Verliefd op buurvrouw

04-06-2015 20:43 82 berichten
Hallo Dames,
Alle reacties Link kopieren
Ja ze is duidelijk ook verliefd op jou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou daar kan ik kort over zijn

NEE, ze ziet je niet zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoe moeten wij nu weten of ze ook verliefd is??

Wij zijn de buurvrouw niet. Vraag het haar.

Maar aan haar reactie op je complimentjes uitgaande niet nee. Ze laat je merken dat je ze blijkbaar teveel geeft en complimenteert je niet terug.

Misschien leg je het er te dik bovenop met je complimenten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Heeft ze botox?
Let niet op Summer, die is áltijd zo negatief.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Iemand die een teveel aan complimenten geeft om een doel te bereiken, kan knap vervelend zijn. Ik denk dat ze op je is afgeknapt.
Tja, lastig. Misschien is ze nog wel helemaal niet toe aan een relatie of wat dan ook. Ze woont er net, je weet haar achtergrond verder niet. En zij weet niet wat ze aan jou heeft dus wil ze het risico niet nemen dat ze straks naast iemand woont die een Ex is.

Jammer, maar laat het even rusten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:MadameQetesh schreef op 04 juni 2015 @ 20:47:

Hoe moeten wij nu weten of ze ook verliefd is??

Wij zijn de buurvrouw niet. Vraag het haar.

Maar aan haar reactie op je complimentjes uitgaande niet nee. Ze laat je merken dat je ze blijkbaar teveel geeft en complimenteert je niet terug.

Misschien leg je het er te dik bovenop met je complimenten.Nee, idd ze complimenteert niet terug. Maar ze komt wel altijd op visite.
[quote]jaw schreef op 04 juni 2015 @ 20:49:

Tja, lastig. Misschien is ze nog wel helemaal niet toe aan een relatie of wat dan ook. Ze woont er net, je weet haar achtergrond verder niet. En zij weet niet wat ze aan jou heeft dus wil ze het risico niet nemen dat ze straks naast iemand woont die een Ex is.

Jammer, maar laat het even rusten.[/quote
quote:Nouschi schreef op 04 juni 2015 @ 20:48:

Let niet op Summer, die is áltijd zo negatief.

Ik geloof niet meer in liefde

Een zwart hart heb ik...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:anageertruida schreef op 04 juni 2015 @ 20:50:

[...]

Nee, idd ze complimenteert niet terug. Maar ze komt wel altijd op visite.

Ze kan je ook gewoon aardig vinden.

Ik ga zo vaak op visite. Ben toch echt niet verliefd op al die mensen.

Maar ik gok zomaar dat als je zo door gaat ze er nog wel een keer klaar mee is.

Al dat geslijm en constante complimenten terwijl je gezellig film zit te kijken. Dat is op den duur wel een keer klaar.
quote:anageertruida schreef op 04 juni 2015 @ 20:50:

[...]

Nee, idd ze complimenteert niet terug. Maar ze komt wel altijd op visite.Waarschijnlijk vanwege de lekkere wijn en de laatste nieuwe films.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MadameQetesh schreef op 04 juni 2015 @ 20:53:

[...]

Ze kan je ook gewoon aardig vinden.

Ik ga zo vaak op visite. Ben toch echt niet verliefd op al die mensen.

Maar ik gok zomaar dat als je zo door gaat ze er nog wel een keer klaar mee is.

Al dat geslijm en constante complimenten terwijl je gezellig film zit te kijken. Dat is op den duur wel een keer klaar.Film was al afgelopen en we zaten gewoon even rustig te praten.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je niet gelijk zit te wachten een relatie aan te gaan met een buurman, die straks misschien je ex is..
Sorry, ik zie jou niet zitten. Ik wil nog wel wijntjes met je drinken.
minnimouse schreef op 04 juni 2015 @ 20:56
Wat had je gehoopt als reactie?

En complimenten zijn alleen leuk als ze gepast zijn. Een ongevraagd compliment wat ook nog eens erg ongericht is ('je ziet er goed uit' is nogal ongericht, zeg dan 'wat staat die jurk je mooi' of iets anders) is vervelend. Dat klinkt meer als 'ik wil met je neuken, jij ook met mij? En ik weet dat je vrouwen moet paaien voordat je ze bespringt, daar zijn de vrouwtjes gevoelig voor, dus ik zeg dat je er goed uit ziet'

Zij zit film te kijken, zij zit daar niet om beoordeeld te worden op haar uiterlijk. Bij binnenkomst zeggen 'wat zit je haar leuk' als je het meent, of iets anders passends is beter dan 'wat zie je er goed uit' en zéker niet complimenten herhalen.

Zij hoort alleen maar 'ik wil neuken, ik wil neuken, ik wil neuken'.
quote:minnimouse schreef op 04 juni 2015 @ 20:56:

Sorry, ik zie jou niet zitten. Ik wil nog wel wijntjes met je drinken.Ja dat is toch raar? Wijntjes drinken op een vrije zaterdag avond, zegt dat niet iets?
quote:anageertruida schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:

[...]

Ja dat is toch raar? Wijntjes drinken op een vrije zaterdag avond, zegt dat niet iets?Dat ze dorst had, dat ze niet graag alleen is, dat haar vriendin had afgebeld, dat ze het leuk vindt om samen film te kijken, dat ze van wijn houdt, dat zegt dat allemaal mogelijk.
quote:anageertruida schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:

[...]

Ja dat is toch raar? Wijntjes drinken op een vrije zaterdag avond, zegt dat niet iets?

Dat ze je aardig genoeg vind om gezellig iets mee te drinken.

Dat je lekkere wijn hebt.

Echt waarom denk jij meteen dat het wat moet zeggen? Doe jij nooit iets met mensen die je gewoon aardig vind, moet er altijd meer zijn?
Ja, als je samen met een man op de bank gaat zitten, dan ben je duidelijk verliefd.

Ze zit vast al avonden te wachten op jouw initiatief.
quote:Sidroht schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:

Wat had je gehoopt als reactie?

En complimenten zijn alleen leuk als ze gepast zijn. Een ongevraagd compliment wat ook nog eens erg ongericht is ('je ziet er goed uit' is nogal ongericht, zeg dan 'wat staat die jurk je mooi' of iets anders) is vervelend. Dat klinkt meer als 'ik wil met je neuken, jij ook met mij? En ik weet dat je vrouwen moet paaien voordat je ze bespringt, daar zijn de vrouwtjes gevoelig voor, dus ik zeg dat je er goed uit ziet'

Zij zit film te kijken, zij zit daar niet om beoordeeld te worden op haar uiterlijk. Bij binnenkomst zeggen 'wat zit je haar leuk' als je het meent, of iets anders passends is beter dan 'wat zie je er goed uit' en zéker niet complimenten herhalen.

Zij hoort alleen maar 'ik wil neuken, ik wil neuken, ik wil neuken'.Mooie post
Ik had ook zo'n buurman. Ik vond hem aardig, maar wilde niets met hem. Hij deed teveel zijn best en tegelijkertijd deed hij niets. Ik vond het gewoon gezellig om iemand in de buurt te kennen met wie ik kon praten en films kijken. Maar toen hij me teveel ging complimenteren, ben ik de boot af gaan houden.
Laatst nog stuurde ik haar een sms om te vragen of ze die avond op de koffie wilde komen maar ze is niet langs gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven