Van buitenkat naar binnenkat

15-06-2020 23:02 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen

Ik wist niet precies waar ik dit onderwerp moest plaatsen dus ik heb het bij thuis geplaatst.

Mijn situatie is als volgt ik ben net uit huis en heb nu een appartement. Mijn moeder haar huis heeft een tuin en waar ik nu woon niet.

Nu is het probleem dat ik een kat heb die 13jaar oud is en ook heel haar leven regelmatig buiten te vinden was. In mijn appartement kan dit niet.

Mijn kat is heel erg bang voor iedereen (zelfs voor mijn moeder) en thuis laten is geen optie, ze miauwt constant en is helemaal het padje kwijt als ik er niet ben.

Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ze is bij mijn moeder heel erg bang en bij mij kan ze niet meer naar buiten.

Heeft iemand nog tips voor mij zodat ik hier misschien uit kan komen?
unicorngirl wijzigde dit bericht op 15-06-2020 23:13
2.53% gewijzigd
Me? Crazy? I should get down off this unicorn and slap you
unicorngirl schreef:
16-06-2020 21:13
Dat is echt leuk om te horen madrid87! Dan zal het verhuizen bij jullie wel helemaal goed komen. Klinkt ook als een lieve kat ❤️

Je hebt mij wel overtuigd met de hangmat haha en ik ga hem kopen! Ben je alleen niet bang dat het hangmat van het raam afvalt?
Ja, dat is hij ook. Het is mijn beste maatje.
Nee hoor, als je de zuignappen goed nat maakt vallen ze niet van het raam.
Dat had ik de eerste keer dus niet gedaan en toen viel hij er af, met kat en al. Maar dat is daarna nooit meer gebeurd. Hij hangt al 3 jaar stabiel.
Leuk dat je er ook een gaat kopen, laat me maar weten wat je kat er van vind. Mijn kat heeft er trouwens ook nog een zachte plaid op liggen. Zonder dat ding vindt hij het maar niks. Verwend kreng. :P
Alle reacties Link kopieren
Ik snap helemaal wat je bedoeld haha! Sommige mensen zeggen dat katten niks om je geven maar dat is echt helemaal niet waar.

Oh oke dat wordt wel een beetje spannend met het ophangen dan haha.
😹ja katten he en we luisteren dan ook nog naar ze haha
Me? Crazy? I should get down off this unicorn and slap you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven