vaderdag

19-06-2010 21:38 32 berichten
Ik had eigenlijk zelf het goede voorbeeld willen geven door eens iets leuks/kleins voor mn vriend te kopen voor vaderdag. Hij deed dat ook niet voor moederdag dus kreeg ik een mooi beschildert jampotje als pennenbak met een knijper van dochterlief.

Even ter info, ik vond/vind dat ook helemaal geen probleem, maar ik dacht, ik ga leuk een vaderdagcadeautje kopen. Maar dat is er dus bij ingeschoten.

Vroeg me af, doen jullie iets extra's voor vaderdag? En dan bedoel ik dus voor je vriend/man, de vader van je kinderen.

Eigenlijk vind ik het ook weer zo'n commercieel dingetje om maar weer de winkels in te duiken, maar toch vind ik het ook wel weer een soort van leuk.
Nee Hij is mijn vader niet tenslotte Ik maak wel ontbijt op bed en we gaan wat leuks doen (wat de kinderen ook leuk vinden natuurlijk ), net als op moederdag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg aan de kinderen (5 en 3) of ze nog een klein kadootje voor papa wilden kopen.

"Nee, we hebben toch al iets? Zelf gemaakt hoor"

Nou das duidelijk dus. En eigenlijk vind ik het ook niet nodig. Het leukst zijn de zelfgemaakte kado's en ontbijt op bed etc.
Ik heb de hele avond nog... ik kan ook nog wel wat in elkaar draaien. Misschien klei ik even een asbak hihi.

Ik vind de zelfgemaakte ook absoluut het leukste ( en hij gruwelt daarvan) dus ik denk dat ik zo maar even van de bank af ga...
oh kut ... dat is morgen zeker he?
Vind ik ook Dropshot

Wat ik wel weer 'stom' vind is dat ze op de creche van de kinderen mijn oudste en jongste het zelfde hebben laten maken.....gebrek aan inspiratie ofzo
quote:Yamuna schreef op 19 juni 2010 @ 21:44:

oh kut ... dat is morgen zeker he?
vorig jaar was ik een week te vroeg ...

ik maak geen goed beurt zo !
Ik heb voor mijn vader vissen gekocht voor in de vijver en die zwemmen al vrolijk rond. Zo zielig anders, de hele nacht in zo'n plastic zak.

Maar mijn ouders kopen ook altijd iets voor elkaar op de respectievelijke dagen, om elkaar te bedanken voor het feit een leuke, lieve ouder voor de kinderen (ons dus ) te zijn! Leuk!
Van mij krijgt hij de zomer en veel voetbal op TV cadeau!
quote:Sarah Scott schreef op 19 juni 2010 @ 21:44:

Wat ik wel weer 'stom' vind is dat ze op de creche van de kinderen mijn oudste en jongste het zelfde hebben laten maken.....gebrek aan inspiratie ofzo Ja echt ontzettend stom! Werk zelf op een creche en alle kinderen moesten hetzelfde maken, mocht niet om iets anders te maken, omdat er anders verschil inzat.. Echt belachelijk want sommige ouders hebben 3 kinderen op de creche zitten, dus 3 asbakken, 3 pennenbakjes.. echt heel erg zonde! Ook voor de kinderen niet leuk om te geven
Wij gaan met het gezin (5) lekker ontbijten en dochter heeft een knutsel. Ik en 2 zonen hebben het 2e deel van Stieg Larsson voor hem. Voorderest lekker hangen en hij mag voetbal kijken. Doet al een week niets anders maar goed.
Mijn dochter is met een pakje onder in de tas naar haar vader vertrokken. Ze maakt ook altijd wat op school en dat is uiteraard het leukste, maar we doen beiden er altijd nog een klein kadootje bij. Meestal is dat een lekker doucheschuimpje oid.

