Vervelend kleine vliegjes, help !
donderdag 26 juli 2012 om 07:52
Met biologie deden we vroeger erfelijkheidsproeven met fruitvliegjes (drosophila nogwat). Je deed er een paar in een reageerbuisje en na een paar dagen had je er veertig .
Die dingen planten zich razendsnel voort en je vangt ze maar moeilijk. Opzuigen lukt vaak wel. Dus gebruik de stofzuiger om er sneller van af te komen. En natuurlijk geen nieuwe voedingsbronnen geven.
Die dingen planten zich razendsnel voort en je vangt ze maar moeilijk. Opzuigen lukt vaak wel. Dus gebruik de stofzuiger om er sneller van af te komen. En natuurlijk geen nieuwe voedingsbronnen geven.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 26 juli 2012 om 09:59
donderdag 26 juli 2012 om 11:00
donderdag 26 juli 2012 om 20:51
Wij hebben ook vaak fruitvliegjes, maar die komen echt nooit op me zitten! En ze zitten ook niet inde slaapkamer, want daar is niks wat ze lekker vinden. Zeker weten dat het fruitvliegjes zijn?
Wij hebben een vleesetende plant gekocht. Is een probeersel, maar ik zie wel dat hij ze eet. Alleen als je er zoveel hebt, ben ik bang dat je een vleesetend tapijt moet aanschaffen
Wij hebben een vleesetende plant gekocht. Is een probeersel, maar ik zie wel dat hij ze eet. Alleen als je er zoveel hebt, ben ik bang dat je een vleesetend tapijt moet aanschaffen