verwarming aan?
dinsdag 15 september 2009 om 21:58
dinsdag 15 september 2009 om 21:58
Ik vroeg me twee weken geleden al af of het weer tijd was voor het jaarlijkse verwarmingstopic. Maar ik besloot het niet te openen. Komt altijd weer vanzelf.
Ontopic: de verwarming gaat aan als ik dat wil.
Ontopic: de verwarming gaat aan als ik dat wil.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 15 september 2009 om 21:59
dinsdag 15 september 2009 om 22:00
23 graden, dat zou mij geloof ik iets te warm zijn, 19,5 staat ie op. In de zomer op 'maantje' zodat mocht het onverhoopt kouder worden dan 15 graden dat ding aanspringt. Verder doe ik nu een fleece ofzo aan, maar als het echt vochtig en koud wordt in huis, gaat ie aan, ook als het 12 juli of augustus is.
anoniem_65848 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 23:21
Reden: spellen is best moeilijk
Reden: spellen is best moeilijk
% gewijzigd
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 15 september 2009 om 22:02
quote:noanne schreef op 15 september 2009 @ 22:00:
23 graden, dat zou mij geloof ik iets te warm zijn, 19,5 staat ie op. In de zomer op 'maandje' zodat mocht het onverhoopt kouder worden dan 15 graden dat ding aanspringt. Verder doe ik nu een fleece ofzo aan, maar als het echt vochtig en koud wordt in huis, gaat ie aan, ook als het 12 juli of augustus is.19,5 vind ik echt hartstikke koud, zeker als ik stilzit. Meestal is het hier ongeveer 21 graden. Verwarming is nog niet vanzelf aangesprongen, maar kan wrsch niet lang meer duren.
23 graden, dat zou mij geloof ik iets te warm zijn, 19,5 staat ie op. In de zomer op 'maandje' zodat mocht het onverhoopt kouder worden dan 15 graden dat ding aanspringt. Verder doe ik nu een fleece ofzo aan, maar als het echt vochtig en koud wordt in huis, gaat ie aan, ook als het 12 juli of augustus is.19,5 vind ik echt hartstikke koud, zeker als ik stilzit. Meestal is het hier ongeveer 21 graden. Verwarming is nog niet vanzelf aangesprongen, maar kan wrsch niet lang meer duren.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
dinsdag 15 september 2009 om 22:03
Ik heb overigens tevens 'n dikke trui aan. Ik ben 'n koukleum.
Ik ben niet gemaakt voor dit klimaat, de lucht moet voor mij altijd lekker warm zijn. Gelukkig hebben ze daar de verwarming voor uitgevonden, dus hij kan niet vaak genoeg branden.
Ik snap dat soort zelfkwelling nooit zo als ik wel 'ns ergens kom waar je geneigd bent je dikke winterjas binnen aan te houden omdat ze hun huis nauwelijks verwarmen.
Ik ben niet gemaakt voor dit klimaat, de lucht moet voor mij altijd lekker warm zijn. Gelukkig hebben ze daar de verwarming voor uitgevonden, dus hij kan niet vaak genoeg branden.
Ik snap dat soort zelfkwelling nooit zo als ik wel 'ns ergens kom waar je geneigd bent je dikke winterjas binnen aan te houden omdat ze hun huis nauwelijks verwarmen.
dinsdag 15 september 2009 om 22:04
quote:mylenevalerie schreef op 15 september 2009 @ 21:59:
Belachelijk nu een verwarming aanzetten. Doe een warme trui aan. Ik loop nog in mijn zomer kleding dus bij mij gaat meestal pas eind oktober de verwarming aan.
Inderdaad!
Vandaag zelfs zonder jas gelopen, was veels te broeierig buiten.
Slaap ook nog onder laken zonder dekbed.
Belachelijk nu een verwarming aanzetten. Doe een warme trui aan. Ik loop nog in mijn zomer kleding dus bij mij gaat meestal pas eind oktober de verwarming aan.
Inderdaad!
Vandaag zelfs zonder jas gelopen, was veels te broeierig buiten.
Slaap ook nog onder laken zonder dekbed.
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 15 september 2009 om 22:04
dinsdag 15 september 2009 om 22:05
dinsdag 15 september 2009 om 22:05
quote:elninjoo schreef op 15 september 2009 @ 22:03:
Ik snap dat soort zelfkwelling nooit zo als ik wel 'ns ergens kom waar je geneigd bent je dikke winterjas binnen aan te houden omdat ze hun huis nauwelijks verwarmen.Maar zo te horen heb je jezelf ook nooit aangeleerd er aan te wennen.
Ik snap dat soort zelfkwelling nooit zo als ik wel 'ns ergens kom waar je geneigd bent je dikke winterjas binnen aan te houden omdat ze hun huis nauwelijks verwarmen.Maar zo te horen heb je jezelf ook nooit aangeleerd er aan te wennen.