Verhuisdozen, waar?

06-10-2008 11:09 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Wie weet waar je het goedkoopst verhuis dozen kunt halen? ik vond ze van de praxis vrij prijzig (geloof ¤2,50 p/s)

We hebben echt ook grote dozen nodig, alleen supermarkt doosjes volstaat niet.

We hebben al een paar van de praxis.

Alle tips zijn welkom!!!
Marktplaats, of je vrienden en kennissenkring rondbellen.

En anders toch gewoon supermarktdozen, of dik betalen bij Gamma, Karwei en kornuiten.
In bananendozen vd supermarkt kun je toch heel veel kwijt.
Bij de ikea heb je ook verhuisdozen: ¤ 3,99 per 2. Zijn wel lekker groot en stevig.
en die grote luierdozen van de supermarkt vallen toch ook niet echt in de categorie "kleine doosjes"
zoek eens op marktplaats...vriendin van mij heeft ze voor ¤1 tweedehands gekocht...en daarna weer voor ¤1 verkocht....goedkoper kan niet

(en ze waren ook zo weer verkocht, dus als je er een beetje goed mee omgaat, en niet met koeienletters oper gaat schrijven kan dat ook wel)
Ik heb op marktplaats al rondgekeken maar nog niet echt wat gevonden:( bij ons in de supermarkt hebben ze altijd heel weinig dozen, geen idee wat ze er mee doen.

Bedankt voor de tips!
Kijk op marktplaats gewoon eens onder verhuisdozen.

Bovenin invullen dat je dat zoekt.

Ik heb zo al 420 advertenties te pakken.
quote:claudia33 schreef op 06 oktober 2008 @ 11:52:

Kijk op marktplaats gewoon eens onder verhuisdozen.

Bovenin invullen dat je dat zoekt.

Ik heb zo al 420 advertenties te pakken.

Klopt,

alleen de verzendkosten zijn heel erg hoog, ik heb al rond zitten kijken. Hier in het noorden is verder erg weinig of je moet er meteen 60 willen :S
Ken je niemand die in de gezondheidszorg werkt ?

Of stap een verpleeghuis/verzorgingshuis binnen daar komen wekelijks hele grote dozen binnen met incontinentiemateriaal.

Die dozen gaan altijd naar t oud papier..
Ik heb er ooit een paar tweedehands bij een verhuisbedrijf gekocht. Zij gebruiken nieuw dozen voor de mensen die de hele verhuizing door ze laten doen en de oude kun je kopen. Bel eens een verhuisbedrijf bij jou in de buurt zou ik zeggen?
Goede tip Vleermuis!

Ik heb wel dozen gezien op mp toevallig gaan wij woensdag die kant op om naar onze pup te kijken en te knuffelen. Dus als we een prijsje overeen kunnen komen... moet alleen nog wel eerst de afmetingen weten.
Van de verhuizer....Levert die ze niet?
Als je zelf verhuist niet Maricke, of je moet ze daar huren of kopen....

Je kunt de supermarktmanager ook vragen of hij de dozen voor je wil bewaren!

En die 60 dozen van marktplaats....als die voor een zacht prijsje zijn zou ik die mooi nemen. Je kunt ze altijd weer verkopen.
Hee Flashy. Ik heb ook verhuisdozen via MP gekocht bij een bedrijf in Rotterdam. Het voordeel was dat ze thuis kwamen bezorgen, maar het nadeel is... ik had er niet aan gedacht om te informeren of het wel echte verhuisdozen zijn. Het zijn namelijk dozen zonder handvaten! Erg onhandig! Dus let daar ff op.
Hee Tinus!! je leeft ook nog

Dat is een hele goede tip!! daar ga ik inderdaad ook even opletten want handvaten zijn wel erg handig!!!!!!!!
Ik heb er alvast een paar bij de praxis gekocht.

Verder zitten ze bij de verhuizer zijn service in.
Die google ads hieronder zijn ook wel weer toepasselijk
Dat komt omdat ze het woord dan oppikken.
Je gaat verhuizen en hebt niet een paar tientjes over voor dozen (terwijl je al kosten uitspaart door niet te laten verhuizen door een verhuizer). CHEAPO! !

Ga jij lekker supermarkten, martkplaats e.d. afstruinen. Moet je de tijd die je daarmee kwijt bent is omrekenen. Zul je zien hoeveel dozen je daarvoor kunt kopen...
quote:Maricke schreef op 06 oktober 2008 @ 13:43:

Je gaat verhuizen en hebt niet een paar tientjes over voor dozen (terwijl je al kosten uitspaart door niet te laten verhuizen door een verhuizer). CHEAPO! !

Ga jij lekker supermarkten, martkplaats e.d. afstruinen. Moet je de tijd die je daarmee kwijt bent is omrekenen. Zul je zien hoeveel dozen je daarvoor kunt kopen...

Misschien heeft TO niet zoveel te besteden? Weet jij veel maricke!!

Verder doen wij ( vrienden, fam) het allemaal zoals TO het doet. Speuren naar dozen en dan zélf verhuizen.
Euhm wij hebben al een paar maanden dubbele lasten.. 2 huizen dus met ongeveer 2 dezelfde hypotheken... dus ja ik wil liever niet de hoofdprijs betalen voor een paar lullige dozen.

Verder is het onzin om ons te laten verhuizen aangezien we een boel nog achter laten omdat het huis nog verkocht moet.
Alsof die paar tientjes dan nog uitmaken....

Maarre succes verder!
Maricke, jij bent erg van de constructieve bijdragen? Ik zag jou volgens mij al vaker nutteloze informatie geven.
quote:es1450 schreef op 06 oktober 2008 @ 15:49:

Maricke, jij bent erg van de constructieve bijdragen? Ik zag jou volgens mij al vaker nutteloze informatie geven.Is dit een vraag of een opmerking? Enne....je "ziet" mij geen nutteloze informatie geven Kijk anders eens op www.loi.nl Knap je vast van op; een cursus foutloos Nederlands!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven