Uggs Cardy

08-01-2013 06:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet dit maar bij Thuis neer. Want mode zijn ze natuurlijk niet

Eergister kwam ik ze opeens weer tegen.eind vorig jaar in een hoek gegooit en niet meer aangekomen. Maar echt fris roken/zagen ze er niet meer uit.Dus ik had 2 opties 1) Weggooien of 2) In de wasmachine gooien in de hoop dat ze er weer fris uitkomen..

Als dit niet was gelukt moest ik ze sowieso weg gooien dus ik heb het risico genomen en ze gewassen. En ze kwamen er weer goed uit !

Nu zit ik met een klein ''probleempje'' ze worden niet droog. En ik heb koude voeten en moet vandaag rond half 11 de deur uit. Zou ik ze even in de droger kunnen doen ? of wie heeft de tip om het wol snel droog te krijgen ?
Op de verwarming?

Ik heb ook die Uggs en ik zou ze eigenlijk ook wel eens willen wassen. Op hoeveel graden heb jij de wasmachine gezet?
ik heb er nu ook kranten in gedaan en op de verwarming gezet.

Het was wel een risico. Want of ze kwamen er fris uit of ze waren uit elkaar. Maar zonder te wassen kon ik ze sowieso in de prullenbak mikken.

Ik heb ze op 30 graden gewassen op het wol programma . Had ze wel in een kussensloop gedaan en daarna een handdoek erom heen gebonden tegen het klappen in de wasmachine
Thanks, misschien ga ik het ook maar eens proberen.

Maar ehm... heb je ze nu een paar weken niet gedragen of meer dan een jaar? Want zeker in dat laatste geval kun je toch nog wel een dagje langer zonder die dingen?
Ik denk trouwens niet dat je ze vóór half 11 droog krijgt...
Klopt ik heb ze ongeveer een jaar niet gedragen . En ja ik zou eigenlijk nog wel een dag zonder kunnen

Maar liever niet Ik heb namelijk een hele lange trein reis met een adhd hond dus ik wil lekkere schoenen aan

Dus als iemand nog een tip heeft graag.

En anders heb ik gewoon pech
Dat denk ik eigenlijk ook niet ! Maar ik dacht misschien misschien... ( kan ik ze even in de droger doen) Omdat ze al 2 dagen liggen te droger...
Ik zou ze niet in de droger doen.

Het zijn toch die gebreide uggs?

De droger is warmer dan die 30 graden waarmee jij ze gewassen hebt.

Een wollen trui kan ook niet in de droger.

Wel fijn dat ze goed uit de wasmachine zijn gekomen. Ik zou even geduld hebben, en ze op de verwarming zetten, of misschien voor het laatste beetje vocht een fohn erop.

Maar vandaag gaat het hem niet meer worden, heb je niet een paar gympen?
Helaas !! Ja ik heb ook wel een paar makkelijke schoenen maar die zijn niet zo zacht van binnen

Ach ik had er eerder mee moeten beginnen !

Toch bedankt :D
Niet in de droger doen. Het is wol en dat krimpt denk ik. En ik kan nou niet zeggen dat ik de Cardy heel warm vind. Zou een ander paar schoenen aan doen. Die Cardy waait het altijd zo doorheen.
Ik doe altijd hele dikke sokken erin aan en dan zijn ze prima te doen :D
Droogfohnen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lukt niet :'(

Nog een half uur te gaan , En alleen het de binnenkant waar je zeg maar je voet opzet is nog niet droog :'(
quote:flower_power_girl schreef op 08 januari 2013 @ 10:29:

Lukt niet :'(

Nog een half uur te gaan , En alleen het de binnenkant waar je zeg maar je voet opzet is nog niet droog :'(Dan doe je een plastic zakje om je voeten. Dan zijn ze wel droog, maar je krijgt er wel zweetstelten in. Anders toch maar die andere schoenen aan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Andere schoenen aandoen, met heel zachte sokken. Heb je toch nog zachtheid.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven