Uitgezakte bank

19-11-2012 09:22 16 berichten
U leest het al, mijn bank (driezitter met chaise longue er aan vast) begint best wel uit te zakken. Vooral het zitgedeelte van de chaise longue daar gaat de hele vulling naar de plek waar de benen liggen en niet het zwaartepunt bij mijn bips...

Dat zou ik toch moeten kunnen opvullen? Maar hoe?
Alle reacties Link kopieren
Of je het zelf kan weet ik niet. Ik zou t zelf iig niet doen. Als je Google gebruikt kom je wel wat bedrijven tegen die het doen
Heb je de bank al lang, Badmeester? Als 'ie nog niet zo oud is kun je mss naar de zaak gaan waar je 'm hebt gekocht en je klacht voorleggen. Klinkt namelijk niet echt als een puike bank...
Nou ik heb m al vier jaar en ik ga binnen nu en 2 jaar wel verhuizen dus met deze bank blijf ik t wel doen

Aangezien de kussens waar je op zit met een rits openkunnen dacht ik, vulling erin en klaar....
Zit daar een binnenkussen in? Kan ook dat je de binnenkussens even moet omdraaien dan.
Oh *rent naar de bank*

* rent weer terug *

Chaise longue is L vormig dus omdraaien gaat helaas niet
quote:badmeester schreef op 19 november 2012 @ 09:51:

Nou ik heb m al vier jaar en ik ga binnen nu en 2 jaar wel verhuizen dus met deze bank blijf ik t wel doen

Aangezien de kussens waar je op zit met een rits openkunnen dacht ik, vulling erin en klaar....

Waarmee is je bank gevuld? Schuimspul? Link:

http://www.goeievraag.nl/ ... n-doorgezeten-spul.248796
Yes zoiets had ik me ook bedacht roodpaars

Blijkt dat een houten verbinding in de bank ook is gebroken! Ik ben nu dus nu even aan het zagen en opmeten haha
quote:badmeester schreef op 19 november 2012 @ 10:07:

Blijkt dat een houten verbinding in de bank ook is gebroken! Ik ben nu dus nu even aan het zagen en opmeten haha

Ah kijk, ws is je bankdoorzakprobleem dan best al behoorlijk opgelost.

Succes!
quote:badmeester schreef op 19 november 2012 @ 10:07:

Maak het wel stevig vast, de bank op mijn werk had hetzelfde euvel steeds opnieuw.

Verder nog even kijken welke vulling er in je bank zit. Als het schuim/foam is, kun je misschien het ingezakte deel (als dat er nog is) eruit snijden en een nieuw stuk op maat laten snijden.
Ben nu aan t zagen

Tot zo
quote:badmeester schreef op 19 november 2012 @ 10:17:

Ben nu aan t zagen

Tot zoBen reuze benieuwd, Badmeester.
Jahoor het is gelukt, alles op maat gezegd met de hand en t staat weer als een huis of bank

Straks naar de naaiwinkel voor polystyreen (of hoe het mag heten, ik laat me daar wel voorlichten)

Dank voor de tips dames
Welcome!
.
He mariekk, waarom pas je je post nu aan? Nu weet ik nooit wat je gezegd hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven