Verhuisbedrijven

12-04-2011 10:13 13 berichten
Ik gooi er nog maar eens een vraag in m.b.t. mijn aanstaande verhuizing.

Ik heb een aantal offertes door verhuisbedrijven laten opstellen. Bij een van die verhuisbedrijven heb ik een goed gevoel. Prijs is mooi binnen mijn budget en de website ziet er goed en betrouwbaar uit. Maar.....het is geen Erkend Verhuisbedrijf. Wel een bedrijf met een jarenlange ervaring en ook met alle benodigde verzekeringen. Weet niet of ik de naam hier mag noemen...

Is het toch aan te raden om een Erkend Verhuisbedrijf te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Maar misschien moet je even op google zoeken of er ooit klachten over het bedrijf zijn binnen gekomen.
Tja, je neemt bij een geschil een risico. Want jou woord tegen dat van hen. Ik snap je dilemma want die gezellige erkende verhuizers zijn vast duurder?
Ik zou het gewoon doen.

Ze hebben alle verzekeringen en jarenlange ervaring.

Waar ben je bang voor?

Dat soort stempels, Erkende verhuizer/opticien/audicien/webwinkel, vaak vooral een marketing ding. Het verandert niets aan jouw recht op een goed uitgevoerde dienst, een verhuizing.
quote:Suze2hier schreef op 12 april 2011 @ 11:08:

Tja, je neemt bij een geschil een risico. Want jou woord tegen dat van hen.

Bij een erkende verhuizer niet?

Dan is het toch nog steeds jouw woord tegen dat van hen.
Bij een erkende verhuizer heb je een geschillen commissie die je in kan schakelen.
Ja zeker verstandig om met een erkende in zee te gaan

Ze hebben alles wat je lief is en je bezit is in hun handen.

Dat klinkt niet zo spannend. maar als de auto waar je spullen in zitten uitbrand....... heb je als je pech hebt geen poot om op te staan.

Dus doe het goed met een erkend bedrijf of doe het zelf

*trouwens heerlijk zo'n verhuis bedrijf. Ik ben de afgelopen 3 jaar 2 keer verhuisd met verhuisbedrijf. Heerlijk relaxed verhuizen:)
Tja, er zitten natuurlijk risico's aan, dus als je die niet wilt nemen, dan kun je beter een Erkend bedrijf kiezen.

Ik heb zelf echter de gok genomen met een paar "jongens" en ik was zeer tevreden. Goede prijs en ze waren supersnel en heel erg voorzichtig met al mijn spullen.

In welke regio ga je verhuizen? Anders wil ik je de gegevens van mijn verhuizers wel geven.
Soleil: ik ga binnen de Randstad verhuizen!
Leaf: als je wilt, geef ik je de naam van de firma die mij de laatste keer verhuisd heeft. Wat een toppers!
De geschillencommissie is opgericht door de verhuizers. Bij zo'n geschillencommissie is het nog steeds jouw woord tegen dat van hun.

Ben niet zo'n voorstander van geschillencommissies. Heb liever een objectieve rechter.
quote:Leaf schreef op 13 april 2011 @ 08:20:

Soleil: ik ga binnen de Randstad verhuizen!Ik denk dat dat een beetje ver voor die jongens is. Maar als je wilt, kan ik je hun gegevens geven. Dan hoor je wel of ze het willen doen en wat ze ervoor vragen.
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2011 @ 21:26:

Tja, er zitten natuurlijk risico's aan, dus als je die niet wilt nemen, dan kun je beter een Erkend bedrijf kiezen.

Ik heb zelf echter de gok genomen met een paar "jongens" en ik was zeer tevreden. Goede prijs en ze waren supersnel en heel erg voorzichtig met al mijn spullen.

In welke regio ga je verhuizen? Anders wil ik je de gegevens van mijn verhuizers wel geven.

misschien regio zeeland dan?

Ik ga zelf eind juni/juli verhuizen...en weet nog niet hoe ik het allemaal ga organiseren.

Wat waren jullie kwijt (bij niet erkende verhuizers?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven