Verhuisdozen, waar?
maandag 6 oktober 2008 om 11:09

maandag 6 oktober 2008 om 11:22
maandag 6 oktober 2008 om 11:56
quote:claudia33 schreef op 06 oktober 2008 @ 11:52:
Kijk op marktplaats gewoon eens onder verhuisdozen.
Bovenin invullen dat je dat zoekt.
Ik heb zo al 420 advertenties te pakken.
Klopt,
alleen de verzendkosten zijn heel erg hoog, ik heb al rond zitten kijken. Hier in het noorden is verder erg weinig of je moet er meteen 60 willen :S
Kijk op marktplaats gewoon eens onder verhuisdozen.
Bovenin invullen dat je dat zoekt.
Ik heb zo al 420 advertenties te pakken.
Klopt,
alleen de verzendkosten zijn heel erg hoog, ik heb al rond zitten kijken. Hier in het noorden is verder erg weinig of je moet er meteen 60 willen :S

maandag 6 oktober 2008 om 12:47
maandag 6 oktober 2008 om 12:50
Hee Flashy. Ik heb ook verhuisdozen via MP gekocht bij een bedrijf in Rotterdam. Het voordeel was dat ze thuis kwamen bezorgen, maar het nadeel is... ik had er niet aan gedacht om te informeren of het wel echte verhuisdozen zijn. Het zijn namelijk dozen zonder handvaten! Erg onhandig! Dus let daar ff op.
maandag 6 oktober 2008 om 13:43
Je gaat verhuizen en hebt niet een paar tientjes over voor dozen (terwijl je al kosten uitspaart door niet te laten verhuizen door een verhuizer). CHEAPO! !
Ga jij lekker supermarkten, martkplaats e.d. afstruinen. Moet je de tijd die je daarmee kwijt bent is omrekenen. Zul je zien hoeveel dozen je daarvoor kunt kopen...
Ga jij lekker supermarkten, martkplaats e.d. afstruinen. Moet je de tijd die je daarmee kwijt bent is omrekenen. Zul je zien hoeveel dozen je daarvoor kunt kopen...
maandag 6 oktober 2008 om 14:17
quote:Maricke schreef op 06 oktober 2008 @ 13:43:
Je gaat verhuizen en hebt niet een paar tientjes over voor dozen (terwijl je al kosten uitspaart door niet te laten verhuizen door een verhuizer). CHEAPO! !
Misschien heeft TO niet zoveel te besteden? Weet jij veel maricke!!
Verder doen wij ( vrienden, fam) het allemaal zoals TO het doet. Speuren naar dozen en dan zélf verhuizen.
Misschien heeft TO niet zoveel te besteden? Weet jij veel maricke!!
Verder doen wij ( vrienden, fam) het allemaal zoals TO het doet. Speuren naar dozen en dan zélf verhuizen.
maandag 6 oktober 2008 om 14:25
maandag 6 oktober 2008 om 15:55
quote:es1450 schreef op 06 oktober 2008 @ 15:49:
Maricke, jij bent erg van de constructieve bijdragen? Ik zag jou volgens mij al vaker nutteloze informatie geven.Is dit een vraag of een opmerking? Enne....je "ziet" mij geen nutteloze informatie geven Kijk anders eens op www.loi.nl Knap je vast van op; een cursus foutloos Nederlands!
Maricke, jij bent erg van de constructieve bijdragen? Ik zag jou volgens mij al vaker nutteloze informatie geven.Is dit een vraag of een opmerking? Enne....je "ziet" mij geen nutteloze informatie geven Kijk anders eens op www.loi.nl Knap je vast van op; een cursus foutloos Nederlands!