Verhuisd en katten enorm vervelend!!

10-05-2010 13:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topic titel al zegt:

Pas verhuisd en na een periode van angstig zijn en wegkruipen is het ontdekken begonnen.. Geen probleem natuurlijk maar de katten vertonen enorm vervelend gedrag, graven planten uit, piesen de boel onder, lopen over het aanrecht, zijn enorm wild en meer ongewenst gedrag dat ze vroeger niet vertoonden..

Wat kan ik hier aan doen!??! Ik heb gehoord van een soort kattenferomonen van het merk Feliway?? Werkt dit echt of is het zonde van mn geld??

Alle tips zijn meer dan welkom!!
Het is het proberen waard, als ik dat spul in een mandje spuit, worden die van mij meteen zen
Echt??
Je kan ook bij de Tuinen wat Bach Rescue Remedy kopen.

Ik zie dat heel veel gebruikers op mn kattenforum daar heel erg tevreden over zijn.

https://www.medpets.nl/dierenarts/beste ... ue/68/1/1/

Of kijk eens op kattenplaza.nl bij tips over verhuizen enzo. Is misschien nu wat te laat, maar misschien staat er nog iets tussen.

Bij mij werkte de Feliway stekker absoluut niet. Hij lekte in het stopcontact dus ik vond het nog een super gevaarlijk ding ook. Koop ik echt nooit meer.
Poelepoelepoelepoes!
Stress bij katten:

http://www.kattenplaza.nl/page/Stress_bij_katten.php
Poelepoelepoelepoes!
verhuizen katten

http://www.kattenplaza.nl/page/Katten_en_verhuizen.php

op het forum staat ook nog veel informatie.
Poelepoelepoelepoes!
Feliway stekker werkt niet, maar de spray wel!!

(spray heet catitude, werkt bij ons als een trein. Is wel duur, maar we doen er jaren mee)
Ik weet niet hoe lang je al in het nieuwe huis woont, maar ik zou ook Feliway de spray en de Bach druppels aanraden. En Heartwork gaf ook goeie leestips door!

Is er heel veel veranderd? want ik vind het wel een hele sterke reactie van jouw katten. Zijn het sowieso al een beetje schuwe katten? Die hebben misschien gewoon wat meer tijd en rust nodig. Als je bijv. nog stevig aan het verbouwen bent, geeft dit ook veel onrust en stress.

Nog een goeie tip tegen om pieslucht weg te krijgen: "Alle Nare Geurtjes Weg" van HG. Dan moet je wel de spray kopen en niet de spuitbus (die is weer goed voor andere vieze luchtjes )

Ik vind het superspul. Zelfs ouwe piesluchtjes verdwijnen!
Bedankt voor de tips, we gaan deze tips zeker uitproberen!!!

1 vraagje, die Bach druppels hoeveel moet je die geven, en kan dat gewoon door het water heen?? Of moet het in de bekjes worden gegeven?!

Fijn, zie net dat ze alles uit het ondergoed laatje hebben gehaald, dat ligt nu tussen de grond die uit de bloempot kwam! :(
Finsternis, er is op internet veel info te vinden. Google maar eens op bach voor dieren.

Tip www.starremedies.nl

Daar staat ook een forum, waaronder een dierenforum, met allerlei informatie over gebruik en toepassing.

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven