Verliefd op buurvrouw
donderdag 4 juni 2015 om 20:47
Hoe moeten wij nu weten of ze ook verliefd is??
Wij zijn de buurvrouw niet. Vraag het haar.
Maar aan haar reactie op je complimentjes uitgaande niet nee. Ze laat je merken dat je ze blijkbaar teveel geeft en complimenteert je niet terug.
Misschien leg je het er te dik bovenop met je complimenten.
Maar aan haar reactie op je complimentjes uitgaande niet nee. Ze laat je merken dat je ze blijkbaar teveel geeft en complimenteert je niet terug.
Misschien leg je het er te dik bovenop met je complimenten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 4 juni 2015 om 20:49
Tja, lastig. Misschien is ze nog wel helemaal niet toe aan een relatie of wat dan ook. Ze woont er net, je weet haar achtergrond verder niet. En zij weet niet wat ze aan jou heeft dus wil ze het risico niet nemen dat ze straks naast iemand woont die een Ex is.
Jammer, maar laat het even rusten.
Jammer, maar laat het even rusten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 4 juni 2015 om 20:50
quote:MadameQetesh schreef op 04 juni 2015 @ 20:47:
Misschien leg je het er te dik bovenop met je complimenten.Nee, idd ze complimenteert niet terug. Maar ze komt wel altijd op visite.
Misschien leg je het er te dik bovenop met je complimenten.Nee, idd ze complimenteert niet terug. Maar ze komt wel altijd op visite.
donderdag 4 juni 2015 om 20:52
[quote]jaw schreef op 04 juni 2015 @ 20:49:
Tja, lastig. Misschien is ze nog wel helemaal niet toe aan een relatie of wat dan ook. Ze woont er net, je weet haar achtergrond verder niet. En zij weet niet wat ze aan jou heeft dus wil ze het risico niet nemen dat ze straks naast iemand woont die een Ex is.
Jammer, maar laat het even rusten.[/quote
Jammer, maar laat het even rusten.[/quote
donderdag 4 juni 2015 om 20:53
quote:anageertruida schreef op 04 juni 2015 @ 20:50:
[...]
Nee, idd ze complimenteert niet terug. Maar ze komt wel altijd op visite.
Ze kan je ook gewoon aardig vinden.
Ik ga zo vaak op visite. Ben toch echt niet verliefd op al die mensen.
Maar ik gok zomaar dat als je zo door gaat ze er nog wel een keer klaar mee is.
Al dat geslijm en constante complimenten terwijl je gezellig film zit te kijken. Dat is op den duur wel een keer klaar.
[...]
Nee, idd ze complimenteert niet terug. Maar ze komt wel altijd op visite.
Al dat geslijm en constante complimenten terwijl je gezellig film zit te kijken. Dat is op den duur wel een keer klaar.
donderdag 4 juni 2015 om 20:53
donderdag 4 juni 2015 om 20:56
quote:MadameQetesh schreef op 04 juni 2015 @ 20:53:
[...]
Al dat geslijm en constante complimenten terwijl je gezellig film zit te kijken. Dat is op den duur wel een keer klaar.Film was al afgelopen en we zaten gewoon even rustig te praten.
[...]
Al dat geslijm en constante complimenten terwijl je gezellig film zit te kijken. Dat is op den duur wel een keer klaar.Film was al afgelopen en we zaten gewoon even rustig te praten.
donderdag 4 juni 2015 om 20:59
Wat had je gehoopt als reactie?
En complimenten zijn alleen leuk als ze gepast zijn. Een ongevraagd compliment wat ook nog eens erg ongericht is ('je ziet er goed uit' is nogal ongericht, zeg dan 'wat staat die jurk je mooi' of iets anders) is vervelend. Dat klinkt meer als 'ik wil met je neuken, jij ook met mij? En ik weet dat je vrouwen moet paaien voordat je ze bespringt, daar zijn de vrouwtjes gevoelig voor, dus ik zeg dat je er goed uit ziet'
Zij zit film te kijken, zij zit daar niet om beoordeeld te worden op haar uiterlijk. Bij binnenkomst zeggen 'wat zit je haar leuk' als je het meent, of iets anders passends is beter dan 'wat zie je er goed uit' en zéker niet complimenten herhalen.
Zij hoort alleen maar 'ik wil neuken, ik wil neuken, ik wil neuken'.
En complimenten zijn alleen leuk als ze gepast zijn. Een ongevraagd compliment wat ook nog eens erg ongericht is ('je ziet er goed uit' is nogal ongericht, zeg dan 'wat staat die jurk je mooi' of iets anders) is vervelend. Dat klinkt meer als 'ik wil met je neuken, jij ook met mij? En ik weet dat je vrouwen moet paaien voordat je ze bespringt, daar zijn de vrouwtjes gevoelig voor, dus ik zeg dat je er goed uit ziet'
Zij zit film te kijken, zij zit daar niet om beoordeeld te worden op haar uiterlijk. Bij binnenkomst zeggen 'wat zit je haar leuk' als je het meent, of iets anders passends is beter dan 'wat zie je er goed uit' en zéker niet complimenten herhalen.
Zij hoort alleen maar 'ik wil neuken, ik wil neuken, ik wil neuken'.
donderdag 4 juni 2015 om 21:01
quote:anageertruida schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:
[...]
Ja dat is toch raar? Wijntjes drinken op een vrije zaterdag avond, zegt dat niet iets?Dat ze dorst had, dat ze niet graag alleen is, dat haar vriendin had afgebeld, dat ze het leuk vindt om samen film te kijken, dat ze van wijn houdt, dat zegt dat allemaal mogelijk.
[...]
Ja dat is toch raar? Wijntjes drinken op een vrije zaterdag avond, zegt dat niet iets?Dat ze dorst had, dat ze niet graag alleen is, dat haar vriendin had afgebeld, dat ze het leuk vindt om samen film te kijken, dat ze van wijn houdt, dat zegt dat allemaal mogelijk.
donderdag 4 juni 2015 om 21:02
quote:anageertruida schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:
[...]
Ja dat is toch raar? Wijntjes drinken op een vrije zaterdag avond, zegt dat niet iets?
Dat ze je aardig genoeg vind om gezellig iets mee te drinken.
Dat je lekkere wijn hebt.
Echt waarom denk jij meteen dat het wat moet zeggen? Doe jij nooit iets met mensen die je gewoon aardig vind, moet er altijd meer zijn?
[...]
Ja dat is toch raar? Wijntjes drinken op een vrije zaterdag avond, zegt dat niet iets?
Dat ze je aardig genoeg vind om gezellig iets mee te drinken.
Dat je lekkere wijn hebt.
Echt waarom denk jij meteen dat het wat moet zeggen? Doe jij nooit iets met mensen die je gewoon aardig vind, moet er altijd meer zijn?
donderdag 4 juni 2015 om 21:04
quote:Sidroht schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:
Zij hoort alleen maar 'ik wil neuken, ik wil neuken, ik wil neuken'.Mooie post
Zij hoort alleen maar 'ik wil neuken, ik wil neuken, ik wil neuken'.Mooie post
donderdag 4 juni 2015 om 21:05
Ik had ook zo'n buurman. Ik vond hem aardig, maar wilde niets met hem. Hij deed teveel zijn best en tegelijkertijd deed hij niets. Ik vond het gewoon gezellig om iemand in de buurt te kennen met wie ik kon praten en films kijken. Maar toen hij me teveel ging complimenteren, ben ik de boot af gaan houden.