten op internet , gerekend vanaf datum afsluiten contract.