verwarming aan?

15-09-2009 21:55 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eventjes een vragje,

wanneer doen jullie de verwarming weer aan?

Het is nu erg koud in huis...........
Eh... als ik het koud heb
Ehm...als ik het koud heb. Dus als je het nu koud hebt, lijkt het me het moment om de verwarming aan te doen...
hahahaha!
Als ik het koud heb
quote:JoJootje schreef op 15 september 2009 @ 21:55:

Eventjes een vragje,

wanneer doen jullie de verwarming weer aan?

Het is nu erg koud in huis...........Meestal beginnnen we daarmee in april. Ik verwacht niet dat 'ie komende winter nog aanhoeft. Hoezo?
Mijn verwarming staat het hele jaar gewoon aan. Als het onder de 22 graden in huis wordt dan springt ie aan. Deze zomer is ie dus vaak aan geweest, want zo vaak was 't niet warm. Op dit moment staat ie lekker op 23 graden.
verwarming aan?

dikke trui aan!
Ik vroeg me twee weken geleden al af of het weer tijd was voor het jaarlijkse verwarmingstopic. Maar ik besloot het niet te openen. Komt altijd weer vanzelf.

Ontopic: de verwarming gaat aan als ik dat wil.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Belachelijk nu een verwarming aanzetten. Doe een warme trui aan. Ik loop nog in mijn zomer kleding dus bij mij gaat meestal pas eind oktober de verwarming aan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Een koud = verwarming aan. Simpel toch
hier gaattie aan als het onder de 19 graden komt!

dus op dit moment geen verwarming aan hier.

maar hoezo vraag je dit? als je het koud hebt doe je toch gewoon de verwarming aan?
Ik heb hem nog niet aan hoor. Ik heb een heerlijk warm huispak aan...niet sexy... wel lekker warm.

De verwarming gaat aan als het onbehaaglijk wordt en ik zit hier nu heerlijk.
Staat inmiddels aan. Als de temperatuur onder de 20 graden komt, slaat-ie vanzelf aan. Zit ook weer met een dekentje op de bank, en met sokken aan mijn voeten. De zomer is voorbij, helaas.
23 graden, dat zou mij geloof ik iets te warm zijn, 19,5 staat ie op. In de zomer op 'maantje' zodat mocht het onverhoopt kouder worden dan 15 graden dat ding aanspringt. Verder doe ik nu een fleece ofzo aan, maar als het echt vochtig en koud wordt in huis, gaat ie aan, ook als het 12 juli of augustus is.
anoniem_65848 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 23:21
Reden: spellen is best moeilijk
% gewijzigd
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Dikke trui aan, kruik erbij en eventueel een fleece dekentje!

Hier gaat de kachel niet aan voordat er wolkjes uit m'n mond komen (hebben een houtkachel)
quote:noanne schreef op 15 september 2009 @ 22:00:

23 graden, dat zou mij geloof ik iets te warm zijn, 19,5 staat ie op. In de zomer op 'maandje' zodat mocht het onverhoopt kouder worden dan 15 graden dat ding aanspringt. Verder doe ik nu een fleece ofzo aan, maar als het echt vochtig en koud wordt in huis, gaat ie aan, ook als het 12 juli of augustus is.19,5 vind ik echt hartstikke koud, zeker als ik stilzit. Meestal is het hier ongeveer 21 graden. Verwarming is nog niet vanzelf aangesprongen, maar kan wrsch niet lang meer duren.
Nee, ik zet hem nog niet aan, ook al heb ik het koud. Onzin, het is voor een deel ook weer moeten wennen aan een andere, wat lagere temperatuur in huis. Een trui of dekentje kan ook nog. Als het koud ís doe ik hem aan, dat wel hoor
Ik heb overigens tevens 'n dikke trui aan. Ik ben 'n koukleum.

Ik ben niet gemaakt voor dit klimaat, de lucht moet voor mij altijd lekker warm zijn. Gelukkig hebben ze daar de verwarming voor uitgevonden, dus hij kan niet vaak genoeg branden.

Ik snap dat soort zelfkwelling nooit zo als ik wel 'ns ergens kom waar je geneigd bent je dikke winterjas binnen aan te houden omdat ze hun huis nauwelijks verwarmen.
grappig eigenlijk...als het buiten 19 graden is zegt menigeen: heeeerlijk!

maar is het in huis 19 graden is het ineens koud
Ik zou momenteel nog gewoon een fleece dekentje pakken als ik het koud zou hebben. Ten eerste vanwege het milieu, ten tweede vanwege de kosten. Zo koud is het toch ook nog niet?
quote:mylenevalerie schreef op 15 september 2009 @ 21:59:

Belachelijk nu een verwarming aanzetten. Doe een warme trui aan. Ik loop nog in mijn zomer kleding dus bij mij gaat meestal pas eind oktober de verwarming aan.

Inderdaad!

Vandaag zelfs zonder jas gelopen, was veels te broeierig buiten.

Slaap ook nog onder laken zonder dekbed.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Met een kruik en een dekentje op de bank. Neuh. Als je dan naar de wc moet loop je te rillen. Ik wil een warme kont als ik moet poepen.
quote:wolletje schreef op 15 september 2009 @ 22:00:

hier gaattie aan als het onder de 19 graden komt!

dus op dit moment geen verwarming aan hier.

19 graden is in mijn huis de nachttemperatuur en daar staat ie op werkdagen overdag ook op, als ik in huis ben vind ik 19 echt veel te koud
quote:elninjoo schreef op 15 september 2009 @ 22:03:

Ik heb overigens tevens 'n dikke trui aan. Ik ben 'n koukleum.

Ik ben niet gemaakt voor dit klimaat, de lucht moet voor mij altijd lekker warm zijn. Gelukkig hebben ze daar de verwarming voor uitgevonden, dus hij kan niet vaak genoeg branden.

Ik snap dat soort zelfkwelling nooit zo als ik wel 'ns ergens kom waar je geneigd bent je dikke winterjas binnen aan te houden omdat ze hun huis nauwelijks verwarmen.Maar zo te horen heb je jezelf ook nooit aangeleerd er aan te wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven