verf vraag louvredeuren
maandag 14 januari 2013 om 12:34
Ik heb in de box 2 half geschilderde deuren (via mp) Nou vind ik schuren en schilderen een rotklus maar bij deze nog erger. Zal eerst alle druipers eraf moeten bikken.
Maar dan, hoe ga ik schilderen!?
Gebruik ik schragen, dus deuren horizontaal of doe ik ze tegen een muur!?
Hoe krijg je het minste klieder effect
Maar dan, hoe ga ik schilderen!?
Gebruik ik schragen, dus deuren horizontaal of doe ik ze tegen een muur!?
Hoe krijg je het minste klieder effect
maandag 14 januari 2013 om 12:39
maandag 14 januari 2013 om 13:05
quote:waaromdan schreef op 14 januari 2013 @ 13:02:
Box is net zoiets als een schuur maar dan in een flat, lange gang met al de boxen van de bewoners (niet iedereen woont in een eengezinswoning)
Wat een apparaat!!! Zal ik eerst aan moeten schaffen, voor 2 deurtjes lijkt me dat net te gekMisschien huurbaar? Bij karwei verhuren ze toch van die doe het zelf apparaten dacht ik?
Box is net zoiets als een schuur maar dan in een flat, lange gang met al de boxen van de bewoners (niet iedereen woont in een eengezinswoning)
Wat een apparaat!!! Zal ik eerst aan moeten schaffen, voor 2 deurtjes lijkt me dat net te gekMisschien huurbaar? Bij karwei verhuren ze toch van die doe het zelf apparaten dacht ik?
maandag 14 januari 2013 om 13:06
quote:waaromdan schreef op 14 januari 2013 @ 12:45:
Spuitbus had ook al iemand tegen me gezegd. Weet niet of ze het erg vinden dat ik dat in de box gang doe. Eerst maar eens schuren en bikkenIs er niet nog een aparte containerruimte ofzo (waar het toch al stinkt ) ??
Spuitbus had ook al iemand tegen me gezegd. Weet niet of ze het erg vinden dat ik dat in de box gang doe. Eerst maar eens schuren en bikkenIs er niet nog een aparte containerruimte ofzo (waar het toch al stinkt ) ??
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
maandag 14 januari 2013 om 13:16
maandag 14 januari 2013 om 13:40
maandag 14 januari 2013 om 18:37
Heb de ergste druipers aangevallen, de persoon die deze deuren trachtte te schilderen doet dit niet voor zijn beroep . De geverfde kant licht geschuurd en afgenomen. Had nog een spuitbus dus een klein stukje geprobeerd maar dat is niks......, had ik weer druipers! Sleep ze van de week naar boven en dan doe ik het met de kwast. Liggend of tegen de muur ga ik nog ff bekijken
maandag 14 januari 2013 om 21:06
quote:waaromdan schreef op 14 januari 2013 @ 18:37:
Heb de ergste druipers aangevallen, de persoon die deze deuren trachtte te schilderen doet dit niet voor zijn beroep . De geverfde kant licht geschuurd en afgenomen. Had nog een spuitbus dus een klein stukje geprobeerd maar dat is niks......, had ik weer druipers! Sleep ze van de week naar boven en dan doe ik het met de kwast. Liggend of tegen de muur ga ik nog ff bekijkenDie spuit kost 3 tientjes, heb je niet nog meer projecten op stapel staan waardoor het rendabel wordt?
Heb de ergste druipers aangevallen, de persoon die deze deuren trachtte te schilderen doet dit niet voor zijn beroep . De geverfde kant licht geschuurd en afgenomen. Had nog een spuitbus dus een klein stukje geprobeerd maar dat is niks......, had ik weer druipers! Sleep ze van de week naar boven en dan doe ik het met de kwast. Liggend of tegen de muur ga ik nog ff bekijkenDie spuit kost 3 tientjes, heb je niet nog meer projecten op stapel staan waardoor het rendabel wordt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”