Morgenochtend help ik de zoons van mijn vriend met het maken van een ontbijtje en ook zij hebben geknutseld. Of moeder daar nog iets bij heeft gedaan weet ik eigenlijk niet. Vriend deed het wel met moederdag dus ik neem aan dat zij het ook zo doen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
@Tuffers, wat is dat voor fotootje? Ik vind het een beetje lijken op een afgebonden erhm... ding

Lief die insteek van je ouders, dat is een mooie traditie om door te voeren
quote:_lente_ schreef op 19 juni 2010 @ 21:38:

Ik had eigenlijk zelf het goede voorbeeld willen geven door eens iets leuks/kleins voor mn vriend te kopen voor vaderdag. Hij deed dat ook niet voor moederdag ......Hihi Lente, denk je nou echt dat je dan volgend jaar met moederdag wel iets krijgt van hem.
quote:Yamuna schreef op 19 juni 2010 @ 21:45:

vorig jaar was ik een week te vroeg ...

ik maak geen goed beurt zo ! Haha! Zet nog ff snel een paar krassen op papier en zeg dat dochterlief het gemaakt heeft.
Haha Rubis, neuh, maar ik zit hier zoooo lekker alleen benee op de bank. Man slaapt, kind slaapt, en ik zit heerlijk aan de wijn met een stiekume laatste sigaret na 2 weken hevige stress. Dus ik keuvel hier heerlijk even bij. Ik kom zo wel even buurten!

En morgen krijgt hij ontbijt op bed. Zoals ik dat ook voor mezelf had gemaakt op moederdag
quote:Afentoezithettegen schreef op 19 juni 2010 @ 21:47:

[...]

Ja echt ontzettend stom! Werk zelf op een creche en alle kinderen moesten hetzelfde maken, mocht niet om iets anders te maken, omdat er anders verschil inzat.. Echt belachelijk want sommige ouders hebben 3 kinderen op de creche zitten, dus 3 asbakken, 3 pennenbakjes.. echt heel erg zonde! Ook voor de kinderen niet leuk om te gevenIk heb met moederdag wel 2 verschillende dingen gehad.....apart he? Ik vind het echt jammer, idd vooral voor de kindjes zelf.
quote:tuffers schreef op 19 juni 2010 @ 21:46:

Maar mijn ouders kopen ook altijd iets voor elkaar op de respectievelijke dagen, om elkaar te bedanken voor het feit een leuke, lieve ouder voor de kinderen (ons dus ) te zijn! Leuk!

Hahaha ja, mijn ouders deden dat ook, wat er altijd in resulteerde dat mams iets kreeg voor het huishouden

Dan maar liever niet
Ik zou het niet doen, maar hij had ook wat voor mij gekocht dus ben overstag gegaan.

Ik heb fietstassen voor hem gekocht. Heel suf cadeau, maar wel handig met kleine kinderen en de noodzakelijke kleine boodschappen... .

Uiteraard hebben de kinderen hele mooi knutsels gemaakt. Mijn dochter van 3 kwam thuis: papa, ik heb een hele mooie beker voor je gemaakt maar dat is een verrassing. Ik ga hem verstoppen op zolder, goed?

Geweldig...
Sarah, je brengt me op een idee: Lente, geef je vriend een stofzuiger voor vaderdag.
Ik heb allemaal mini's gekocht van douchegel ed (handig voor op vakantie volgende week). Ook een of andere gereedschapbak, waar zoontje morgenvroeg op gaat verven (hij is 20 mnd), daar gaan de mini's in.

Lekker ontbijtje op bed met sapje, koffie, lekkere broodjes en de kdv-knutsel.
.
Sinas, dat is hier met de verjaardagsknutsels, dat moet je speciaal aanvragen (pfff). Het is inderdaad sneu voor kind zelf, vind ik ook.
quote:Rubis schreef op 19 juni 2010 @ 22:03:

Sarah, je brengt me op een idee: Lente, geef je vriend een stofzuiger voor vaderdag. Haha, nou we hebben net een nieuwe! Ik dacht dus serieus aan zo'n nietmachine. Niet voor papier maar voor in hout enzo. Dat vind ik dus wel echt vaderdagcadeautjes, van die 'nuttige' dingen. Moet ik op zijn verjaardag niet mee aankomen ghegeh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven